شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
قیمت تزریق ژل

هزینه و قیمت تزریق ژل به نقاط مختلف صورت چقدر است؟

گذر زمان مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد. افتادگی پوست،‌ بروز چین و چروک‌ها و فرورفتگی‌ها در نقاط مختلف صورت بسیاری از افراد را در سنین بالاتر نگران می‌کند. روش‌های متفاوتی برای از بین بردن این معضلات پوستی وجود دارد که می‌توانید متناسب با نیاز و انتظارات خود هرکدام از آن‌ها را به کار ببرید.

تزریق ژل از بهترین روش‌های جوان‌سازی و زیباتر کردن چهره است که هم می‌تواند آثار پیری را از بین ببرد و هم نواقص صورت را برطرف کند. با تزریق ژل به نقاط مختلف صورت خود مانند چانه، گونه، لب‌ها و غیره می‌توانید ساختار صورتتان را متناسب و متعادل کنید و زیباتر به نظر برسید.

هزینه تزریق ژل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که افراد قبل از اقدام به تزریق، در مورد آن پرس‌وجو می‌کنند. در این مقاله به بررسی کامل عوامل تاثیرگذار در قیمت تزریق ژل می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

چه عواملی در تعیین هزینه تزریق ژل موثر است؟

تزریق ژل از بهترین روش‌های غیرجراحی برای از بین بردن چروک‌ها و برجسته سازی صورت است. ژل‌های تزریق شده به صورت با تحریک کلاژن و آب‌رسانی به پوست باعث شاداب شدن چهره می‌شوند. به گزارش انجمن جراحان زیبایی آمریکا سالانه بیش از یک میلیون نفر تزریق ژل را برای جوان‌سازی پوست خود انتخاب می‌کنند.

عوامل متفاوتی روی هزینه تزریق ژل تاثیر می‌گذارند که عبارتند از:

نوع ژل

ژل‌ها به دو دسته کلی دائمی و موقت تقسیم می‌شوند. ژل‌های موقتی رایج‌ترین نوع هستند که محبوبیت بیشتری در بین مردم دارند. چرا که ژل‌های موقتی از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و در گذر زمان جذب بدن می‌شوند. از این رو مشکلات آلرژیک، عفونی و غیره برای فرد به وجود نمی‌آورند.

درمقابل ژل‌های دائمی وجود دارند که همواره زیر پوست شما باقی می‌مانند. این ژل‌ها به هیچ عنوان جذب بدن نمی‌شوند و به مرور زمان مشکلات زیادی را برای فرد به وجود می‌آورند. ژل‌های دائمی را از این رو به شما توصیه نمی‌کنیم که اگر پشیمان شوید راه برگشتی جز جراحی برای شما وجود نخواهد داشت. حتی پس از سال‌ها مواد آن ممکن است به‌صورت گلوله گلوله از روی پوست نمایان شوند.

با این تفاسیر ممکن است هزینه تزریق ژل و تمدید آن در دراز مدت بیشتر از قیمت تزریق ژل دائمی شود، اما قطعا نتیجه و ظاهر ژل‌های موقتی بسیار طبیعی‌تر و زیباتر خواهد بود.

نوع ژل

برند ژل

بهترین برند ژل برای صورت فیلرهایی هستند بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. در ایران هم بیشتر ژل‌هایی که تزریق می‌شود، از همین نوع است. این ژل‌ها با برندهای متفاوت در بازار موجودند. هزینه تزریق ژل با هرکدام از این برندها متفاوت از دیگری است. ژل ژوویدرم، ژل آلیاکسین، ژل Staylage و ژل Teosyal از جمله برندهای باکیفیتی هستند که در ایران نمایندگی دارند. با توجه به کیفیت، هزینه و عملکرد هرکدام می‌توانید مناسب‌ترین ژل را انتخاب کنید.

علاوه بر این ژل‌ها، ممکن است در بازار ژل‌هایی با قیمت پایین‌تر هم مشاهده کنید. اما خوب است بدانید که پایین بودن هزینه تزریق ژل با استفاده این مواد بی‌کیفیت به قیمت آسیب به چهره زیبای شما تمام خواهد شد. بنابراین تحت هیچ شرایطی به ژل‌های ارزان‌قیمت و ناشناخته موجود در بازار اعتماد نکنید.

ناحیه تزریق

قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت متفاوت است. تزریق ژل لب،‌ پیشانی، چانه، گونه و سایر نقاط هرکدام مهارت‌های خاص خود را می‌طلبند. بنابراین هزینه تزریق ژل در هر نقطه از صورت ممکن است تا حدودی با دیگری متفاوت باشد.

