شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
بهترین مرکز لیزر تهران

بهترین مرکز لیزر تهران : معرفی و بررسی

رویش موهای زائد تمامی ندارد. از بین بردن موهای زائد با اپیلاسیون یا تیغ نتیجه‌ای کوتاه‌مدت دارد و با درد همراه است. رویای همه مردان و زنان این است که دیگر هرگز نیازی به اصلاح موهای زائد نداشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی، این رویا تا حدودی به حقیقت پیوسته است. رفع موهای زائد با لیزر همان روش جادویی است که برای همیشه شما را از شر اپیلاسیون و اصلاح خلاص می‌کند. اگرچه لیزر موهای زائد یک روش سرپایی است، اما همچنان احتمال وارد شدن آسیب جدی به پوست و عوارض جانبی وجود دارد. انتخاب مرکز لیزر موهای زائد مناسب سلامت پوست شما را حین لیزر تضمین می‌کند. بهترین مرکز لیزر تهران چیست؟ در این مقاله به بررسی ویژگی‌های یک مرکز لیزر خوب می‌پردازیم.

ویژگی های بهترین مرکز لیزر تهران چیست؟

از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر می‌تواند گزینه مفیدی برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن برای همیشه باشد. اگر از موهای زیر پوستی و برآمدگی‌های ناشی از اصلاح موها با تیغ به تنگ آمده‌اید، رفتن به یک مرکز لیزر موهای زائد بهترین انتخاب برای شما است. با استفاده از لیزر می‌توانید موهای نواحی مختلف بدن مثل پاها، دست‌ها، صورت، بیکینی، کمر و شکم را کاملا از بین ببرید.

در این روش از پرتوی نور برای سوزاندن ریشه موها استفاده می‌شود. به همین خاطر، در صورت بی‌تجربه بودن اپراتور لیزر یا قدیمی بودن دستگاه‌ها ممکن است دچار سوختگی شوید. اما اگر به یک کلینیک تخصصی پوست و مو برای لیزر مراجعه کنید، هیچ‌کدام این مشکل را تجربه نخواهید کرد. برای انتخاب یک مرکز لیزر خوب باید به ویژگی‌های زیر توجه کنید:

داشتن مجوز معتبر

اگر کمی در اطراف خود بگردید، ممکن است چندین کلینیک لیزر یا کلینیک تخصصی پوست و مو را پیدا خواهید کرد. سایت calveo توصیه می‌کند: برای انتخاب بهترین مرکز لیزر یک فهرست از همه این مراکز تهیه کنید و وب‌سایت‌های آن‌ها را ببینید. با مشاهده نظرات مشتریان و جستجو درباره خدماتشان می‌توانید اطلاعات خوبی در مورد اعتبار هرکدام از کلینیک‌ها به دست آورید.

داشتن مجوز معتبر و رسمی از وزارت بهداشت یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که باید هنگام مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد به آن دقت کنید. مراجعه به مراکز غیرمعتبر و آرایشگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدترین اشتباهی است که می‌توانید در حق خود بکنید. در چنین مکان‌هایی معمولا از اپراتورهای بی‌تجربه و دستگاه‌های قدیمی برای لیزر استفاده می‌شود. به همین خاطر احتمال سوختگی پوست و سایر عوارض لیزر در چنین شرایطی بسیار بالا است.

فضایی مناسب و بهداشتی

هنگام انجام لیزر موهای زائد باید لباس ناحیه موردنظر را بیرون آورده و روی تخت دراز بکشید. به همین خاطر فضای مناسب و بهداشتی یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که برای انتخاب مرکز لیزر موهای زائد باید به آن توجه کنید. چراکه درصورت عدم رعایت نکات بهداشتی توسط کلینیک، احتمال انتقال بیماری‌های پوستی و عفونی بسیار بالا می‌رود.

با پرس‌وجو از آشنایان خود و مراجعه حضوری به چند کلینیک می‌توانید بهداشتی‌ترین مرکز لیزر تهران را پیدا کنید. جست‌وجو در اینترنت و خواندن نظرات و تجربیات سایر کاربران در صفحه مربوط به کلینیک موردنظرتان به نتایج خوبی دست پیدا خواهید کرد.

