شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد : قیمت هر ناحیه به تفکیک

آیا با لیزر موهای زائد بدن آشنایی دارید؟ آیا تا به حال این کار را انجام داده‌اید؟ هزینه‌ی لیزر موهای زائد بدن چقدر است؟ آیا در مقایسه با سایر روش‌های حذف موهای زائد بدن، مقرون به صرفه است؟

این سوالات و صدها سوال دیگر ممکن است در ذهن هر فردی مطرح شود. اگر دوست دارید به پاسخ این سوالات برسید تا انتهای بلاگ با ما باشید.
رویش موهای زائد در بدن هر فردی یک امر طبیعیست. اما این موضوع به یک چالش بزرگ در زنان و مردان تبدیل شده، از این رو به دنبال راهی هستند تا بتوانند آن را از بین ببرند. از گذشته تا به امروزه روش‌های بسیار متنوع و مختلفی بوجود آمد که هرکدام با توجه به ویژگی‌هایشان، مزایا و معایب متفاوتی هم داشتند. استفاده از تیغ و ژیلت، پودرهای موبر، کرم موبر، وکس، اپیلاسیون و…. از راه‌های حذف موهای زائد بدن هستند. هر فردی با توجه به نوع پوست، ضخامت موها و سیستم بدنی که دارد با یکی از این روش‌ها سازگار خواهد بود.
اکنون با پیشرفت علم پزشکی و به روز شدن تجهیزات و فن‌آوری‌های قابل استفاده در بخش پزشکی، روش‌های جدید و نوینی چون لیزر موهای زائد بدن روی کار آمد. این روش در مقایسه با سایر روش‌های حذف موهای زائد بدن بسیار کارآمد و کم عارضه بوده، به همین دلیل طرفدار بسیاری پیدا کرده است. از طرفی قیمت لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش‌های از بین بردن موهای زائد بدن بسیار مقرون به صرفه است.

هزینه لیزر موهای زائد بدن چقدر است؟ + جدول

هزینه لیزر موهای زائد بدن در هر کلینیک با توجه به متخصصین، دستگاه‌ها و تجهیزات، نوع کلینیک و… متغیر خواهد بود. اما قیمت لیزر موهای زائد بدن در کلینیک صدف به شرح زیر است:

ناحیه مورد نظر قیمت
بیکینی کامل ۱۰۰
صورت کامل ۱۰۰
چانه ۴۰
پشت لب ۴۰
خط ریش ۱۰۰
گونه ۹۰
باسن ۱۲۰
زیر بغل ۷۰
گودی کمر ۱۰۰
کشاله ران ۱۵۰
دست کامل ۲۲۰
ساعد ۱۲۰
بازو ۱۵۰
پا کامل ۳۹۰
ساق پا ۱۵۰
ران پا ۱۹۰

قیمت پکیج‌های مختلف لیزر موهای زائد کلینیک صدف چقدر است؟

کلینیک صدف به منظور بازده بیشتر و مقرون به صرفه بودن هزینه لیزر موهای زائد بدن، پکیج‌های مختلفی را برای مراجعین در نظر گرفته است. این پکیج‌ها جامع بوده و تمام بخش‌های بدن را شامل می‌شود.

نام پکیج قیمت نواحی لیزر  نواحی لیزر رایگان
پکیج صدف ۹۹۰ دست کامل+ پا کامل+ بیکینی+زیربغل+صورت+شکم+ گودی کمر دور سینه + خط لاین+ خط باسن
پکیج الماس ۷۷۰ پا کامل+ دست کامل+بیکینی+ زیربغل+ صورت خط ناف+ خط لاین+ خط باسن
پکیج طلایی ۶۰۰ پا کامل+ ساعد+بیکینی+زیربغل خط ناف+ خط لاین+ خط باسن
پکیج نقره‌ای ۴۰۰ ساق پا+ ساعد+بیکینی+ زیربغل خط ناف+ خط لاین+ خط باسن
پکیج برنزی ۲۸۰ بیکینی+ زیر بغل+ صورت خط لاین + خط باسن

