شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
کاشت ریش به روش sut

کاشت ریش به روش sut : مراحل، هزینه، مزایا و عوارض

در دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی ریش و سبیل یکی از استایل‌های محبوب آقایان بوده تا بتوانند استقلال و مردانگی خود را نشان دهند. بعد از تغییرات فراوان در طول سال‌ها ریش و سبیل همچنان از سال ۲۰۱۳ تبدیل به یکی از پر طرفدارترین استایل‌های آقایان شده. در این میان مطالعات زیادی درباره تاثیر ریش و سبیل بر جذابیت و زیبایی چهره آقایان انجام شده. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که ریش و سبیل پر پشت در افزایش اعتماد بنفس نقش دارد. همچنین آقایانی که ریش و سبیل آراسته دارند از نظر بسیاری از خانم‌ها جذاب‌تر هستند.

اما ریش و سبیل گذاشتن برای همه آقایان کار راحتی نیست. با یک سرچ ساده می‌توانید راهکارهای زیادی برای پر پشت شدن ریش و سبیل‌ پیدا ‌کنید. اما اکثر آن‌ها موقتی هستند  و نتایج طبیعی به همراه ندارند. در این میان کاشت ریش و سبیل به روش‌های مختلف یکی از راه‌های درمان دائمی این مشکل است. کاشت ریش به روش sut هم یکی از این روش‌ها است. اما آیا کاشت ریش و سبیل به روش sut نتیجه طبیعی دارد؟  مزایا و معایب کاشت ریش و سبیل به روش sut چیست؟ در ادامه همراه ما باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

کاشت ریش و سبیل برای چه کسانی انجام می‌شود؟

وقتی صحبت از کاشت ریش و سبیل می‌شود، اولین سوالی که ذهن افراد را مشغول می‌کند این است که چه عواملی باعث ریزش و کم‌ پشتی ریش و سبیل می‌شود و افراد دارای چه شرایطی بهتر است ریش  سبیل بکارند. در ادامه به بررسی این مسئله می‌پردازیم:

افرادی که دچار ریزش ریش و سبیل شده اند

به گفته وب سایت دکتر سرکان، رژیم غذایی ناسالم، استرس، عوارض جانبی ناشی از مصرف برخی از داروها‌، نوشیدن الکل و استفاده مدائم از شوینده‌های شیمیایی باعث نازک شدن و ریزش ریش و سبیل می‌شود.

افرادی که به دلایل مختلف ریش و سبیل خود را از دست داده اند

زخم‌های ناشی از تصادف، بریدگی یا سوختگی در هر کجای بدن ممکن است اتفاق بیافتند. اما ایجاد و بهبود این زخم‌های در نواحی ابرو، ریش و سبیل یا موی سر باعث از بین رفتن فولیکول‌های مو می‌شود. در نتیجه رشد مو در آن ناحیه متوقف می‌شود.

افرادی که به صورت ژنتیکی ریش و سبیل ندارند

آلوپسی باربا هم مانند آلوپسی آرتا یک بیماری خود ایمنی است. با این تفاوت که آلوپسی باربا باعث ریزش مو سکه‌ای در ناحیه ریش و سبیل می‌شود. به گفته Healthline، یکی از دلایل آلوپسی باربا ژنتیک است و اگر کسی از نزدیکان شما به این بیماری مبتلا است ریسک مبتلا شدن شما هم وجود دارد.

 کاشت ریش به روش sut چیست؟

بطور کلی برای کاشت ریش و سبیل از موهای سر استفاده می‌کنند. ساختار موهای سر و صورت بهم شبیه هستند و سرعت رشد نسبتا یکسانی دارند. در کاشت ریش و سبیل به روش sut هم از بانک مو که موهای پشت سر یا کنار گوش است استفاده می‌شود. این موها معمولا قوی‌تر و سالم‌تر از بقیه نقاط هستند.

کاشت ریش به روش sut جدیدترین و مدرنترین روش کاشت ریش و سبیل است و برای کاشت کامل ریش و سبیل، اصلاح خط ریش یا متراکم کردن موهای صورت استفاده می‌شود.

در کاشت ریش و سبیل به روش  sut گرافت‌های مو با دستگاه برداشته می‌شوند که دقت بالاتری دارد.  همچنین گرافت‌ها بطور جداگانه از بانک مو جدا می‌شوند که جای زخم و بخیه در پشت سر باقی نمی‌ماند.

ویژگی کاندیدای مناسب برای  کاشت ریش به روش sut چیست؟

برای کاشت ریش به روش sut ابتدا باید با پزشک مشورت کنید تا از ثابت شدن الگوی ریزش مطمئن شوید. از آنجاییکه موها در کاشت ریش و سبیل به روش sut از بانک مو استخراج می‌شوند باید بانک موی سالم و قوی داشته باشید. همچنین موها در ناحیه اهدا کننده باید با موهای صورت از نظر رنگ و جنس همخوانی داشته باشند و سفید نشده باشند.

اگر دچار آلوپسی باربا شده‌اید یا در اثر سانحه موهای ریش و سبیلتان از بین رفته کاندیدای مناسبی برای کاشت ریش و سبیل به روش sut هستید.

