شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
کاشت ابرو اقساطی

کاشت ابرو اقساطی : شرایط عالی + جزئیات پرداخت

حالت و فرم ابرو می‌تواند در زیبایی فرد تاثیرگذار باشد. در واقع داشتن ابروهایی زیبا و خوش حالت می‌تواند فرم چشم‌ها را زیباتر نشان دهد. خوشبختانه علم پزشکی در زمینه زیبایی رشد چشمگیری داشته، در حال حاضر روش‌های درمانی بسیاری در زمینه پوست و مو وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توان شادابی و جوانی را به چهره خود بازگردانید.
کاشت ابرو یکی از روش‌های پرپشت کردن ابروها است که می‌تواند از ریزش آن‌ها هم جلوگیری کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با کاشت ابرو به صورت اقساطی و پروسه کاشت آن بیشتر آشنا شوید.

آیا کاشت ابرو اقساطی امکان پذیر است؟

امروزه با توجه به افزایش آمار عمل‌های زیبایی، متقاضی برای انجام این نوع جراحی‌ بالا رفته است. از طرفی هزینه عمل‌های زیبایی با یکدیگر متفاوت هستند، هر کلینیک با توجه به تجهیزات، پزشکان، کادر درمانی و… هزینه عمل را مشخص می‌کند. البته برخی از کلینیک‌ها برای رفاه حال مراجعه کنندگان طرح اقساطی کاشت ابرو را در نظر گرفته‌اند. کاشت ابرو اقساطی هم در هر کلینیکی شرایط خاص خود را دارد.

شرایط پرداخت برای کاشت ابرو اقساطی در کلینیک صدف چگونه است؟

کلینیک صدف همواره در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. با توجه به وضعیت اقتصادی جهت رفاه حال مراجعه کنندگان کلینیک صدف طرح اقساطی کاشت ابرو را در نظر گرفته است. بدین ترتیب برای کاشت ابرو اقساطی ابتدا باید نیمی از مبلغ را بپردازید سپس می‌تواند باقی‌مانده مبلغ را با توجه به شرایط بازپرداخت، به کلینیک صدف بپردازید. در کلینیک صدف تمام عمل‌های زیبایی و خدمات زیبایی زیر نظر پزشکان متخصص انجام می‎شود، از این رو نباید به هیچ عنوان نگران نتیجه کار باشید. تمام خدمات زیبایی در این کلینیک ضمانت شده هستند و در صورت هرگونه اشتباه و خطایی، کلینیک سعی می‌کند به طور کامل آن را جبران کند.
معمولا در پایان کاشت ابرو اقساطی ضمانت‌نامه‌ای هم جهت کاشت ابرو صادر خواهد شد. این ضمانت نامه که شامل کاشت ریش و کاشت مو هم می‎‌شود دارای اعتبار نامحدودی است.

کاشت ابرو

آیا خدمات و نتیجه کاشت ابرو اقساطی متفاوت است؟

بسیاری از افراد بر این باورند که کاشت ابرو اقساطی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است، در صورتی که اینگونه نیست. در کاشت ابرو اقساطی هم از همان روش و تجهیزاتی استفاده می‎شود که در کاشت ابرو معمولی استفاده می‌کنند.
این عمل یک عمل زیبایی سبک و کم عارضه است از این رو به پزشک می‌تواند به راحتی و تنها در یک جلسه آن را انجام دهد. البته این موضوع باز هم به حجم ابروهای شما بستگی دارد.

مزایا کاشت ابرو اقساطی چیست؟

کاشت ابرو اقساطی در مقایسه با دیگر روش‌ها دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • مراجعه بیشتر افراد برای کاشت ابرو اقساطی(افزایش متقاضی)
  • کم کردن فشار مالی ناشی از کاشت ابرو
  • جذب مشتریان بیشتر

هزینه کاشت ابرو اقساطی چگونه محاسبه می‎شود؟

هزینه کاشت ابرو در هر کلینیکی با توجه به شرایطی که دارد متفاوت است. معمولا هزینه کاشت ابرو به تجهیزات، پزشکان، مواد و ابزار استفاده شده برای کاشت ابرو، مکان جغرافیایی کلینیک و… بستگی دارد. از این رو نمی‌توان مبلغ مشخصی را برای این نوع عمل زیبایی در نظر گرفت.
بیشتر پزشکان زیبایی بر این باورند که برای کاشت ابرو حدود ۴۰۰ گرافت مو نیاز است. این گرافت‌ها معمولا از بانک موی فرد که بیشتر در پشت گوش قرار دارد گرفته می‌شود.