 منظور از شات در لیزر چیست؟

به هربار تخلیه انرژی روی سطح پوست، شات گفته می‌شود. هر شات در یک ثانیه انجام می‌شود دستگاه لیزر وظیفه دارد تا با فشرده کردن پرتوهای نوری، اشعه لیزر را روی سطح پوست بتاباند. در این دستگاه‌ها از ورقه شات استفاده می‌کنند که در نواحی مختلف بدن قرار می‌گیرند و سپس با هندپیس دستگاه با فاصله مشخصی از ورقه، شات لیزر انجام می‌شود.
به این نوع لیزرها، لیزر شاتی گفته می‌شود که با ورقه مستطیل شکل در ابعاد مختلف موهای زائد بدن لیزر می‌شود. در این دستگاه‌ها هرچه تعداد شات‌ها بیشتر و طولانی‌تر باشد قطعا نتیجه و بازده بسیار بهتری خواهد داشت. البته در صورت حرفه‌ای نبودن اپراتور ممکن است در اثر استفاده از شات‌های زیاد، دچار سوختگی شوید. هرچه تعداد شات‌ها و مدت زمان استفاده از آن بیشتر شود، گرما و حرارت بیشتری به پوست بدن منتقل می‌شود. بدین ترتیب هرچه منطقه وسیع‌تر شود به تعداد شات‌های بیشتری نیاز است.

شات در لیزر

تعداد شات‌های لیزر با توجه به نوع پوست، رنگ پوست، ضخامت موها، ناحیه مورد نظر، قد و وزن بیمار و…. متغیر خواهد بود. در جدول زیر تعداد شات‌های هر ناحیه در بدن آقایان و خانم‌ها قید شده است:

تعداد شات‌ در لیزر بدن آقایان

ناحیه مورد نظر تعداد شات
خط ریش دو طرف ۵۰-۱۲۰
گوش ۳۰-۷۰
پشت گردن ۵۰-۱۳۰
جلو گردن ۵۰-۱۲۰
سرشانه ۱۵۰-۳۲۰
زیربغل ۱۴۰-۳۰۰
بازو دو طرف ۳۰۰-۶۴۰
ساعت دو طرف ۲۷۰-۵۶۰
بینی ۲۰-۳۰
مایو ۱۲۰-۲۸۰
کمر ۲۹۰-۶۱۰
شکم و سینه ۲۹۰-۶۱۰
باسن ۱۷۰-۳۸۰
ساق پا ۲۴۰-۶۴۰
ران پا ۲۹۰-۶۵۰
تمام بدن ۲۵۰۰-۵۵۰۰

تعداد شات‌ در لیزر بدن خانم‌ها 

ناحیه مورد نظر تعداد شات
صورت کامل ۱۰۰-۲۰۰
بیکینی ۱۰۰-۲۰۰
زیر بغل ۹۰-۱۸۰
ران پا ۵۰۰-۱۰۰۰
ساق پا ۴۲۰-۸۴۰
ساعد و دست ۱۱۰-۲۲۰
بازو ۱۱۰-۲۲۰
باسن ۱۱۰-۲۸۰
دور سینه ۴۰-۸۰
خط شکم ۳۰-۶۰
خط کمر ۸۰-۱۶۰
کمر نیم تنه به پشت ۹۰-۱۸۰
نیم تنه جلو ۱۱۰-۲۲۰
وسط سینه ۴۰-۸۰
پشت لب ۲۰-۴۰
چانه و غبغب ۵۰-۶۰
تمام بدن ۲۰۰۰-۴۰۰۰


بررسی و مقایسه هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه‌های مختلف

قیمت لیزر موهای زائد تحت تاثیر عوامل بسیاری تغییر می‌کند. این عوامل می‌توانند هم موجب افزایش و هم کاهش هزینه لیزر موهای زائد بدن شوند. ازجمله این موارد می‌توان به نوع کلینیک، تخصص پزشک، دستگاه مورد نظر، تعداد شات‌ها و جلسات و… اشاره کرد. در این بخش قصد داریم تا در رابطه با بهترین و رایج‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد بدن اطلاعات کامل و جامعی را در اختیارتان قرار دهیم.

الکساندر

یکی از معروف‌ترین و رایج‌ترین دستگاه‌هایی که برای حذف موهای زائد بدن از آن استفاده می‌کنند، دستگاه الکساندر است. این دستگاه یکی از قوی‌ترین دستگاه‌هایی است که برای از بین بردن موهای زائد بدن از آن استفاده می‌کنند، دستگاه الکساندر به سرعت موهای زائد بدن را از بین می‌برد. طول موج این دستگاه باعث می‌شود تا اشعه به ریشه مو و فولیکول برخورد کند، بدین ترتیب آن‌ها را به طور کامل از بین می‌برد. از این دستگاه لیزر می‌توان برای کسانی که پوست روشنی دارند استفاده کرد.