بررسی مراحل  کاشت ریش به روش sut

مراحل کاشت ریش به روش sut

کاشت ریش به روش  sut در یک روز و با استفاده از دستگاه انجام می‌شود. اما برای اینکه بهترین نتیجه را از کاشت ریش و سبیل بگیرید مراحل قبل از عمل ممکن است کمی وقت گیر باشد!

مراحل قبل از عمل

  • مراجعه به متخصص و مشورت درباره روش کاشت و مشخص کردن تعداد گرافت‌ها
  • طراحی فرم دلخواه ریش و سبیل
  • انجام آزمایش‌های کرونا، قند، انعقاد خون، ایدز و غیره….

مراحل روز عمل

  • برداشت فولیکول‌ها و گرافت‌ها با دستگاه
  • نگهداری و آماده سازی فولیکول‎‌ها برای کاشت
  • پیوند به ناحیه گیرنده

مزایا و معایب  کاشت ریش به روش sut

کاشت ریش و سبیل به روش sut مانند بقیه روش‌های کاشت ریش و سبیل مزایا و معایبی دارد. اما شما با مشخص کردن انتظاراتتان از کاشت ریش و سبیل و مشورت با متخصص می‌توانید روش مناسب راپیدا کنید.

بررسی مزایا

  • کاشت ریش و سبیل به وسیله دستگاه انجام می‌شود در نتیجه گرافت‌های مو آسیب نمی‌بینند.
  • در یک جلسه تعداد گرافت بیشتری به ناحیه گیرنده منتقل می‌شود و نتیجه کاشت پر پشت است.
  • عوارض جانبی کاشت ریش و سبیل به روش‌های سنتی را ندارد.
  • دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.
  • بدون بی‌هوشی و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.
  • موهای کاشته شده به روش sut طبیعی بنظر می‌رسند.

بررسی معایب

  • بعد از جراحی ممکن است برای چند روز جای سوزن‌ها ملتهب باشد.
  • اگر بهداشت دوره نقاهت را رعایت نکنید ممکن است محل کاشت عفونت کند.
  • ریش و سبیل به سلیقه شما طراحی و کاشته می‌شود و امکان تغییر آن در طولانی مدت وجود ندارد.

آیا نتیجه کاشت ریش به روش sut دائمی و طبیعی خواهد بود؟

مزایا و معایب روش sut

موهای طبیعی ریش و سبیل از نظر رنگ، حالت و جنس با موهای سر و ابرو و رنگ پوست همخوانی دارند. از آنجایی که در روش sut از موهای خود فرد استفاده می‌شود این هماهنگی‌ها وجود دارد و نتیجه کاملا طبیعی است.

زاویه رویش مو نسبت به پوست و تراکم مناسب در نقاط مختلف از عوامل موثر در طبیعی شدن نتیجه هستند.

نتیجه کاشت ریش به روش sut کاملا دائمی است و بطور طبیعی رشد می‌کند. در نتیجه می‌توانید ریش و سبیلتان را کوتاه کنید یا فرم دهید.

مراقبتهای بعد از کاشت ریش به روش sut چگونه است؟

کاشت ریش و سبیل بسیار با ظرافت انجام می‌شود و وقت و انرژی زیادی از شما می‌گیرد. به همین علت دانستن اینکه چطور از ریش و سبیل نو مراقبت کنید مهم است. در ادامه مراقبت‌های پس از عمل را بررسی می‌کنیم:

      مراقبت های دوره نقاهت

  • برای جلوگیری از ایجاد عفونت و لخته خون، آنتی بیوتیک و پمادهای ترمیم کننده که پزشک تجویز کرده مصرف کنید.
  • غذای سالم و مقوی بخورید. در صورت نیاز از مکمل‌های تقویت کننده مو استفاده کنید.
  • از دست زدن بی‌مورد پرهیز کنید.
  • در معرض تابش شدید خورشید و محیط آلوده قرار نگیرید.

     مراقبت های طولانی مدت

  • با ماساژ دادن محل کاشت به خون رسانی و و ساخت مواد مغذی توسط فولیکول‌ها کمک کنید.
  • تا سه ماه از تیغ و ماشین اصلاح استفاده نکنید.
  • از مصرف الکل و دخانیات دوری کنید و استرس نداشته باشید.

بهترین کلینیک برای  کاشت ریش به روش sut کدام است؟

کلینیک‌های معتبر زیادی در تهران کاشت ریش را انجام می‌دهند. اما یکی از باسابقه‌ترین آن‌ها کلینیک صدف است. کلینیک صدف، بزرگترین کلینیک کاشت ریش در تهران است. این کلینیک بیش از ۱۰ سال سابقه کار با ۹۸% رضایت مشتری دارد. همچنین کلینیک صدف به ۴۰ هزار مشتری خدمت رسانی کرده است.

تیم پزشکی این کلینیک را هم اساتید دانشگاه‌های ایران و امارات تشکیل می‌دهند.

کلینیک صدف پاسخگویی ۲۴ ساعت و مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی (هم قبل از عمل و بعد از عمل) دارد و مراجعه‌کنندگان تا یک سال پس از انجام عمل پشتیبانی رایگان خواهند داشت.

همچنین اگر فردی از عمل خود ناراضی باشد، حمایت و گارانتی مجموعه صدف تا زمان جلب رضایت او ادامه خواهد داشت.

Leave a Comment