شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
هزینه تخلیه ژل لب

هزینه تخلیه ژل لب دائم و موقت چقدر است؟

همه انسان‌ها تمایل به جوانی و زیبایی دارند اما این دو صفت در انسان با افزایش سن کاهش پیدا می‌کند، همین موضوع باعث شده تا همه به دنبال راهی برای جوانسازی صورت و ظاهر خود باشند. لب‌ها یکی از اجزای مهم صورت است که فرم و شکل زیبای آن بر جذابیت چهره فرد تاثیرگذار خواهد بود. امروزه پزشکان با استفاده از روش‌های مختلف اقدام به فرم‌دهی لب‌ها می‌کنند که فیلر و بوتاکس از رایج‌ترین روش‌ها هستند.
معمولا از روش‌های تزریقی برای فرم‌دهی و برجسته کردن لب‌ها استفاده می‌کنند اما گاهی ممکن است در تزریق اشتباهی رخ دهد و موجب بدفرم شدن و زشت شدن لب‌ها شود، بهترین راه برای حل این مشکل تخلیه ژل است. تخلیه ژل لب به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و هزینه تخلیه ژل لب در هر یک از این روش‌ها متفاوت خواهد بود. در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با راه‌های مختلف تخلیه ژل و هزینه تخلیه ژل لب اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دهیم. 

هزینه تخلیه ژل لب با آنزیم در کلینیک صدف چقدر است؟

برای تخلیه ژل لب از تکنیک‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد که تزریق آنزیم یکی از رایج‌ترین تکنیک‌هایی است که به کمک آن ژل موجود در لب را تخلیه می‌کنند. این تکنیک علاوه بر اینکه عوارض کمتری دارد یکی از ارزان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های تخلیه ژل لب تزریق شده استفاده از روش هیالورونیداز است. هزینه تخلیه ژل لب با آنزیم هیالورونیداز بسیار کمتر از ژوویدرم است حدودا از ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و با توجه به مهارت پزشک، کلینیک مورد نظر و سایر عوامل افزایش می‌یابد.

هزینه تخلیه ژل لب ژوویدرم در کلینیک صدف

ژل لب ژوویدرم را می‌توان با Hylenex  و Vitrase  تخلیه کرد، هزینه تخلیه ژل لب ژوویدرم بسیار کمتر از هزینه تزریق آن است. هزینه تخلیه ژل لب ژوویدرم با توجه به مقدار ژل تزریق شده، شدت عارضه، شرایط جسمی فرد و غیره متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ژل پاژ چیست؟

هزینه روش های مختلف تخلیه ژل لب دائم در کلینیک صدف

برای تخلیه ژل لب دائم هم راه و روش‌های درمانی وجود دارد:

  • تخلیه با سوزن: یکی از روش‌های تخلیه ژل لب دائم استفاده از سوزن است، معمولا لب‌هایی که غلظت بالایی ندارند را می‌توان به کمک سوزن تخلیه کرد بدین ترتیب ژل رقیق و کم حجم به راحتی از لب خارج می‌شود. هزینه تخلیه ژل به حجم ژل، کلینیک و مهارت پزشک بستگی دارد به دلیل عدم استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف هزینه ارزانی دارد.
  • تخلیه با سونوگرافی: اگر فردی در اثر تزریق ژل لب دچار عوارض شدیدی شود باید با سونوگرافی یک راه درست را برای تخلیه ژل انتخاب کرد. هزینه این روش به حجم عارضه بستگی دارد.
  • تخلیه با جراحی: اگر در اثر تزریق نادرست توده‌های کیستی و سفت روی لب شکل بگیرند باید با استفاده از تیغ جراحی و برش‌های سطحی، ژل را خارج کرد. بهتر است برای انجام این کار به یک پزشک متخصص مراجعه کنید زیرا جراحی ریسک بالایی دارد. قطعا هر چه شدت عارضه بیشتر باشد هزینه تخلیه ژل لب هم به همان مقدار افزایش پیدا می‌کند.

هزینه تخلیه ژل لب در سایر کلینیک ها

هر یک از کلینیک‌ها با توجه به دستگاه‌ها و تجهیزات، پرسنل، مهارت و تخصص پزشک، موقعیت جغرافیایی، مواد و تجهیزات با کیفیت، شدت عارضه، روش‌های انتخابی و غیره ممکن است دارای هزینه‌های متفاوتی باشند. هزینه تخلیه ژل لب تعرفه ثابت و مشخصی ندارد و برای استعلام هزینه باید به پزشک مراجعه کنید تا با بررسی شدت عارضه مشخص کند که از چه روشی می‌توانید برای بهبود این مشکل استفاده کنید.

