شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

کاشت مو

ریزش مو دلایل متفاوتی و همچنین درمان‌های مختلفی دارد. در این میان ریزش موی شدید یا ارثی که منجر به طاسی نیز می‌شود فقط یک راه درمان به نام کاشت مو دارد. خوشبختانه این روش نتایج بسیار خوب و در عین حال ماندگار و طبیعی دارد…

کاشت ریش و سبیل

داشتن مو در قسمت صورت برای مردان زیبایی محسوب می‌شود. در واقع ریش و سبیل نمادی از مردانگی است و نه تنها مردان بلکه خانم‌ها نیز ریش و سبیل را در مردان نشانه جذابیت می‌دانند. برخی از مردان به صورت ژنتیکی ریش و سبیل نداشته … روش‌های مختلفی برای ترمیم ریزش یا آسیب‌های وارده به ریش و سبیل وجود دارد.

رضایت ۹۸ درصدی مشتریان کلینیک صدف

کلینیک صدف با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و رعایت کامل استانداردها و اصول بهداشتی یکی از مطمئن‌ترین و بهترین کلینیک‌های تهران برای انجام کاشت مو طبیعی است. تیم پزشکی کلینیک صدف متشکل از اساتید شناس دانشگاه‌های ایران و امارات با استفاده از تجهیزات روز دنیا مانند دستگاه‌ها و روش نوین آمریکایی به بیش از ۴۰ هزار مشتری ارائه خدمت کرده ‌است. رضایت ۹۸ درصد مشتریان کلینیک صدف در طول عمر ۱۰ ساله آن نشان از کیفیت خوب خدمات کلینیک کاشت مو است.

با ما در ارتباط باشید

جهت مشاوره از راه های ارتباطی زیر و یا فرم مشاوره از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید

برداشت و معاینه فولیکول‌های مو

کاشت موبا توجه به روش انتخاب شده کاشت مو گرافت ها به تعداد مورد نیاز از بانک مو برداشته می‌شوند. سپس موها آزمایش شده و بهترین فولیکول ها برای کاشت گلچین می‌شوند. این فولیکول‌ها در یک ظرف حاوی یک مایع قرار می‌گیرند تا برای کاشت آماده شوند زیرا زمان کاشت طولانی خواهد بود.

در انتها موهای انتخاب شده در کادر مشخص شده که به صورت موضعی بی حس شده است کاشته می‌شود. اصولا زمان کاشت طولانی بوده و زمانی بین ۵ تا ۷ ساعت به طول می‌انجامد. نگرانی بابت درد وجود ندارد. هیچگونه دردی حس نخواهد شد.

کلینیک صدف، از سال ۱۳۹۳ در یک فضای درمانی ۶۰۰ متری فوق تخصصی ،مشغول خدمت رسانی به مراجعه کنندگان عزیز است ‌. مجموعه ما شامل اتاق‌های جراحی مجزا، پنج اتاق کاشت، لابراتوار و چندین مطب و اتاق ویزیت است. به این ترتیب ما می‌توانیم همزمان به ۳۰ بیمار خدمات ارائه دهیم. بدون استثنا‌، تمام دستگاه‌های مورد استفاده در کلینیک صدف از برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی تامین شده‌اند. ما در کلینیک صدف، افتخار همکاری با ۴۵ نفر پرسنل باتجربه و متعهد را داریم. از این تعداد، ۲۵ نفر پزشکان متخصص در حوزه پوست، مو و جراحی پلاستیک بوده که همگی فارغ‌التحصیلان بهترین دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور هستند و رزومه درخشانی در زمینه زیبایی دارند. در طول ۹ سال فعالیتمان همیشه تلاش کرده‌ایم تا با ارتقای امکانات و تخصص خود، در کنار خدماتی که به هموطنان خود ارائه می‌دهیم، سهمی هم در رونق توریسم، به شکل ویژه توریسم سلامت داشته باشیم. از این رو، امروز کلینیک صدف تبدیل به یکی از پرمراجعه‌ترین مراکز پزشکی ایرانی برای مشتریانی شده است که از خارج از کشور برای خدمات سلامتی به ایران سفر می‌کنند. همکاران ما همیشه آماده مشاوره رایگان به شما و پاسخگویی به سوالاتتان هستند.