شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در تهران

معرفی بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در تهران

کاشت ریش و سبیل یکی از روش‌های طبیعی برای مردانی است که به هر دلیلی ریش و سبیل خود را از دست داده‌اند یا ریش و سبیل ندارند. اما مهم است قبل از کاشت ریش بهترین کلینیک را انتخاب کنید تا خدمات خوبی دریافت کرده و عمل راحتی داشته باشید. در انتها نیز بهترین نتیجه را بگیرید. اما چطور باید بهترین کلینیک را انتخاب کرد؟ در ادامه شما را راهنمایی می‌کنیم.

دلایل ریزش ریش و سبیل چیست؟

ریزش ریش و سبیل دلایل مختلفی دارد. با مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات می‌توان علت ریزش ریش و سبیل را فهمید از عمده دلایل از بین رفتن ریش و سبیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نداشتن ریش و سبیل به صورت ارثی
  • سبک زندگی و تغذیه ناسالم
  • ژنتیک
  • بیماری‌های هورمونی یا بیماری‌های خاص
  • از بین رفتن ریش و سبیل در حوادث مثل سوختگی و …
  • و …

ویژگی‌های یک کلینیک خوب در زمینه کاشت ریش و سبیل چیست؟

کلینیک‌های زیادی در کشور و به خصوص در تهران برای کاشت ریش و سبیل و ارائه سایر خدمات زیبایی وجود دارند. اما ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در تهران چیست؟ چگونه یک کلینیک خوب انتخاب کنیم و با اطمینان خاطر برای عمل به کلینیک مراجعه کنیم. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

داشتن مجوز وزارت بهداشت

اولین و مهمترین ویژگی که کلینیک کاشت ریش باید داشته باشد داشتن مجوز از وزارت بهداشت است. این مجوز ثابت می‌کند کلینیک تمام استانداردها جهت حفظ زیبایی و جان افراد را داشته و از پزشکان متخصص بهره می‌گیرد. این مجوز باید در جای مناسبی نصب شود تا همه مراجعه کنندگان به راحتی آن را ببینند.

تجهیزات مناسب

تجهیزات پزشکی روز به روز پیشرفته‌تر شده و بهبود می‌یابند. تجهیزات پیشرفته و به روز باعث می‌شود، عمل آسانتر انجام شود، دقت و ظرافت در کار پزشک به شدت افزایش یابد، زمان عمل کوتاهتر شود و در نهایت کمترین آسیب به گرافت برای کاشت ریش بیمار وارد شود.

آسیب کمتر نیز باعث می‌شود دوره نقاهت کوتاهتر شده و نتیجه بهتری گرفته شود. پس یک کلینیک خوب از تجهیزات روز دنیا استفاده می‌کند.

محیط مناسب و راحت

محیط کلینیک باید راحت و مناسب باشد. بخش‌های آن کاملا از هم مجزا باشد. برای مثال سالن انتظار و اتاق‌های مشاوره از بخش اتاق‌های عمل جدا باشد زیرا افراد بعد از عمل حال خوبی ندارند و علاقه‌ای ندارند سایرین آنها را با ظاهر بد ببینند.

سالن انتظار باید راحت بوده و تمام امکانات لازم نظیر سرویس بهداشتی و آب آشامیدنی در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار گیرد.

اتاق‌های عمل باید راحت، دارای سیستم تهویه و خصوصی باشند تا بیمار احساس راحتی کند. به همین دلیل کیلینیک باید بزرگ باشد.

به علاوه محیط کلینیک باید به صورت مداوم تمیز و ضدعفونی شود.

قیمت کاشت ریش و سبیل

کادر حرفه ای

همه افرادی که در کلینیک کار می‌کنند باید در کار خود حرفه‌ای باشند. از کادر درمان، کادر خدماتی و مشاوره گرفته تا پزشکان!

پرسنل مشاوره باید با لباس فرم در جای خود حاضر باشند و با صبر و احترام به سوالات مراجعه‌کنندگان پاسخ دهند.