روش های کاشت ابرو اقساطی چگونه است؟

نازک شدن ابروها، کم پشت شدن ابروها و ریزش آن‌ها عوامل مختلفی دارند. در این میان می‌توانیم به ژنتیک، نوع تغذیه، نوع محصولات آرایشی و بهداشتی مو و…. اشاره کرد. در واقع گاهی اوقات پروسه رشد ابروها متوقف خواهد شد، این عارضه ممکن است موقتی باشد و بعد از مدت زمان کوتاهی رشد ابروها احیا شود. کلینیک صدف در کاشت ابرو از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند که تمامی این روش‌ها در سراسر جهان و در کلینیک‌های معتبر انجام می‎شود. شاید برایتان سوال باشد که مراحل کاشت ابرو اقساطی چگونه است؟ برای کاشت ابرو از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند؟  بهترین روش کاشت ابرو کدام است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل کاشت ابرو اقساطی بیشتر آشنا شوید.

کاشت ابرو قسطی

کاشت ابرو به روشFUT

با توجه به مطالب منتشر شده در وب‌سایت webmd : این روش یکی از رایج‌ترین و بهترین روش‌های کاشت ابرو بوده و از آن به عنوان یک روش سنتی یاد می‌کنند. تنها تفاوتی که این روش با سایر روش‌های کاشت ابرو اقساطی دارد، نحوه برداشت گرافت است. در این روش معمولا پشت گوش و پشت سر را به عنوان بانک مو انتخاب می‌کنند. موها در این ناحیه بسیار نازک هستند و شباهت بسیاری به موهای ابرو دارند. در این روش ابتدا با بی حسی موضعی، پوست ناحیه مورد نظر را برش می‌دهند و نوار باریکی از گرافت‌های مو را جدا می‌کنند. نوار برش خورده را زیر میکروسکوپ قرار می‌دهند و فولیکول‌های مو را با توجه به گرافت‌هایی که دارند تفکیک می‌کنند.
در نهایت با کمک سوزن‌های مخصوص که قطری حدود یک میلی‌متر دارند شکافی در محل ابرو ایجاد می‌کنند، گرافت‌های مو را با زاویه مناسب و با توجه به خواب ابروها در این محل می‌کارند.

کاشت ابرو به روشFIT

این روش کاشت ابرو به روش FUE هم شناخته شده است. روش FIT در مقایسه با دیگر روش‌های کاشت ابرو از مزایای بسیایر برخوردار است. در این روش در اثر برداشت فولیکول‌های مو هیچگونه جای زخم و اسکاری روی پوست سر باقی نمی‌ماند. از طرفی این روش کاشت ابرو بدون درد است. در این روش موهای کاشته شده بلافاصله بعد از عمل کاشت ابرو، شروع به رشد می‌کنند. از این رو می‌توان نتیجه کاشت ابرو را بعد از گذشت ۴ تا ۶ ماه مشاهده کرد. البته رشد موها تا یک سال بعد از کاشت ابرو هم ادامه خواهد داشت، پس نباید رشد ابروها را منتهی به ۶ ماه اول دانست.

کاشت ابرو به روش SUT

این روش کاشت ابرو با وجود اینکه شباهت بسیاری به روش FUE دارد اما از تفاوت‌های بسیاری هم برخوردار است. در این روش از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و به روزی استفاده می‌کنند. در این روش برخلف روش FUE برداشت فولیکول‌های مو را با کمک دستگاه انجام می‌دهند. از این رو هیچگونه جای زخم، اسکار و… روی سر باقی نمی‌ماند.

کاشت ابرو اقساطی

معرفی کلینیک صدف

در پایان باید بگوییم که انتخاب کلینیک هم می‌تواند روی بازده کار تاثیرگذار باشد. از این رو بهتر است برای کاشت ابرو ابتدا روی مکلینیک مورد نظر خود را پیدا کنید سپس با تحقیق جامع و کامل و مشاوره با پزشک یکی از بهترین روش‌ها را برای کاشت ابرو اقساطی انتخاب کنید.
یکی از کلینیک‌هایی که در زمینه زیبایی در شهر تهران مشغول به فعالیت است، کلینیک صدف می‌باشد. کلینیک صدف با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و رعایت کامل استانداردها و اصول بهداشتی یکی از مطمئن‌ترین و بهترین کلینیک‌های تهران برای انجام کاشت ابرو طبیعی است. تیم پزشکی کلینیک صدف متشکل از اساتید شناس دانشگاه‌های ایران و امارات با استفاده از تجهیزات روز دنیا مانند دستگاه‌ها و روش نوین آمریکایی به بیش از ۴۰ هزار مشتری ارائه خدمت کرده ‌است. رضایت ۹۸ درصد مشتریان کلینیک صدف در طول عمر ۱۰ ساله آن نشان از کیفیت خوب خدمات کلینیک کاشت ابرو است.

پرداخت هزینه کاشت ابرو در کلینیک صدف به صورت اقساط ۵ تا ۶ ماهه قابل انجام است. به ازای هر عمل در کلینیک صدف یک برگه بیمه‌نامه و ضمانت‌نامه ایران داده می‌شود. طبق این ضمانت‌نامه درصورتی که بیش از ۵۰ درصد موهای کاشته شده بریزند، ۵۰ درصد هزینه به مشتری برگردانده خواهد شد. تیم مشاوره تلفنی و آنلاین کلینیک صدف قبل و بعد از عمل آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

Leave a Comment