شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
هزینه لیفتینگ صورت

هزینه لیفتینگ صورت با روش های مختلف چقدر است؟

افتادگی پوست یکی از مشکلاتی است که تمام افراد با افزایش سن با آن مواجهه می‌شوند. این قبیل تغییرات که ممکن است در اثر دلایل دیگری مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، خشکی پوست، بیماری‌های جسمی و روحی و… به وجود آیند، می‌توانند تاثیرات نامطلوبی روی روحیه و اعتمادبه‌نفس فرد بگذارند. از همین رو بسیاری از افراد، با مشاهده چین‌وچروک‌ها به فکر از بین بردن آن‌ها می‌افتند. لیفتینگ صورت یکی از راه‌حل‌های موثر و محبوب در بین مردم سراسر جهان است که انواع مختلفی دارد. از جراحی صورت گرفته تا لیزر و تزریق بوتاکس، همه و همه می‌توانند انتظار شما را از انجام یک روش زیبایی برآورده کنند. در تاثیرگذاری این روش‌ها که هیچ شکی نیست، اما ممکن است بعضی از افراد با هزینه لیفتینگ صورت کمی مشکل داشته باشند. در این مقاله به بررسی هزینه لیفتینگ صورت با نخ و سایر روش‌های زیبایی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

قیمت لیفت صورت

طبق آخرین آمار انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، متوسط هزینه لیفت صورت ۸۰۰۵ دلار است. این هزینه متوسط تنها بخشی از کل قیمت است – بیهوشی، امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه‌های مرتبط را شامل نمی‌شود.  دستمزد جراح برای جراحی لیفت صورت بر اساس تجربه وی، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب خواهد بود. اکثر طرح های بیمه درمانی جراحی لیفت صورت یا عوارض آن را پوشش نمی دهند. هزینه های لیفت صورت ممکن است شامل موارد زیر باشد:
حق الزحمه جراح
هزینه های بیمارستان یا مرکز جراحی
هزینه های بیهوشی
نسخه های دارویی
لباس بعد از جراحی
آزمایش های پزشکی
هنگام انتخاب یک جراح پلاستیک دارای گواهی بورد در منطقه خود برای جراحی لیفت صورت، به یاد داشته باشید که تجربه جراح و راحتی شما با او به اندازه هزینه نهایی جراحی مهم است.

قیمت لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یک روش کم‌تهاجمی با نتیجه‌ای طبیعی برای از بین بردن چین‌وچروک‌ها و جوان‌سازی پوست است. هزینه لیفتینگ صورت با نخ بعد از معاینه توسط پزشک معین می‌شود. چراکه عوامل زیادی در تعیین قیمت آن دخیل هستند. هزینه لیفتینگ صورت با نخ تقریبا ۴ میلیون تومان است که با توجه به عوامل مختلفی می‌تواند متغیر باشد. میزان و نوع آسیب واردشده به پوست، مناطق تحت‌درمان و نوع نخ از جمله عواملی هستند که هزینه لیفتینگ صورت با نخ را تحت‌تاثیر می‌گذارند.

لیفت صورت با استفاده از دو نوع نخ جذبی و غیرقابل جذب انجام می‌شود. نخ‌های جذبی همان‌طور که از نامشان پیداست، بعد از مدتی جذب بدن می‌شوند، اما اثراتشان تا مدت‌ها بعد می‌تواند ماندگار باشد. لیفت با نخ غیرقابل جذب که معمولا گران‌تر از نوع اول است، از مواد غیرقابل جذب ساخته می‌شوند و همواره زیر پوست می‌مانند.

قیمت لیفتینگ صورت

قیمت لیفت صورت با جراحی

طبق آمار سال ۲۰۲۰ انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، متوسط هزینه لیفتینگ صورت با جراحی تقریبا ۸ هزار دلار است. این هزینه تنها شامل بخشی از هزینه‌های حین عمل مانند دستمزد پزشک، هزینه تجهیزات مورداستفاده و… می‌شود. به عبارت دیگر، هزینه آزمایش‌های قبل عمل و هزینه داروها و مراقبت‌های بعد از عمل را باید جدای از هزینه جراحی پرداخت کنید.

همچنین این هزینه برای تمام افراد ثابت نیست. چراکه میزان افتادگی صورت، وسعت ناحیه تحت درمان و به‌طور کلی،‌ سختی عمل در هر بیمار با دیگری متفاوت است. همچنین دستمزد تمام پزشک‌ها یکسان نیست. هرچقدر یک پزشک تجربه و مهارت بیشتری داشته باشد، به همان میزان ممکن است دستمزد بالاتری هم دریافت کند. از همین رو، مجله پزشکی healthline، بازه ۷ هزار و ۷۰۰ تا ۱۱ هزار و ۷۸۰ دلار را به‌عنوان هزینه لیفتینگ صورت بیان کرده است.

قیمت لیفت صورت با لیزر

لیفت صورت با لیزر یک روش مدرن و آسان است که با کمک آن می‌توانید در عرض یک ساعت شاهد ایجاد تغییرات چشمگیری در پوست خود باشید. از آنجایی که این روش بدون نیاز به بی‌هوشی، برش و جراحی انجام می‌شود، هزینه‌ای به‌مراتب پایین‌تر از روش‌های جراحی دارد. در حال حاضر، انواع لیزرها مانند اولتراسوند، فرکانس رادیویی، هایفو و… وجود دارد که هرکدام هزینه‌های خاص خود را دارند. از طرفی در این روش هم مانند سایر روش‌ها، عواملی وجود دارند که روی هزینه لیفتینگ صورت تاثیر می‌گذارند. به‌عنوان مثال، باید به این نکته دقت کنید که برای مشاهده نتیجه‌ای عالی باید دوره درمانی خود را تکمیل کنید. بنابراین تعداد جلسات درمانی موردنیاز شما که توسط پزشک تعیین می‌شود، نقش زیادی در هزینه نهایی این روش دارد.

