شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا

جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا چیست؟

ریزش موی سر امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم جهان است. ریزش مو می‌تواند بنا بر دلایل مختلفی چون استرس، اضطراب، مشغله کاری، بیماری، ژنتیک، آلودگی و…. ایجاد شود. اما آیا راه درمانی برای این عارضه وجود دارد؟ باید بگوییم که امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی راه‌های درمانی مختلفی برای این عارضه بوجود آمده است، برخی از آن‌ها می‌توانند نتایج دائمی و ماندگاری داشته باشند. کاشت مو یکی از این روش‌ها است که در مقایسه با دیگر روش‌ها دارای نتایج ماندگارتری است.
در این مطلب قصد داریم تا شما را با جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

جدیدترین روش های کاشت مو در آمریکا چیست؟

روش‌های بسیاری برای کاشت مو در جهان وجود دارد اما در کشور آمریکا تنها چند روش از نظر پزشکان ثابت شده‌اند و به عنوان بهترین روش‌های کاشت مو و جدیدترین روش های کاشت مو در آمریکا معرفی می‌شود. در ادامه با جدیدترین روش های کاشت مو در آمریکا آشنا خواهید شد:

کاشت مو به روش سلول های بنیادی

در کاشت مو به این شیوه پزشکان می‌توانند با درمان سلول‌های بنیادی و درمان پلاسمای غنی از پلاکت موجب رویش مجدد موهایتان شوند. در لایه چربی زیر پوست سرتان مقدار زیادی سلول بنیادی وجود دارد که با تزریق چربی به آن‌ها می‌توان موجب رویش مجدد موها شد.
در درمان طاسی سر با سلول‌های بنیادی، پزشکان مقداری از چربی اضافی بدن را از طریق لیپوساکشن خارج می‌کنند، سپس چربی بسیار کمی را از سلول‌های بنیادی موجود در زیر پوست برداشت می‌کنند. با قرار دادن ترکیب این دو چربی درون دستگاه سانتریفیوژ، سلول‌های بنیادی با پلاسمای غنی از پلاکت ترکیب می‌شوند. این ترکیب به پوست سر تزریق شده و همین امر موجب رشد مجدد موهایتان خواهد شد.
از جمله مزایا و معایب این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا

مزایا

    • عدم نیاز به برداشتن فولیکول مو
    • عدم بروز آلرژی
    • عدم باقی ماندن جای زخم
    • داشتن بالاترین حجم مو
    • قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان
    • نتیجه‌گیری سریع

معایب

  • خونریزی و کبودی خفیف
  • رایج نبودن این روش در دنیا
  • احتمال ایجاد عفونت و آسیب رساندن به اعصاب بدن

طبق نظر پزشکان بعد از گذشت ۲۳ هفته از کاشت مو به این روش، حدود ۲۹ درصد موها در ناحیه طاسی سر شروع به رشد مجدد کرده‌اند. البته برای پاسخ قطعی به درصد موفقیت این روش نیاز به تحقیقات بیشتری است.
هزینه نهایی کاشت مو از طریق سلول‌های بنیادی هم به شدت ریزش موهای سر شما و الگوی ریزشی شما بستگی دارد.

کاشت مو به روش های ترکیبی

با توجه به مطالب منتشر شده در وب‌سایت robbreport: در روش کاشت مو به صورت ترکیبی از دو روش FUT و FIT استفاده می‌کنند. در این روش پزشکان سعی می‌کنند تا در یک جلسه حدود ۵ هزار گرافت مو را خارج کرده و در ناحیه مورد نظر که دچار ریزش شده است بکارند. از این روش بیشتر برای افرادی استفاده می‌کنند که میزان ریزش موی بالایی دارند و دچار طاسی سر هستند.
در این روش ابتدا حجم بالایی از گرافت‌های مو را به صورت نواری انتقال می‌دهند. سپس میزان حجم موها را در ناحیه مورد نظر، آنالیز و بررسی می‌کنند. کادر درمان در صورت مناسب بودن شرایط، آماده افزایش تراکم توسط برداشت فولیکولی خواهند شد.
این روش کاشت هم دارای مزایا و معایب خاص خودش است. ازجمله مزایا و معایب این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

معایب

تنها عیب این روش آن است که جای اسکار، جای زخم و التهاب روی پوست سر باقی می‌ماند. البته این عوارض بعد از مدت زمان کوتاهی از بین خواهند رفت.

