شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
قیمت کاشت ریش و سبیل

قیمت کاشت ریش و سبیل حدودا چه قدر است؟

بسیاری از آقایان ریش و سبیل پرپشت و آراسته را بخشی از زیبایی ظاهری خود می‌دانند. علاوه بر آن به گزارش Gizmodo  و بر اساس آخرین تحقیقات، آقایانی که ریش یا ته‌ریش دارند جذاب‌ترند.

اما برای بعضی از آقایان ریش و سبیل گذاشتن کمی سخت‌تر است. چراکه ممکن است موهای صورت به دلایل ژنیتیکی، زخم و جراحت به خوبی رشد نکنند و ظاهر نامرتبی داشته باشند. یک راهکار مناسب برای رفع دائمی این مشکل، کاشت مو ریش و سبیل است.

کاشت ریش و سبیل مانند کاشت مو سر به وسیله برداشتن موهای طبیعی از بانک مو که اغلب پشت سر است انجام می‌شود. موهای صورت در زاویه مناسبی نسبت به پوست قرار گرفته‌اند که پس از رشد روی پوست بخوابند و حالت طبیعی خود را حفظ کنند. از این جهت کاشت ریش و سبیل با کاشت مو متفاوت است و نیاز به دقت و تخصص دارد. اما برای کاشت ریش و سبیل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ هزینه حدودی کاشت ریش و سبیل چه قدر است؟

در ادامه همراه ما باشید تا انواع روش‌ها و هزینه کاشت ریش و سبیل و شرایط لازم برای کاشت را بررسی کنیم.

چه کسانی برای کاشت ریش و سبیل مناسب هستند؟

همانطور که گفته شد در بیشتر موارد علت نازک شدن یا ریزش موهای ریش و سبیل ژنتیک، استفاده از داروها، سبک زندگی یا استرس است. در این میان ممکن است آقایانی در اثر سوختگی یا جراحت موهای ریش و سیبیل‌شان رشد نکند یا کم‌پشت باشد. کاشت ریش و سبیل باعث رشد مجدد مو در نواحی که مو ریش و سبیل وجود ندارد یا بطور نامنظم رشد می‌کنند می‌شود. اما برای اینکه بدانید آیا کاندید مناسبی برای کاشت هستید با فقط باید با پزشک متخصص مشورت کنید. چراکه جنس موهای هر فرد با دیگری متفاوت است و نمی‌توان یک روش یا نسخه ثابت را برای همه در نظر گرفت.

با این حال اگر شرایط زیر را داشته باشید، کاشت ریش برایتان راحت‌تر خواهد بود:

  • اگر مناطقی در ریش شما به صورت یک لکه خالی شده باشد.
  • اگر موهای سرتان در قسمت پشت یا کناره‌های سر مناسبی دارد.
  • اگر انتظاراتتان از کاشت ریش و سبیل واقع‌بینانه است!

انواع روش‌های کاشت ریش و سبیل چیست؟

کاشت ریش و سبیل به روش‌های مختلفی امکان پذیر است. در ادامه ما به معرفی سه روش موثر در کاشت ریش و سبیل می‌پردازیم.

روش FUT

در این روش گرافت‌های مو از بانک مو بصورت یک برش نواری جدا می‌شوند. فاصله زمانی بین برداشت تا پیوند مو در این روش کم است که باعث می‌شود موهای کاشته شده کیفیت بالایی داشته باشند. اما نکته قابل توجه این است که جای زخم و بخیه قسمتی که مو از آن جدا شده قابل دیدن است و ممکن است باعث درد یا خونریزی شود. در واقع این روش به وسیله عمل جراحی انجام می‌شود و تهاجمی است.

روش FUE

در این روش گرافت‌ها به همراه فولیکول‌های مو که برای ادامه رشد مو لازم‌اند از ناحیه اهداکننده جدا می‌شوند. برخلاف روش FUT پس از کاشت جای جراحت و زخم در ناحیه اهداکننده وجود نخواهد داشت.  FUE روشی است که نتیجه باکیفیت و مناسبی دارد.