بهترین مرکز لیزر تهران

تجهیزات مناسب

بسیاری از افراد تصور می‌کنند داشتن یک دستگاه لیزر مناسب برای مرکز لیزر کافی است. اما یک کلینیک لیزر مدرن علاوه بر تهیه دستگاه پیشرفته باید شامل تجهیزات دیگری مثل تخت راحت، کاور، دوش حمام و وسایل بهداشتی مانند شامپو باشد. وجود چنین تجهیزاتی روند انجام لیزر را برای مراجعه‌کننده راحت و خوشایند می‌کند.

به‌عنوان مثال، برای انجام لیزر توسط بعضی از دستگاه‌ها، اپراتور یک مایع ژل‌مانند را روی ناحیه موردنظر قرار می‌دهد. در چنین شرایطی کلینیک باید تجهیزات لازم برای شست‌وشوی بدن بعد از اتمام لیزر در اختیار مراجعه‌کننده خود قرار دهد. وجود تجهیزات مناسب علاوه بر بهبود تجربه مشتری، سلامت و بهداشت فرد را تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

لیزر بیکینی

پزشک متخصص و مجرب

از بین بردن موهای زائد با لیزر یک روش سرپایی است. با این حال، برای رسیدن به نتیجه مطلوب و جلوگیری از ابتلا به عوارض جانبی باید لیزر موهای زائد را تحت نظارت یک پزشک متخصص و مجرب انجام دهید. پزشک با معاینه نوع پوست و موی شما تشخیص می‌دهد که کدام دستگاه برای شما بهتر است و برای مراقبت‌های بعد از لیزر باید چه کارهایی انجام دهید.

اپراتورهای حرفه ای

در همه کلینیک‌ها و مراکز لیزر دنیا، از بین بردن موهای زائد با لیزر توسط اپراتورها انجام می‌شود. یعنی شما هیچ پزشک متخصص پوست و مویی را پیدا نمی‌کنید که لیزر را خودش انجام دهد. با این حال، اپراتور لیزر باید یک فرد کاملا حرفه‌ای و باتجربه باشد. چنین شخصی باید به دستگاه لیزر مسلط باشد تا بتواند حرارت پرتوی نور آن را متناسب با پوست و ضخامت موی مراجعه‌کننده تنظیم کند.

کلینیک‌های معتبر از اپراتورهای حرفه‌ای و آموزش‌دیده برای کار با دستگاه لیزر استفاده می‌کنند. به همین خاطر احتمال سوختگی پوست یا وارد شدن هرگونه آسیبی به پوست توسط اپراتورهای کاربلد بسیار پایین و نزدیک به صفر است. انجام لیزر توسط چنین افرادی به آرامش خیال شما در حین لیزر کمک می‌کند و تجربه‌ای خوشایند برایتان می‌سازد.

کادر مجرب

داشتن کادر مجرب از ویژگی‌های دیگری است که از یک کلینیک معمولی می‌تواند بهترین مرکز لیزر تهران را بسازد. برای انجام لیزر شما معمولا باید از سر کار خود مرخصی گرفته و به کلینیک مراجعه کنید. منظم بودن کادر خدماتی و حرفه‌ای مرکز لیزر موهای زائد به شما کمک می‌کند تا بهتر زمانتان را تنظیم کنید. از طرفی کادر خدماتی مجرب محیطی بهداشتی و مناسب را برای مراجعه‌کنندگان خود به وجود می‌آورند.

مشاوران کلینیک با ارائه راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های قبل و بعد از عمل به شما کمک می‌کنند تا تجربه بهتری از جلسات لیزر خود داشته باشید. بنابراین توجه به کادر خدماتی و پرسنل‌های کلینیک پوست و مو برای انجام لیزر در یک محیط مناسب بسیار ضروری است.

بهترین مرکز لیزر

دریافت هزینه معقول

روش‌های سنتی از بین بردن موهای زائد شامل اپلاسیون، اصلاح و استفاده از موبرهای شیمیایی می‌شود. هرچند این روش‌ها هزینه پایین‌تری نسبت به لیزر موهای زائد دارد، اما دردناک، کثیف و بسیار وقت‌گیر هستند. همچنین نتیجه‌ای کوتاه‌مدت دارند و بعد از گذشت چند روز شاهد رویش مجدد موها خواهید بود. موزدایی با لیزر هزینه بالاتری نسبت به سایر روش‌ها دارد، اما نتیجه آن تا سال‌ها ماندگار است و فقط به یک جلسه یادآور در سال نیاز دارد.

