شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
بهترین پزشک تخلیه ژل

انتخاب بهترین پزشک تخلیه ژل

تزریق ژل صورت یکی از رایج‌ترین و مرسوم‌ترین راه‌های زیبایی و جوانسازی پوست صورت است، این روش جوانسازی صورت هیچ محدودیت سنی و جنسی ندارد اما بیشتر پزشکان معتقدند که باید بعد از ۳۰ سالگی از این روش‌های جوانسازی استفاده کرد. در سال‌های گذشته از ژل و بوتاکس برای فرم دهی و حجم‌دهی لب‌ها استفاده می‌شد اما امروزه با استفاده از ژل می‌توانید گونه‌ها، چشم‌ها، خطوط اخم، خط خنده، چین و چروک صورت را پر کنید و موجب جوانسازی و زیبایی صورت خود شوید. این روش‌ با وجود اینکه مزایای بسیاری دارد و موجب زیبایی و فرم‌دهی چهره شما می‌شوند، دارای معایبی هستند که باعث می‌شود بیشتر افراد از انجام آن منصرف شوند.

آیا راهی برای از بین بردن ژل تزریق شده و تخلیه آن وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله، امروزه هیچ چیزی غیرممکن نیست. شما می‌توانید با انتخاب یک پزشک تخلیه ژل، نسبت به تخلیه ژل تزریق شده اقدام کنید. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با پزشک تخلیه ژل و روش‌های تخلیه آن اطلاعات کاربردی و مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.  

چطور بهترین پزشک تخلیه ژل را انتخاب کنیم؟

انتخاب پزشک تخلیه ژل را باید با دقت و حساسیت بالا انجام دهید زیرا تخلیه ژل از تزریق آن بسیار حساس‌تر است. بیشتر افراد بنا به دلایل مختلفی چون عدم رضایت از چهره، تزریق غیراصولی، حساسیت به ژل تزریق شده و غیره به دنبال تخلیه ژل هستند. در این فرآیند انتخاب پزشک تخلیه ژل اهمیت بسیار زیادی دارد.
در زمان انتخاب پزشک تخلیه ژل باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

  • از مهارت و تخصص پزشک مطمئن شوید زیرا تخلیه ژل به مراتب بسیار سخت‌تر از تزریق آن است و پوست صورت به دلیل تزریق انجام شده حساسیت بالایی دارد.
  • قبل از هرگونه اقدامی پزشک باید صورت شما و حجم ژل و ناحیه تزریق شده را بررسی کند تا با توجه به آن یکی از بهترین روش‌ها را برای تخلیه ژل انتخاب کند.
  • سعی کنید یک کلینیک مجهز، استریل و کامل را برای این کار انتخاب کنید. کلینیک‌‌هایی که از بهترین و به‌روز‌ترین تجهیزات استفاده می‌کنند قطعا بازده بهتری نسبت به کلینیک‌هایی دارند که از تجهیزات و دستگاه‌های قدیمی استفاده می‌کنند.

تخلیه ژل چگونه انجام می‌شود؟

در علم پزشکی راه و روش‌های بسیار مختلفی برای تخلیه ژل پاژ وجود دارد، هر یک از آن‌ها با توجه به صلاح‌دید پزشک و وضعیت جسمی مراجعه کننده انتخاب می‌شوند. از میان این روش‌های مختلف می‌توان به بهترین و کم‌عارضه‌ترین روش‌ها اشاره کرد:

تخلیه ژل پاژ با آنزیم:

هیالورونیک اسید یکی از اصلی‌ترین مواد سازنده ژل‌های تزریق شده است، در تخلیه ژل پاژ به کمک آنزیم‌ها پزشک ماده‌ای به نام هیالورونید را وارد پوست می‌کند و به حل شدن و از بین بردن ژل کمک می‌کند. بعد از تخلیه ژل دیگر نیازی نیست که آنزیم‌ها را خارج کنید زیرا این آنزیم‌ها جذب بافت پوست خواهند شد.  