این دستگاه قادر است تا طول موج نور را با انرژی بالا به فولیکول مو برساند، حرارت ایجاد شده در این بخش می‌تواند موهای زائد را به طور کامل از بین ببرد. این دستگاه لیزر با فرآیند فوتومولیز کار می‌کند. فوتومولیزر در واقع بدین معناست که با استفاده از اشعه نور تنها بخش خاصی را مورد هدف قرار می‌دهد. از این رو به پوست بدن هیچ آسیبی وارد نمی‌کند و تنها هدف آن فولیکول مو است. از این دستگاه لیزر می‌توان برای حذف موهای زائد در تمام بخش‌های بدن چون بازوها، ساعد، ران، دست و…. استفاده کرد.
لیزر الکساندر قادر است تا تمام عارضه‌های پوستی چون واریس، تتو، ماه گرفتگی، لکه‌های ناشی از افزایش سن را از روی پوست پاک کند. لیزر الکساندر دارای تاییدیه FDA آمریکاست از این رو با خیال راحت و اطمینان خاطر از این دستگاه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:
درد لیزر موهای زائد

در حال حاضر کمپانی‌های بسیاری در سراسر جهان دستگاه لیزر الکساندر را تولید می‌کنند. دستگاه لیزر الکس کوترا، دستگاه لیزر الکس کندلا، دستگاه لیزر الکس لوترونیک، دستگاه لیزر الکس اورایون از بهترین دستگاه‌های الکساندر هستند.
هزینه لیزر در این دستگاه به تعداد شات، تعداد جلسات و… بستگی دارد و نمی‌توان هزینه مشخصی را برای آن عنوان کرد.

قیمت لیزر موهای زائد نواحی مختلف

دایود

در ساخت این دستگاه لیزر از تکنولوژی نیمه رسانا استفاده می‌شود، در این روش نور در دامنه مرئی مادون قرمر تولید می‌شود. پرتو نور بسیار باریکی روی کروموفورهای پوست تابانده می‌شود. طول موج استفاده شده در این دستگاه بلند است و در مقایسه با سایر دستگاه‌ها به عمق بیشتری از پوست نفوذ می‌کند. طول موج دستگاه دایود حدود ۸۰۰ تا ۸۲۰ نانومتر است. بدین ترتیب می‌توان برای از بین بردن عارضه‌های پوستی عمیق و قدیمی، از آن استفاده کرد. به همین دلیل است که این دستگاه لیزر را به عنوان بهترین دستگاه معرفی می‌کنند.

از این لیزر به دلیل طول موج بلند و کارایی که دارد، در بخش‌های مختلف استفاده می‌شود. از بین بردن لکه‌های عمیق و قدیمی، آفتاب سوختگی، لیزر موهای زائد بدن، خط ریش، موهای سر و…. ازجمله مواردی است که از لیزر دایود برای آن ناحیه استفاده می‌شود. بیشتر افرادی که از این دستگاه لیزر استفاده می‌کنند به ۶ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارند تا دوره درمانی آن‌ها تکمیل شود.
هزینه لیزر دایود با توجه به ناحیه مورد نظر، تعداد جلسات و… در هر کلینیک متفاوت خواهد بود.

ان دیاگ

دستگاه لیزر ND:YAG علاوه بر اینکه یک دستگاه لیزر جامد است به عنوان یکی از جدیدترین فناوری‌های پیشرفته در این بخش شناخته می‌شود. این دستگاه با تمام تیپ‌های پوستی چون برنز، سفید، گندمی و…. سازگار است. طول موج‌های این دستگاه ۱۰۶۴ نانومتر است و در کنار قدرت نفوذ بسیار بالایی که دارد می‌تواند عمیقا عارضه‌های پوستی را درمان کند. این دستگاه لیزر از رشد مو جلوگیری می‌کند و بهترین روش برای رسیدن به یک نتیجه سریع و معقول است. طول موجب این دستگاه نزدیک به مادون قرمز بوده، به همین دلیل می‌تواند از رشد موهای زائد بدن جلوگیری کند.