کادر خدماتی باید در زمان‌های مناسب به نظافت پرداخته و در صورت نیاز به بیماران کمک کند.

بهیاران و کادر درمان باید به صورت مستمر و مداوم حال بیماران را چک کنند تا مبادا اتفاق بدی برای کسی بیفتد.

پزشکان نیز همگی باید متخصص، باتجربه با صبر و حوصله و خوش رو باشند.

تجربه بالا

تجربه بالا در هر زمینه کاری اهمیت بالایی دارد. البته تجربه به تنهایی کافی نیست. اما تجربه‌ای که با پویایی و پذیرش روش‌های جدید همراه باشد همیشه بهترین نتایج را به دنبال دارد.

هرچقدر یک کلینیک سابقه بیشتری در ارائه خدمات زیبایی موفق داشته باشد، احتمال اینکه کاشت ریش و سبیل شما به راحتی انجام شود و نتیجه بهتری بگیرید بیشتر خواهد بود. پس به سابقه کاری کلینیک نیز توجه کنید.

داشتن پزشکان متخصص

هر کلینیک چندین پزشک متخصص برای انجام امور مختلف زیبایی دارد. اینکه یک پزشک در کار خود فوق تخصص باشد، تحصیلات عالیه داشته و تجربه بالایی داشته باشد، بین مردم معروف باشد ( به قول معروف دکتر پنجه طلا) انجام عمل کاشت ریش و سبیل در آن مجموعه با اطمینان بیشتری همراه خواهد بود زیرا انواع روش کاشت ریش و سبیل وجود دارد که برخی به روز هستند و پزشک باید در کنار تجربه و مهارت بالا با همه روش‌های آشنا باشد.

قیمت مناسب خدمات

قیمت یک عامل مهم برای انجام عمل کاشت ریش و سبیل است. همه افراد علاقه دارند در بهترین کلینیک با مناسبترین قیمت کاشت ریش را انجام دهند.

حتی بسیاری افراد به دنبال کاشت ریش ارزان هستند که اینکار اشتباه است. اما به علت رقابت بالا حتی کلینیک‌های خوب در تهران نیز قیمت‌های مناسبی ارائه می‌کنند.

پس همانقدر که نباید دنبال کاشت ریش و سبیل با ارزانترین قیمت باشید، قیمت‌های فضایی نیز دلیل بر کیفیت بالا و گرفتن نتیجه عالی نخواهد بود.

تضمین یا بیمه خدمات

تضمین نتیجه عمل کاشت ریش و سبیل، کاری است که هر کلینیکی انجام نمی‌دهد. کلینیک زیبایی که برای خدمات خود تضمین و بیمه نامه ارائه دهد قطعا جزو بهترین کلینیک‌های کاشت ریش و سبیل در تهران است. زیرا ارائه ضمانت‌نامه به این معناست که پزشک از دقت و مهارت و نتیجه کار خود مطمئن بوده و حاضر است در صورت بروز هرگونه مشکلی خسارات آن را بپردازد.

کلینیک کاشت ریش در تهران

چرا باید برای کاشت ریش و سبیل به بهترین کلینیک مراجعه کنیم؟

کاشت ریش و سبیل یک عمل زیبایی برای آقایان است. این عمل دائمی بوده و فقط یکبار انجام می‌شود. با توجه به این ویژگی‌ها باید یک کلینیک خوب انتخاب کرد تا این عمل زیبایی که قرار است تا پایان عمر صورت ما را تغییر دهد بهترین نتیجه را داشته باشد.

با انتخاب یک کلینیک خوب و گذراندن مراحلی که در ادامه معرفی می‌کنیم  نتیجه عالی خواهید گرفت.

انتخاب بهترین روش توسط پزشک متخصص

ابتدا پزشک آزمایشاتی از شما خواهد گرفت تا متوجه شود چرا ریش و سبیل شما ریزش پیدا کرده یا رشد نکرده، بعد از پیدا کردن دلیل اصلی با توجه به شرایط بدنی شما، بانک مویی که دارید و بیماری‌های زمینه‌ای که ممکن است داشته باشید بهترین روش کاشت ریش و سبیل انتخاب می‌کند تا نتیجه خوبی بگیرید.