روش SUT

در این روش فولیکول‌ها و گرافت‌ها با دستگاه برداشته می‌شوند. در نتیجه میزان خطا در آسیب رسیدن به گرافت‌ها بسیار اندک است. تراکم موها در کاشت به این روش بیشتر از روش‌های قدیمی است. همچنین بدون درد انجام می‌شود و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. کاشت ریش به روش sut یکی از جدیدترین روش‌های کاشت ریش و سبیل محسوب می‌شود.

روش های کاشت ریش

هزینه کاشت ریش و سبیل چقدر است؟

طبیعی شدن نتیجه و یکدستی ریش و سبیل نیاز به مهارت دارد و این عمل حساس و پیچیده‌ است. بطور کلی کاشت سبیل به تنهایی حدود ۷ تا ۱۰میلیون تومان هزینه دارد. در حالیکه کاشت همزمان ریش و سبیل در بعضی از کلینیک‎‌ها مثل کلینیک صدف شامل مقداری تخفیف بوده و هر دو باهم حدود ۱۲ تا ۱۵میلیون تومان هزینه دارد. اگر قصد انجام کاشت ریش و سبیل دارید بهتر است تمام عواملی که بر نتیجه کاشت موثر هستند را در نظر بگیرید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کاشت ریش و سبیل را بشناسید

عوامل مختلفی می‌توانند در قیمت کاشت ریش و سبیل تاثیر گذار باشند که در ادامه به اصلی‌ترین عوامل تغییر هزینه کاشت اشاره می‌کنیم.

تعداد گرافت‌های مورد نیاز

هزینه کاشت بسته به تعداد گرافت‌ها (دسته‌‌ای از تارهای مو همراه پیاز مو) و فولیکول‌هایی (فولیکول های مو کیسه‌هایی هستند که تمام مراحل رشد مو در آن اتفاق میفتد) که از ناحیه اهداکننده جدا می‌شوند و پیوند می‌خورند متفاوت است. هر چه تعداد گرافت‌ها بیشتر باشند یعنی تراکم مورد نیاز بیشتر است و قیمت کاشت هم افزایش می‌یابد.

طرح انتخابی برای ریش و سبیل

با توجه به الگوی ریزش و کم‌پشتی ریش و سیبیل‌ها، وسعت ناحیه کاشت متغیر است. ممکن است شما بخواهید کاشت را در تمام ناحیه چانه انجام دهید یا فقط خط ریش‌تان را اصلاح کنید. بطور کلی هرچه وسعت بزرگتری نیاز به پیوند داشته باشد هزینه کاشت افزایش می‌یابد.

مراقبت های قبل و بعد از عمل

برخی اوقات بهتر است قبل و بعد از عمل از برخی داروهای تقویت کننده مو استفاده کنید. همچنین بعد از عمل پماد آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت و داروهای مسکن درصورتی که درد داشته باشید تجویز می‌شوند.

انتخاب کلینیک و پزشک

یکی از اصلی‌ترین عواملی که در افزایش و کاهش هزینه کاشت موثر است انتخاب کلینیک مناسب و پزشک ماهر خواهد بود. واضح است که استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن نتیجه مطلوب‌تری دارد و با این وجود هزینه هم ممکن است کمی بیشتر شود.

کاشت ریش در تهران

قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران چقدر است؟

با توجه به جمعیت زیادی که در تهران ساکن اند، پزشکان زیادی نیز وجود دارند که خدمات کاشت ریش و سبیل ارائه می‌دهند. به همین دلیل ممکن است رقابت زیادی هم میان قیمت‌ها وجود داشته باشد. به طور کلی همانطور که اشاره شد قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران معمولا بین ۵ تا ۸ میلیون متغیر است.

این قیمت می‌تواند با توجه به روش مناسب شما و گستردگی ناحیه کاشت متفاوت باشد.

آیا کاشت ریش و سبیل ارزان عوارض دارد؟

همیشه شنیده‌ایم که هیچ قیمت کمی بدون دلیل نیست. کاشت ریش و سبیل هم شامل این قاعده می‌شود. کاشت ریش و سبیل ارزان احتمالا با روش‌های سنتی و بدون دخالت ابزار و وسایل خاصی انجام می‌شود که در نهایت احتمالا بی‌کیفیت است. برخی از پزشکان هم از روش‌های جدید استفاده می‌کنند اما از کیفیت تیم کاشت یا موادی که باید استفاده کنند کم می‌کنند یا تجربه و مهارت لازم را ندارند.