طول موج بالای این دستگاه باعث شده تا کمترین میزان سوختگی را داشته باشد، به همین دلیل می‌توان آن را یک راه مطمئن برای حذف موهای زائد بدن دانست. از مزایای استفاده از این روش درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان بخش‌های وسیع بدن در کوتاه‌ترین زمان
  • سازگار با انواع رنگ پوست چون تیره، روشن، گندمی و…
  • تقویت موها
  • موفقیت در بیش از ۹۰ درصد مراجعین

هزینه لیزر موهای زائد

دکا

دستگاه لیزر الکساندر دکا یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های نسل الکساندر هستند که اخیرا وارد بازار شده است. این دستگاه لیزر توسط یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌های ایتالیایی به نام دکا ساخته شده است. از معروف‌ترین دستگاه‌های این برند می‌توان به لیزر مونالیزاتاچ، لیزر الکساندرایت موتوس ax و الکساندرایت (الکس) موتوس ay اشاره کرد.

با استفاده از این دستگاه در جلسه اول شاهد ریزش بیش از ۸۰ درصد موهای زائد بدنتان خواهید شود، دستگاه لیزر دکا قادر است تا بیش از ۹۰ درصد موهای زائد بدن را در صورت تکمیل کردن دوره درمان از بین ببرد. از این دستگاه لیزر برای کسانی که پوست روشن و پوست تیره‌ای دارند استفاده می‌کنند. هرچه تضاد بین موها و رنگ پوست بیشتر باشد قطعا نتیجه و بازده لیزر موهای زائد بدن هم بهتر خواهد بود. طول اشعه‌های این دستگاه لیزر حدود ۷۵۵ نانومتر است، تعداد جلسات درمانی با این دستگاه لیزر حدود ۴ تا ۶ جلسه است. هزینه لیزر دایود با توجه به تعداد جلسات، ناحیه مورد نظر و… مشخص خواهد شد.

از دیگر دستگاه‌های لیزر می‌توان به دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum، دستگاه IPL اشاره کرد.

آیا لیزر موهای زائد تخفیف دارد؟

این موضوع کاملا به کلینیک مورد نظر شما بستگی دارد. برخی از کلینیک‌های درمانی در صورتی که هزینه تمام جلسات را یک‌جا پرداخت کنید، درصدی را به عنوان تخفیف برای مراجعه کننده در نظر می‌گیرند. در بسیاری از کلینیک‌های درمانی با توجه به شرایط بازار در صورتی که هزینه۶ یا ۸ جلسه را کامل بپردازید، روی هزینه کلی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برایتان اعمال می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
بهترین مرکز لیزر تهران

معرفی کلینیک صدف

یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک‌های شهر تهران، کلینیک پوست و مو صدف است. کلینیک صدف به دنبال کسب رضایت مراجعین عزیز، از بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های پزشکی استفاده می‌کند. این امر موجب کاهش عوارض و نتیجه‌گیری بهتر در عمل‌های زیبایی خواهد شد. کلینیک صدف از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون در یک فضای ۶۰۰ متری و با پزشکان و متخصصان فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های خارج از کشور، آماده خدمت رسانی به مراجعین است. همه پزشکان و متخصصان در کلینیک صدف رزومه درخشان و سوابق حرفه‌ای خوبی در زمینه پوست و مو دارند. تمامی دستگاه‌های استفاده شده در این کلینیک از برندهای آمریکایی و اروپایی هستند، بدین ترتیب می‌توان گفت که عمل‌های زیبایی بهترین بازده و نتیجه را خواهند داشت.

سوالات متداول

آیا لیزر موهای زائد بدن، برای سلامتی خطرناک است؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که لیزر موهای زائد، روش درمانی خطرناکی نیست. اما برای برخی افراد ممنوعیت استفاده دارد. در صورت رعایت نکردن می‌تواند بسیار خطرناک باشد. از طرفی اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک انجام نشود می‌تواند عوارض بسیاری چون سوختگی، تاول، لک افتادن و… در بدن شود.

آیا کسانی که پوست تیره‌ای دارند می‌توانند از لیزر استفاده کنند؟
بله، دستگاه ND:YAG برای کسانی مناسب است که پوست تیره رنگی دارند.

چه کسانی می‌توانند لیزر موهای زائد را انجام دهند؟
کسانی که موهای تیره و ضخیمی دارند، کسانی که پوست نسبتا روشنی دارند، افرادی که رنگ مو و رنگ پوستشان متضاد همدیگر است.

آیا استفاده از لیزر در دراز مدت روی سلامت بدن تاثیر منفی دارد؟
خیر، درصورتی که توسط اپراتورهای حرفه‌ای و در کلینیک‌های پزشکی انجام شود، هیچگونه آسیبی به بدن نمی‌رساند.

Leave a Comment