با این حال، هزینه لیزر قسمت‌های مختلف بدن تعرفه نسبتا مشخصی دارد. با پرس‌وجو از چند مرکز لیزر موهای زائد درمورد قیمت خدمات لیزرشان می‌توانید متوسط هزینه‌ها را پیدا کنید. هرچند اعتبار کلینیک، دستگاه‌های مورداستفاده و فضای مرکز لیزر در قیمت هر جلسه موثر است، اما باید هزینه معقولی بابت خدمات که دریافت می‌کنید، بپردازید. از طرفی مراجعه به مراکزی غیرمعتبری که با هزینه‌های بسیار پایین، لیزر موهای زائد انجام می‌دهند، کار خطرناکی است. با انجام لیزر در چنین مراکزی، سلامت خود را فدای پول خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

لیزر موهای زائد پا

استفاده از بهترین لیزرهای روز دنیا

انواع دستگاه‌های لیزر با فناوری‌های متعدد در جهان وجود دارد که نیازهای مختلف پوستی را پاسخ می‌دهد. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که باید از مرکز لیزر مورد نظر خود بپرسید، نوع دستگاه لیزرشان است. بعضی از دستگاه‌های لیزر روی پوست‌های روشن و موهای ظریف اثری ندارند. به همین خاطر توصیه می‌کنیم حتما در مورد انواع دستگاه‌های پیشرفته در جهان تحقیق کنید.

از جدید بودن دستگاه مورداستفاده در مرکز لیزر مطمئن شوید و از رفتن به مراکزی که با دستگاه‌های قدیمی کار لیزر را انجام می‌دهند، خودداری کنید. چراکه چنین دستگاه‌هایی عوارض بالا با نتیجه‌ای نه‌چندان مطلوب دارند. طبق گفته سایت birdie، استفاده از دستگاه‌های قدیمی و غیراستاندارد برای افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند، احتمال سوختگی و ایجاد لکه‌های پوستی را افزایش می‌دهد. درصورتی که جدیدترین لیزرهای جهان برای انواع پوست، ایمن و موثر هستند.

کلینیک صدف از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران

پیدا کردن یک کلینیک با همه ویژگی‌های بالا ممکن است کار سختی به نظر برسد. اما اجازه بدهید بهترین مرکز لیزر تهران را به شما معرفی کنیم. کلینیک تخصصی پوست و مو صدف با داشتن مجوز رسمی و معتبر از وزارت بهداشت، انواع خدمات پوست و مو مانند لیزر موهای زائد را به شما ارائه می‌دهد.

این کلینیک فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در زمینه پوست، مو و زیبایی شروع کرده است. استفاده از تیم پزشکی باتجربه، وجود پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات دنیا، پشتیبانی و مشاوره عالی و همچنین محیطی بزرگ و کاملا بهداشتی باعث شده که این کلینیک در فهرست بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران قرار بگیرد.

بهترین مرکز لیزر تهران کدام است

معرفی دستگاه های موجود در کلینیک صدف

کلینیک صدف مجهز به دستگاه لیزر موهای زائد الکس الیت پلاس ۲۰۱۹ و آپوچی پلاس ۲۰۱۹ متعلق به سایناشور (Cynosure) است. سایناشور یک برند آمریکایی است که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لیزر در جهان به شمار می‌رود. طبق گزارش بسیاری از مراجعه‌کنندگان، لیزر موهای زائد با دستگاه سایناشور بدون درد بوده یا با درد بسیار کمی همراه است. چراکه دستگاه‌های سایناشور مجهز به سیستم کولینگ یا خنک‌کننده‌ای هستند که درد ناشی از گرمای بالای اشعه لیزر را از بین می‌برند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه مورداستفاده در کلینیک صدف می‌توانیم به سر غیرتماسی آن اشاره کنیم. عدم تماس بین سر دستگاه لیزر و پوست مراجعه‌کننده، احتمال انتقال عفونت‌ها و بیماری‌های پوستی را به‌طور کامل از بین می‌برد. از طرفی این دستگاه برای لیزر همه قسمت‌های بدن از جمله صورت، زیر بغل، دست‌ها، پاها، کمر، شکم، بیکینی و باسن قابل‌استفاده است و برای پوست‌های تیره و روشن کاربرد دارد.

