شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
تزریق فیلر فول فیس

 تزریق فیلر فول فیس : هزینه و مزایا

زیبایی و جوانی دو صفتی هستند که همه انسان‌ها فارغ از جنسیت آن را دوست دارند و همیشه خواهان آن‌ها هستند. به مرور زمان که سن بالا می‌رود میزان تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می‌کند و همین امر موجب چین و چروک روی صورت می‌شود. هرچه چین و چروک‌ها بیشتر شوند زیبایی و جوانی از چهره خواهند رفت و جای خود را به چین و چروک‌های روی پوست می‌دهند. امروزه علم پزشکی به قدری پیشرفت کرده که همه به دنبال راهی برای جوانسازی صورت و کند شدن روند پیری هستند.
یکی از روش‌های جوانسازی که می‌خواهیم در این مطلب به آن بپردازیم، تزریق ژل فول فیس است که یکی از پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی پوست صورت در جهان شناخته شده است. این روش به دلیل ظاهر طبیعی که در چهره فرد ایجاد می‌کند طرفدار بسیار پیدا کرده و در مقایسه با سایر روش‌ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

منظور از تزریق فیلر فول فیس چیست؟

یکی از روش‌های جوانسازی پوست صورت تزریق چربی یا فیلر است، تزریق فیلر فول فیس یکی از روش‌های جوانسازی چند منظوره است که پزشک به کمک آن موجب جوانسازی بخش‌های مختلف صورت می‌شود. چربی مورد نیاز در این روش را از طریق ساکشن و از چربی بدن خود فرد استخراج می‌کنند بدین ترتیب احتمال عفونت و پس زدن چربی وجود ندارد. تزریق ژل فول فیس نتایج بسیار طبیعی دارد و برای مدت زمان طولانی این نتایج ماندگار خواهند بود.  

در تزریق چربی فول فیس دو جز اصلی وجود دارد. ابتدا از یک لوله باریک به نام کانولا برای تخلیه آرام چربی بدن استفاده می‌کنند، پزشکان این کار را با لیپوساکشن دستی و با استفاده از یک سرنگ ۱۰ سی سی انجام می‌دهند. بدین ترتیب می‌توانند جراحی و بقایای تزریق چربی را در زمان تزریق سلولی کنترل کنند. در این مرحله چربی را سانتریفیوژ می‌کنند تا چربی و خون اضافی از آن خارج می‌شود و سلول‌های بنیادی و چربی را پیش از تزریق در منطقه مورد نظر از بین ببرند. از سلول‌های بنیادی و چربی‌های خارج شده برای پر کردن فرورفتگی‌ها، از بین بردن چین و چروک و هاله سیاه اطراف چشم استفاده می‌کنند. به دلیل سازگاری بدن با چربی استخراج شده از بدن مراجعه کننده، نتیجه این روش جوانسازی بسیار موفقیت‌آمیز خواهد بود.

آیا کانتورینگ صورت همان فول فیس فیلر است؟

کانتورینگ صورت به معنای فرم‌دهی و تغییر شکل زاویه صورت است، این اصلاح فرم صورت را کانتورینگ می‌نامند. پزشکان از روش‌های مختلفی برای کانتورینگ صورت استفاده می‌کنند که رایج‌ترین روش‌ها لیفت با نخ، تزریق فیلر، تزریق چربی، تزریق ژل و جراحی است. بدین ترتیب می‌توان گفت که فیلر فول فیس در واقع همان کانتورینگ صورت است. با تزریق چربی یا فیلر فول فیس می‌توان نقاط مختلف صورت را که نیاز به چربی دارد اصلاح کرد.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای تزریق ژل فول فیس هستند؟

کسانی که در گروه‌های زیر قرار دارند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل فول فیس هستند:

  • کسانی که در اطراف بینی چین و چروک دارند.
  • کسانی که دارای خط لبخند هستند.
  • افرادی که دارای شقیقه‌ها و گونه‌های فرورفته‌ای هستند.
  • افرادی که زیر چشم‌هایشان هاله سیاه و کبود است.

بیشتر بخوانید:
تزریق ژل برای صورت لاغر

مزایای تزریق ژل فول فیس چیست؟

مزایای تزریق ژل فول فیس باعث شده تا مراجعه کنندگان در مقایسه با سایر روش‌های جوانسازی از این روش استفاده کنند:

  • نتایج طبیعی: به دلیل استفاده از چربی فرد برای جوانسازی صورت، نتایج حاصل از آن بسیار طبیعی خواهد بود.
  • کاهش عوارض: در این روش از چربی بدن فرد استفاده می‌شود و نیازی به وارد کردن ماده خارجی نیست، بدین ترتیب احتمال عفونت و عوارض در تزریق چربی فول فیس بسیار کم است.
  • جوانسازی صورت برای مدت زمان طولانی: نتایج حاصل از تزریق چربی فول فیس برای مدت زمان طولانی‌تری روی صورت باقی‌ می‌ماند. نتایج حاصل از این روش در مقایسه با تزریق بوتاکس یا جراحی بسیار ماندگارتر است.

عوارض تزریق فیلر فول فیس چیست؟

در تزریق فیلر فول فیس با وجود اینکه از چربی بدن استفاده می‌کنند دارای عوارض خفیفی است:

  • بعد از تزریق ممکن است ناحیه مورد نظر کمی قرمز و ملتهب شود.
  • برای جلوگیری از انحراف چربی تزریق شده فرد باید در دوران نقاهت استراحت کند تا ضربان قلب و تپش قلب بالا نداشته باشد.