تخلیه ژل پاژ با جراحی:

یکی از روش‌هایی که می‌توان برای تخلیه ژل‌های غلیظ و سفت استفاده کرد، تخلیه ژل با جراحی است. در این روش پزشک به کمک سونوگرافی ژل‌های زیر پوست را بررسی کرده و سعی می‌کند آن‌ها را در یک نقطه جمع کند. در مرحله بعدی پزشک با استفاده از یک برش روی پوست ژل را تخلیه می‌کند.

تخلیه ژل پاژ با سوزن:

از این روش زمانی استفاده می‌کنند که غلظت ژل تزریق شده کم باشد و مانند چربی‌ها بافت سفت و سختی نداشته باشند. پزشک با استفاده از یک سوزن استریل شده به راحتی می‌تواند ژل را تخلیه کند، گاهی اوقات افراد بعد از تزریق ژل دچار کیست‌ها کوچکی در ناحیه تزریق می‌شوند که به کمک یک سوزن می‌توان آن‌ها را تخلیه کرد.

انتخاب بهترین پزشک برای تخلیه ژل روی نتیجه چه تاثیری دارد؟

انتخاب پزشک تخلیه ژل قطعا روی نتیجه نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود زیرا کوتاه بودن دوران نقاهت و کاهش عوارض بعد از تخلیه ژل به تخصص و مهارت پزشک بستگی دارد. هرچه پزشک مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد روند درمان موفقیت‌آمیز‌تر خواهد بود، بدین ترتیب انتخاب پزشک تخلیه ژل با نتیجه نهایی آن ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند.

معرفی کلینیک صدف

در این مقاله با ماهیت تخلیه ژل پاژ و راه‌های انتخاب بهترین پزشک آشنا شدید، اکنون زمان آن رسیده تا بدانید که چرا کلینیک صدف به عنوان معتبرترین کلینیک‌ پوست و مو در تهران شناخته شده است. در مرکز تخصصی پوست و مو کلینیک صدف انواع خدمات تخلیه ژل پاژ، کاشت مو و ابرو، مشاوره‌های تخصصی پوست و زیبایی، لیفت بینی، مزوتراپی مو و غیره را با کیفیت بالا و بهره‌گیری از مهارت کادر پزشکی مجرب انجام می‌شود.

به دلیل استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، این کلینیک به عنوان یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و زیبایی در تهران به شناخته شده است و افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم به نحو احسن خدمتگزار مراجعین عزیز باشیم. برای آگاهی از تمامی خدمات و نحوه رزرو نوبت می‌توانید به وب‌سایت کلینیک صدف به آدرس clinicsadaf مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. هزینه تخلیه ژل در کلینیک صدف چقدر است؟
    قیمت تخلیه ژل در کلینیک صدف برای هر فردی با توجه به عوامل مختلفی چون حجم ژل، نوع ژل تزریق شده، ناحیه مورد نظر، کلینیک انتخابی، پزشک متخصص و غیره متفاوت خواهد بود و نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن عنوان کرد.
  2. بعد از تخلیه ژل پاژ باز هم می‌توان تزریق ژل انجام داد؟
    تخلیه ژل پاژ با توجه به دلایل مختلفی ازجمله نارضایتی فرد، حساسیت و آلرژی و غیره انجام می‌شود و هیچگونه محدودیتی برای تزریق‌های بعدی ایجاد نمی‌کند.
  3. در زمان انتخاب روش تخلیه ژل باید به چه عواملی توجه کرد؟
    مدت زمان بعد از تزریق، عوارض بعد از تزریق ژل، مقدار و محل تزریق ژل و نوع ژل از مهم‌ترین عواملی هستند که در تعیین روش تخلیه ژل تاثیرگذار است.
  4. آیا تخلیه ژل پاژ را می‌توان در طی یک جلسه انجام داد؟
    در بیشتر مواقع تخلیه ژل پاژ در یک جلسه انجام می‌شود اما اگر حجم ژل تزریق شده زیاد باشد ممکن است در جلسه دوم باقی مانده آن را تخلیه کنند.

Leave a Comment