علل تخلیه ژل لب چیست؟

دلایل بسیاری وجود دارد که فرد بعد از تزریق، پشیمان می‌شود. این دلایل گاهی شخصی و سلیقه‌ای هستند اما در بیشتر مواقع دلایل پزشکی باعث تخلیه ژل لب می‌شوند که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

  • حساسیت: گاهی اوقات فرد نسبت به ژل تزریق شده آلرژی دارد و همین مسئوله موجب تورم، التهاب، تنگی نفس و سایر علائم آلرژی در فرد می‌شود. بهتر است قبل از تزریق تست حساسیت آن را انجام دهید تا از بروز این عارضه جلوگیری کرد.
  • عفونت: بیشتر افراد به دلیل عدم رعایت نکات مراقبتی، تزریق در کلینیک غیربهداشتی، عدم استفاده از وسایل استریل و ژل تزریقی بی کیفیت دچار عفونت در ناحیه تزریق می‌شوند.
  • تزریق بیش از حد: برای اینکه یک چهره زیبا و طبیعی داشته باشید باید تزریق ژل یا فیلر را به اندازه انجام دهید. این تصور که هرچه ژل بیشتری تزریق کنید چهره زیباتری خواهید داشت یک دروغ بزرگ است. شکل و فرم لب‌ها زمانی خود را نشان می‌دهند که تزریق به اندازه و با زاویه درست انجام شده باشد.
  • عدم تقارن: تقارن داشتن لب‌ها و تزریق یکسان در هر دو لب در ظاهر و فرم‌دهی آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
  • نارضایتی زیباجو: عدم رضایت مراجعه کننده یکی از رایج‌ترین دلایل تخلیه ژل لب است، این موضوع بیشتر به سلیقه فرد بستگی دارد.
  • کیست و فرورفتگی: گاهی اوقات ژل تزریق شده بعد از گذشت مدتی به صورت کیست و گوله گوله ظاهر می‌شود و موجب بدفرم شدن لب‌ها خواهد شد. بیشتر پزشکان بر این باورند که با یک ماساژ تهاجمی این عارضه درمان می‌شود اما در صورتی که مشکل خیلی بزرگ باشد باید ژل را تخلیه کرد.
  • جابه‌جایی ژل: حرکت ژل زیر لب موجب عدم تقارن لب‌ها می‌شود. این مشکل به دلیل فرم لب و انقباض عضله‌ها ممکن است رخ دهد، با یک ماساژ تهاجمی می‌توان به قرینه شدن لب‌ها کمک کرد. 

مراقبت های بعد از تخلیه ژل لب

اگر می‌خواهید دوران نقاهت تخلیه ژل کوتاه باشد و در مدت زمان کوتاهی به بهبودی کامل برسید باید به مراقبت‌هیا بعد از تخلیه ژل لب پایبند باشید:

  • به منظور کاهش تورم و التهاب از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • تا ۱۴ روز از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات بپرهیزید.
  • در صورت بروز مشکل حاد با پزشک خود در ارتباط باشید.
  • تا دو روز بعد از تخلیه ژل لب از مصرف آسپرین خودداری کنید.
  • تا دو هفته بعد از تزریق در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.
  • تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از مصرف لوازم آرایشی بپرهیزید.

معرفی کلینیک صدف

تخلیه ژل کار بسیار دشوار و حساسی است به همین دلیل باید توسط یک متخصص با تجربه انجام شود. همانطور که می‌دانید هزینه تخلیه ژل لب نسبت به تزریق آن بیشتر است و با توجه به روش‌های مختلفی که وجود دارد نرخ ثابت و مشخصی نخواهد داشت. بهتر است اگر قصد انجام این کار را دارید با کلینیک مورد نظرتان تماس بگیرید و از قیمت و شرایط آن آگاه شوید.
یکی از کلینیک‌های معتبری که با اطمینان خاطر می‌توانید تخلیه ژل لب را در آنجا انجام دهید، کلینیک صدف است. این کلینیک با متخصصان و پزشکان ماهر و با تجربه‌ای که دارد می‌تواند به خوبی ژل یا فیلر تزریق شده را خارج کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کلینیک صدف مراجعه کنید.

سوالات متداول

  • آیا با ماساژ دادن می‌توان ژل لب را حل کرد؟
    ماساژ دادن به طور کلی موجب حل شدن ژل می‌شود و برای از بین بردن کامل آن باید روزها لب خود را ماساژ دهید. این روش به هیچ عنوان نمی‌تواند یک روش درست و علمی باشد پیشنهاد می‌کنیم به پزشک مراجعه کنید.
  • آیا بعد از تخلیه ژل می‌توانیم مجدد ژل یا فیلر تزریق کنیم؟
    بله محدودیتی در تزریق وجود ندارد اما بهتر است اجازه دهید ورم، التهاب و کبودی تخلیه آنزیم بهبود پیدا کند.
  • آیا با استفاده از آنزیم هیالورونیداز می‌توان کل ژل تزریق شده را خارج کرد؟
    با استفاده از آنزیم حدود ۹۰ درصد ژل تخلیه می‌شود و نمی‌توان گفت کل ژل تزریق شده را خارج می‌کند.
  • آیا لب‌ها بعد از تخلیه ژل کبود می‌شوند؟
    بعد از تخلیه ژل لب‌ها ملتهب و متورم می‌شوند و کمی تغییر رنگ خواهند داد.

Leave a Comment