میزان مورد نیاز از ژل

مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عامل روی هزینه تزریق ژل میزان ژلی است که به صورت تزریق می‌شود. اکثر پزشکان و متخصصان پوست معتقدند که تزریق ژل به صورت به حدودا یک تا دو میلی‌لیتر ژل نیاز دارد. تعیین میزان دقیق ژل مورد نیاز به انتظارات شما از تزریق و محل تزریق ژل بستگی دارد. بدین منظور در یک جلسه مشاوره باید با پزشک خود مشورت کنید و انتظارات خود را به‌طور کامل برای او شرح دهید.

ماندگاری ژل

از عوامل مهم موثر در هزینه تزریق ژل، ماندگاری نتیجه آن است. ماندگاری ژل‌های موقتی را معمولا از ۹ ماه تا دو سال تخمین می‌زنند. موقتی بودن این ژل‌ها از این نظر خوب است که شما هرگاه از نتیجه عمل خود پشیمان شدید، می‌توانید با تزریق آنزیم، آن‌ها را از بین ببرید.

طبیعی است که هرچه میزان ماندگاری بیشتر باشد، هزینه تزریق ژل هم بیشتر خواهد بود. البته توجه کنید که ژل‌های دائمی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند؛ زیرا این دسته از ژل‌ها در دراز مدت چهره فرد را ناخوشایند می‌کنند و تخلیه آن‌ها هم به سختی انجام می‌شود.

ماندگاری ژل

هزینه پزشک و کلینیک

افراد و مراکز زیادی وجود دارند که خدمات زیبایی ارائه می‌دهند. دستمزد پزشک و خدمات کلینیک از دیگر عواملی است که هزینه تزریق ژل را تعیین می‌کند. معمولا قبل از انجام تزریق، باید در یک جلسه مشاوره حاضر شوید و با پزشک خود در رابطه با عمل و نتیجه آن صحبت کنید. در این جلسه میزان ژل مورد نیاز، ناحیه مورد نظر و هزینه تزریق ژل مشخص می‌شود.

کلینیک‌های معتبر به‌خاطر ارائه خدمات عالی و وجود پزشکان باتجربه و ماهر هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. احتمالا تاکنون آگهی‌های زیادی از مراکز غیرمجاز دریافت کرده‌اید که تزریق ‌ژل را به ظاهر با هزینه‌ای پایین‌تر از جاهای دیگر انجام می‌دهند. اما در خدمات زیبایی هیچ عمل ارزانی بی‌دلیل نیست و به احتمال زیاد پس از آن متحمل هزینه‌های سنگین‌تر و خسارت‌های جبران‌ناپذیر خواهید شد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

مراقبت‌های بعد از عمل هم در هزینه تزریق ژل موثرند. معمولا بعد از انجام تزریق افراد دچار تورم، کبودی، خارش و جوش می‌شوند. از این رو پزشک برای کاهش این عوارض داروهایی را تجویز می‌کند. این داروها در بهبود سریع‌تر ناحیه‌های تزریق شده و رسیدن به نتیجه بهتر موثرند.

همچنین توصیه می‌شود بعد از انجام تزریق از پوست خود بیشتر مراقبت کنید و کرم‌های مرطوب‎کننده و ضدآفتاب بزنید. این مراقبت‌ها ممکن است درنهایت هزینه تزریق ژل را افزایش دهند، اما ماندگاری آن را هم طولانی‌تر می‌کنند.

مراقبت بعد از تزریق ژل

چرا کلینیک صدف انتخاب مناسبی برای تزریق ژل است؟

دغدغه بسیاری از افراد در انجام عمل‎های زیبایی کیفیت عالی و قیمت مناسب است. انتخاب کلینیک مناسب و یافتن پزشک ماهر می‌تواند این دغدغه را تا حد زیادی برطرف کند. کلینیک صدف از بهترین و معتبرترین کلینیک‌های زیبایی در تهران است که مجوز رسمی از وزارت بهداشت دارد. این کلینیک با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه زیبایی توانسته است باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

هزینه تزریق ژل در کلینیک صدف مطابق با تعرفه وزارت بهداشت تعیین می‌شود. شما می‌توانید در جلسه‌های مشاوره قبل از عمل و همچنین به‌صورت تلفنی و آنلاین در طول شبانه‌روز از خدمات مشاوره این مجموعه بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

فیلرهای پوستی مواد ژل‌مانندی هستند که برای برگرداندن حجم از دست رفته صورت و از بین بردن چین و چروک‌ها زیر پوست تزریق می‌شوند. تزریق ‌ژل می‌تواند چهره را جوان‌تر کرده و به آن زاویه دهد. در این مقاله به بررسی هزینه تزریق ژل در ایران و تمام عواملی که روی آن اثر می‌گذارند پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران کلینیک صدف تماس بگیرید یا در قسمت نظرات سوالتان را بپرسید.

Leave a Comment