از آنجایی که کاشت ریش و سبیل مستقیما با پوست در تماس است، درصورت سهل‌ انگاری حین جراحی می‌تواند باعث عوارضی مانند عفونت‌، ریزش مو شوکی، تنک شدن بانک مو، کیست‌های زیر پوستی، خط رویش نامناسب و نتایج غیر طبیعی شود در نتیجه کاشت با کیفیت انجام نمی‌شود.

هزینه کاشت ریش و سبیل برای یکبار در طول کل عمر شماست و در مقابل زیبایی و اعتماد بنفسی که پس از کاشت بدست می‌آورید ناچیز است. پس بهتر است فریب تبلیغات کاشت ریش و سبیل ارزان را نخورید و با پرس و جو درباره بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل فرصت زیبایی دوباره به خودتان بدهید.

بهترین کلنیک کاشت ریش و سبیل در تهران کجاست؟

کلینیک‌های معتبر زیادی در تهران وجود دارند که کاشت ریش و سبیل را با دقت و کیفیت مناسبی انجام می‌دهند. اما یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین و بهترین کلینیک‌ کاشت ریش و سبیل در تهران، کلینیک صدف است.

این کلینیک بیش از ۱۰ سال سابقه کار با ۹۸% رضایت مشتری دارد. فرآیند کاشت مجموعه صدف در اتاق‌های کاملا VIP و مجهز انجام می‌شود. یعنی عمل کاشت مو در یک اتاق منحصر به فرد برای هر مراجعه کننده انجام می‌شود و برخلاف برخی دیگر از مجموعه‌ها در یک اتاق به صورت همزمان چند عمل در جریان نیست.

همچنین کاشت ریش و سبیل در کلینیک صدف با رعایت کامل اصول بهداشتی و استفاده از تجهیزات روز دنیا (دستگاه‌ها و روش نوین آمریکایی) انجام می‌شود.

این مجموعه از تیم‌های متخصص کاشت و برداشت مو با سابقه کاری بیش از ۱۵ سال بهره می‌برد. همچنین تیم پزشکی این کلینیک را اساتید دانشگاه‌های ایران و امارات تشکیل می‌دهند.

نکته دیگر قابل توجه این است که کلینیک صدف پاسخگویی ۲۴ ساعت و مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی (هم قبل از عمل و بعد از عمل) دارد و مراجعه‌کنندگان تا یک سال پس از انجام عمل پشتیبانی رایگان خواهند داشت.

جمع بندی

بسیاری از آقایان خواهان ریش و سبیل‌های پرپشت و خط ریش مرتبی هستند که در بعضی موارد ژنتیکی یا در اثر سانحه امکان وجود آن با مشکل همراه شده است.

در این میان کاشت مو در ناحیه ریش و سبیل راهکار قطعی و مناسبی است که به افزایش جذابیت و آراستگی شما کمک خواهد کرد. بعد از کاشت ریش و سبیل موهای پیوند زده شده به رشد خود ادامه می‌دهند و از الگوی ریزش در آن ناحیه پیروی نمی‌کنند. به همین دلیل نتیجه اغلب ثابت می‌ماند.

بعد از کاشت شما می‌توانید ریش و سبیل خود را بتراشید، بلند کنید و بیارایید. عمل کاشت ریش و سبیل هم بصورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می‌شود و دوره نقاهت کوتاهی دارد.

کاشت ریش و سبیل جراحی است که یکبار انجام می‌شود و فقط یکبار هزینه کاشت ریش و سبیل می‌کنید که تا  آخر عمر از زیبایی و جذابیت‌تان لذت ببرید. در نتیجه بهتر است قبل از تصمیم به کاشت ریش و سبیل درباره کلینیک تخصصی کاشت تحقیق کنید. با یک پزشک متخصص درباره روش مناسب خودتان، تعدد گرافت‌های مورد نیاز و طرح کلی کاشت ریش و سبیل مشورت کنید. فریب قیمت‌های بسیارگران یا ارزان را هم نخورید. چرا که کاشت مو تخصصی و با کیفیت با  قیمت کاشت ریش و سبیل معقول در دسترس است.

 

Leave a Comment