 

قیمت لیفت صورت با بوتاکس

تزریق بوتاکس با حجیم‌سازی صورت و پر کردن زیر پوست می‌تواند تا حدودی افتادگی‌ها و چین‌وچروک‌های آن را از بین ببرد. بوتاکس را می‌توانید با مشورت پزشک و مطابق با سلیقه خود در بعضی از نقاط صورت و به میزان موردنیاز تزریق کنید. میزان تزریق بوتاکس، وسعت ناحیه تحت درمان، دستمزد پزشک، تجهیزات کلینیک و همچنین تعداد جلسات موردنیاز روی هزینه لیفتینگ صورت با بوتاکس تاثیر می‌گذارند. البته که برای انجام این روش باید هزینه‌های قبل و بعد از عمل مانند آزمایش‌ها و داروهای لازم را هم در نظر بگیرید.

هزینه لیفت صورت با بوتاکس

قیمت لیفت صورت با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یکی از روش‌های بسیار سریع و آسان جوان‌سازی پوست است که طی آن، پزشک گاز کربن دی‌اکسید را به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌کند. این روش تنها در عرض چند دقیقه انجام می‌شود و هزینه لیفتینگ صورت با کمک آن بسیار پایین است. برای انجام این روش مانند سایر روش‌ها حتما باید به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده و با پزشک متخصص مشورت کنید.

بیشتر بخوانید:

ماندگاری لیفت شقیقه چقدر است؟

کلام آخر

هزینه لیفتینگ صورت یکی از معیارهایی است که همواره زیباجویان برای انتخاب یک روش مناسب به آن توجه می‌کنند. لیفت صورت انواع مختلفی دارد که می‌توانید با کمک پزشک متخصص و همچنین با در نظر گرفتن نتایج موردانتظار خود، یکی را انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی هزینه لیفیتنگ صورت با نخ و سایر روش‌های جوان‌سازی مانند جراحی، لیزر، بوتاکس و کربوکسی تراپی پرداختیم. بنابراین شما می‌توانید با در نظر گرفتن هزینه موردنظر خود، مناسب‌ترین روش را انتخاب کنید.

۲۰ comments

حلما جهانی ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

من ۲۷ سالمه به نظرتون برای لیفت صورت چه روشی بهتره که هزینه‌اش زیاد بالا هم نباشه؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

با سلام شما تو این سن افتادگی و چروک ندارید بهترین کار استفاده از بوتاکس برای پیشگیری چروک صورته اگر هم میخواید لیفت ابرو و چشم انجام بدید لیفت صورت با نخ مناسبه

Reply
سیمین ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

آیا لیفت صورت با نخ خوبه؟ هزینه‌ لیفت صورت با نخ که پایین نیست ولی میگن نتیجه‌اش ماندگار نیست

Reply
کلینیک صدف ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

هزینه لیفت صورت با نخ مناسبه ولی نتایجش ماندگاری دائمی ندارن و نیاز به ترمیم داره هر چند وقت یکبار. در نهایت این روش برای برخی افراد خوبه. در هر فرد با توجه به وضعیت پوستش و نتیجه مورد نظر و سایر فاکتورها بهترین روش لیفت صورت متفاوته

Reply
مهرنوش جمالی ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

لیفت صورت با نخ دائمیه؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

با سلام خیر این روش لیفت صورت هرچند وقت یک بار نیاز به ترمیم داره البته اینکه کی باید ترمیم کرد در هر فرد به عوامل مختلفی بستگی داره

Reply
بهمنان ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

لیفت صورت با نخ یه جراحی سرپا هستش؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

با سلام بله لیفت صورت با این روش بدون بیهوشی هست

Reply
پروانه بهبودی ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

لیفت صورت با نخر بهتره یا با جراحی؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

قطعا لیفت صورت با جراحی بهتره اما اگر فرد زیاد افتادگی پوست و یا چروک نداشته باشه نخ انتخاب بهتریه

Reply
خاطره وارسته ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

من دوست نارم جراحی کنم برای لیفت صورت. از روش های غیر جراحی لیفت صورت کدوم بهتره؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

با سلام همه روش ها خوب هستن شما بهتره مشاوره بگیرید تا بهترین روش مناسب خودتون رو انتخاب کنید

Reply
هلیا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

ممنون از مقاله خوبتون

Reply
کلینیک صدف ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

ممنون از توجه شما

Reply
خورشیدی ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

شاید هزینه لیفت صورت با جراحی بیشتر باشه ولی واقعا نتیجه متفاوت و ماندگاره چون من قبلا با نخ و … لیفت کردم ولی جراحی یه چیز دیگه‌اس

Reply
کلینیک صدف ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

با سلام بله حرفتون کاملا درسته و ممنون از اینکه تجربه‌اتون رو به اشتراک گذاشتید

Reply
ساجده میرزایی ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

لیفت صورت چروک هارو هم از بین میبره؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

با سلام بله لیفت صورت اگر توسط متخصص ماهر و باتجربه انجام بشه افتادگی پوست و چروک ها رو از بین میبره

Reply
عسل معتمد ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

عمل لیفت صورت عمل آسونی نیست دوران نقاهتش سخته

Reply
کلینیک صدف ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

با سلام بله لیفت کامل صورت رو شاید بتونیم جزو عمل‌هایی بذاریم که دوران نقاهت سختی داره و باید مراقبت زیادی انجام بشه ولی این دوران کوتاهه

Reply

Leave a Comment