کاشت ریش به روش fit، کاشت به روش fut و … از روش‌های رایج هستند.

دوران نقاهت کوتاهتر

اگر یک پزشک ماهر و متخصص، با ظرافت کاشت ریش و سبیل شما را با انتخاب بهترین روش ممکن انجام دهد، قطعا دوران نقاهت کوتاهتر و آسانتری خواهید داشت. هرچقدر دوران نقاهت کوتاهتر باشد نتیجه بهتری خواهید گرفت. به علاوه زودتر می‌توانید به روال عادی زندگی برگردید.

گرفتن بهترین نتیجه

طراحی درست خط ریش، برداشت گرافت‌ها از بهترین قسمت که مشابه با ریش یا سبیل باشد و کاشت ظریف و مناسب با خواب ریش و سبیل باعث می‌شود در انتها ریش و سبیل کاشته شده ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشد. حتی باید به سن کاشت ریش نیز توجه شود

عدم ابتلا به عوارض جدی بعد از عمل

اگر در یک کلینیک خوب کاشت ریش و سبیل انجام دهید، با تجهیزات پیشرفته، در محیط ضدعفونی شده و پزشکان متخصص عمل راحت و خوبی خواهید داشت. علاوه بر آن پشتیبانی و مشاوره بعد از کاشت نیز باعث می‌شود عوارض بعد از عمل به حداقل رسیده یا در صورت بروز عوارض جدی فرد به سرعت اقدام به درمان کند.

معرفی بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در تهران

کلینیک صدف با داشتن مجوز وزارت بهداشت، فضای بزرگ، پیشرفته‌ترین تجهیزات، کادر درمان مجرب و پزشکان متخصص و ماهر یک انتخاب خوب برای کاشت ریش و سبیل است.

ارائه بیمه‌نامه و ضمانت نامه، شرایط پرداخت اقساطی مبلغ کاشت در کنار قیمت مناسب و معقول ریش و سبیل و پشتیانی ۲۴ ساعته بعد از کاشت ریش از ویژگی‌هایی است که این کلینیک را متمایز می‌کند.

 

سوالات متداول

چرا افرادی نیاز به کاشت ریش و سبیل دارند؟

برخی افراد به صورت ژنتیکی ریش یا سبیل ندارند یا ریش و سبیل کمی دارند. برخی به دلیل بیماری‌های مختلف و ژنتیکی دچار ریزش می‌شوند. برخی نیز بر اثر استرس یا تغذیه و سبک زندگی ناسالم ریش و سبیل خود را از دست می‌دهند. البته حوادث نیز می‌تواند باعث از بین رفتن ریش و سبیل شوند.

آیا کاشت ریش و سبیل خطرناک است؟

خیر! کاشت ریش و سبیل اگر در کلینیک معتبری انجام شود، خطر خاصی ندارد. پزشک قبل از انجام عمل، تمامی آزمایشات لازم را انجام می‌دهد و اگر مشکلی وجود نداشته باشد کاشت انجام خواهد شد.

هزینه کاشت ریش و سبیل در بهترین کلینیک تهران چقدر است؟

هزینه‌ها کاملا متفاوت است و نمی‌توان عدد خاصی تعیین کرد. اما هزینه کاشت ریش به تنهایی یا سبیل به تنهایی تا ۷ میلیون و کاشت ریش و سبیل با هم اگر با تخفیف همراه باشد حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون خواهد بود. البته همه چیز بستگی به مدل انتخابی، تراکم موردنظر و … دارد.

آیا کاشت ریش و سبیل عوارض دارد؟

هیچ عملی بدون عوارض نیست. قطعا کاشت ریش و سبیل نیز عوارض بعد از عمل دارد. هرچقدر پزشک ماهرتر باشد و مراقبت‌های بعد از عمل دقیقتر انجام شود این عوارض مثل ریزش شدید، عفونت و … کمتر خواهد بود.

 

Leave a Comment