جدول قیمت لیزر برای نواحی مختلف بدن

قیمت لیزر موهای زائد معمولا با توجه به ناحیه مورد نظر بستگی دارد. کلینیک صدف برای رفاه حال مشتریان پکیج‌های متعددی را تهیه دیده است. پکیج طلایی برای کل بدن، پکیج نقره‌ای و پکیج برنزی به شما کمک می‌کند تا موهای زائد قسمت‌های موردنظرتان را با بهترین و به‌صرفه‌ترین قیمت لیزر کنید. نوع دستگاه، تجهیزات کلینیک و میزان مهارت و تجربه اپراتور لیزر در تعیین هزینه نهایی لیزر موهای زائد تاثیرگذار است. تعرفه خدمات لیزر موهای زائد برای نواحی مختلف بدن در کلینیک صدف مطابق با جدول زیر است:

تمامی قیمت‌ها برای افراد با سایز ۳۸ تا ۴۰ است.

برای سایز ۴۲ ۱۰% به هزینه ها اضافه میشود.

برای سایز ۴۴ ۲۰% به هزینه ها اضافه میشود.

برای سایز ۴۶ ۳۰% به هزینه ها اضافه میشود.

قیمت پیکیچ ها در کلینیک صدف

نام پکیج

قیمت

نواحی لیزر نواحی رایگان

پکیج صدف

۹۹۰

دست کامل+ پا کامل+ بیکینی+زیربغل+صورت+شکم+ گودی کمر

دور سینه + خط لاین+ خط باسن

پکیج الماس

۷۰۰

پا کامل+ دست کامل+بیکینی+ زیربغل+ صورت

خط ناف+ خط لاین+ خط باسن

پکیج طلایی

۶۰۰

پا کامل+ ساعد+بیکینی+زیربغل

خط ناف+ خط لاین+ خط باسن

پکیج نقره ای ۴۰۰ ساق پا+ ساعد+بیکینی+ زیربغل

خط ناف+ خط لاین+ خط باسن

پکیج برنزی

۲۸۰

بیکینی+ زیر بغل+ صورت

خط لاین + خط باسن

قیمت هر ناحیه

ناحیه لیزر

قیمت

بیکینی کامل

۱۰۰

صورت کامل

۱۰۰

چانه

۴۰

پشت لب

۴۰

خط ریش

۱۰۰

گونه

۹۰

باسن

۱۲۰

زیربغل

۷۰

گودی کمر

۱۰۰

کشاله ران

۱۵۰

دست کامل

۲۲۰
ساعد

۱۲۰

بازو

۱۵۰

پا کامل

۳۵۰

ساق پا

۱۵۰
ران پا

۱۹۰

پکیج گودی کمر+ ناف+ باسن

۲۰۰

بیکینی+ زیربغل

۱۵۰

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم ضمن بیان ویژگی‌های یک کلینیک خوب، بهترین مرکز لیزر تهران را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم. معیار انتخاب مرکز لیزر موهای زائد برای بسیاری از افراد هزینه آن است. توجه به قیمت لیزر بدون در نظر گرفتن سایر ویژگی‌ها مانند محیط بهداشتی و مناسب، اپراتور حرفه‌ای، دستگاه به‌روز و پیشرفته و همچنین داشتن مجوز معتبر از وزارت بهداشت، عواقب خطرناکی به همراه دارد.

مراجعه به یک مرکز لیزر مناسب را می‌توانیم به سرمایه‌گذاری روی سلامت پوست و مو تشبیه کنیم. تحت هیچ شرایطی بدون تحقیق و پرس‌وجوی کافی از اطرافیان و خواندن نظرات مراجعه‌کنندگان در صفحه‌های مجازی کلینیک موردنظرتان، به آن مراجعه نکنید. به نظر شما بهترین مرکز لیزر تهران کجاست؟ آیا تابه‌حال تجربه لیزر موهای زائد داشته‌اید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان این سایت به اشتراک بگذارید.

Leave a Comment