مراقبت های قبل از تزریق فول فیس فیلر

قبل از تزریق فیلر به چند نکته مهم توجه کنید:

  • از یک هفته قبل از تزریق مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را کاهش دهید.
  • از یک هفته قبل از تزریق فیلر فول فیس از مصرف داروهایی مانند مفنامیک اسید، آسپرین، ژلوفن و غیره خودداری کنید.
  • مصرف سبزیجات را از دو روز قبل از تزریق کاهش دهید.

مراقبت های بعد از تزریق فول فیس فیلر

برای تسریع در روند بهبودی و دوران نقاهت باید به مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر فول فیس پایبند باشید:

  • تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق فیلر دوش نگیرید و از هیچ لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.
  • تا یک هفته بعد از تزریق استخر نروید.
  • تا دو روز بعد از تزریق ژل از داروهایی مانند مفنامیک اسید، مولتی ویتامین، ژلوفن، آسپرین و غیره استفاده نکنید.
  • به هیچ عنوان ناحیه تزریق را لمس نکنید و آن را ماساژ ندهید.

میزان ماندگاری فول فیس فیلر چقدر است؟

بعد از تزریق فیلر فول فیس یا ژل فول فیس می‌توانید نتایج حاصل از آن را ببینید، این روش جوانسازی در مقایسه با سایر روش‌های جوانسازی دیگر بازده بسیار بیشتر و سریع‌تری دارد و در مدت زمان کوتاه‌تری به نتیجه مطلوب می‌رسید. زمانی که چربی را تزریق می‌کند بعد از مدتی مقداری از آن جذب بدن می‌شود، هرچه حجم چربی تزریق شده بیشتر باش باز هم مقداری از آن جذب بدن خواهد شد. هرچه بافت و عضله مورد نظر تحرک کمتری داشته باشد سرعت جذب ژل کندتر می‌شود. معمولا بعد از گذشت ۶ ماه از تزریق چربی، مقداری از آن جذب بدن می‌شود، بعد از ۶ ماه هرچه در بدن بماند جذب بافت‌ها و بخشی از صورت خواهد شد. مدت زمان ماندگاری چربی با توجه به سبک زندگی و داشتن یک لایف استایل مناسب متفاوت است.

هزینه تزریق فیلر فول فیس چقدر است؟

هزینه تزریق فول فیس با توجه به چند عامل مهم مشخص می‌شود:

  • کلینیک مورد نظر
  • تخصص و مهارت پزشک
  • مدت زمان و تعداد جلسات تزریق
  • وسعت ناحیه تزریق

این ۴ پارامتر مهم در نهایت هزینه تزریق فیلر فول فیس را مشخص می‌کنند. معمولا در جلسه مشاوره‌ای که قبل از تزریق با پزشک دارید در رابطه با هزینه نهایی و خدمات لازم صحبت خواهد کرد.

معرفی کلینیک صدف

تزریق فیلر فول فیس یک فرآیند بی‌خطر است و شدت عوارض و معایب آن در مقایسه با سایر روش‌های زیبایی بسیار کمتر است. این روش جوانسازی پوست صورت با برداشتن چربی از بدن آغاز می‌شود و به کمک آن نواحی توخالی و فرورفته را پر می‌کنند. فرآیند جوانسازی صورت از طریق تزریق چربی فول فیس ممکن است برای ۲ تا ۳ جلسه طول بکشد و مدت زمان هر جلسه کمتر از یک ساعت خواهد بود.
یکی از کلینیک‌های معتبر شهر تهران که می‌توانید برای انجام خدمات زیبایی پوست و مو با خیال راحت و اطمینان خاطر به آنجا مراجعه کنید، کلینیک صدف است. این مجموعه با استفاده از متخصصان و پزشکان با تجربه، دستگاه‌ها و تجهیزات به روز و مدرن توانسته بهترین خدمات را ارائه دهد. در این کلینیک انواع خدمات مربوط به پوست و مو ازجمله فیشیال صورت، کاشت مو، کاشت ابرو، لیزر موهای زائد، بلفاروپلاستی، تزریق ژل و فیلر و غیره با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر خدمات این مجموعه به وب‌سایت کلینیک مراجعه کنید.

سوالات متداول

  • آیا تزریق فیلر چهره را مصنوعی می‌کند؟
    خیر، فیلر در صورتی که توسط یک پزشک ماهر تزریق شود ظاهر بسیاری طبیعی و زیبایی ایجاد می‌کند و بسیار بهتر است تزریق ژل است.
  • فیلر فول فیس تا چه مدتی ناندگار هستند؟
    مدت زمان ماندگاری فیلرها در مقایسه با ژل‌ها بسیار بیشتر است، فیلرها حداقل برای مدت ۲ سال روی صورت باقی می‌مانند.
  • آیا خطوط کم عمق روی صورت را هم می‌توان با فیلر از بین برد؟
    بله فیلر قادر است خطوط عمیق روی پوست صورت را هم از بین ببرد.
  • آیا تخلیه چربی از بدن برای تزریق به صورت کار خطرناکی است؟
    خیر، این کار با حداقل خطر ممکن انجام می‌شود و یک روش غیرتهاجمی است.

Leave a Comment