مزایا

    • یکی از به صرفه‌ترین راه‌ها برای افرادی که دچار طاسی سر هستند.
    • برداشت گرافت مو به تعداد زیاد در این روش انجام می‌شود.
    • صرف کمترین زمان برای کاشت موی سر

هزینه کاشت مو در این روش با توجه به تعداد گرافت‌های استفاده شده می‌تواند متفاوت باشد. هرچه تعداد گرافت‌های شما بیشتر شود قطعا هزینه انجام این روش کاشت مو هم افزایش پیدا خواهد کرد.

جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا

کاشت مو به روش BHT

با توجه به مطالب منتشر شده در وب‌سایت healthline: این روش کاشت مو، در واقع برداشت موهای بدن و کاشت آن در ناحیه طاسی سر است. در این روش کاشت از موهای بدن فرد استفاده می‌کنند، دقت و ظرافت در برداشت گرافت‌های مو و انتخاب بانک موی مناسب در این روش حرف اول را می‌زند. معمولا اطراف قفسه سینه، کمر، کتف و ران پا بهترین مناطق برای برداشت گرافت‌های مو هستند.
این روش که با نام Body Hair Transplantation  شناخته می‎شود تنها برای افرادی انجام می‌شود که بانک موی مناسبی در موهای سر خود ندارند، پزشکان به ناچار از موهای بدن فرد به عنوان بانک مو استفاده می‌کنند. برداشت مو از بانک موی بدن یا به صورت دستی یا به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.
از مزایا و معایب روش کاشت مو به روش BHT می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایا

    • یک روش کم تهاجمی است.
    • مدت زمان ریکاوری آن بسیار کوتاه‌تر است.
    • در محل‌های برداشت گرافت مو از سر، جای زخم‌ها به ندرت دیده می‎شود.
    • در این روش از هیچگونه برش و بخیه‌ای استفاده نمی‌کنند.

معایب

  • تراکم کمتر موهای بدن نسبت به بانک موی سر
  • ظاهر غیرطبیعی موهای بدن در موهای سر
  • ایجاد مشکلات تکنیکی در زمان کاشت مو
  • میزان موفقیت کم در این روش

کاشت مو به روش نئو گرافت

این روش به عنوان جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا شناخته شده است. در پیوند مو به این روش به هیچ عنوان محدودیت جنسیتی وجود ندارد، بدین ترتیب همه افراد اعم از خانم و آقا می‌توانند نسبت به کاشت مو از این روش اقدام کنند. در این روش پزشک از یک ربات پیشرفته جهت کمک در انجام این روش درمانی استفاده می‌کند. از این رو درصد خطای پزشک در این روش به شدت کاهش پیدا می‌کند، این ربات می‌تواند فولیکول‌های مورد نیاز را بدون خطا برداشت کند و در محل مورد نظر بکارد. این ربات به راحتی می‌تواند با استفاده از بازویی که دارد و مجهز به دوربین است این کار را انجام دهد.
این بازوی ربات دارای دو سوزن است، یکی از این سوزن‌ها به صورت عمیق وارد پوست سر خواهد شد و سوزن بعدی هسته مورد نظر را از پوست سر خارج خواهد کرد. کاشت مو در این روش بیشتر توسط ربات انجام می‌شود و پزشک کمتر دخالتی در آن دارد. این روش در مقایسه با دیگر روش‌ها دارای برتری است و در بین دیگر روش‌های کاشت موی سر در اولویت قرار دارد.

جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا

مزایا

  • ربات در مقایسه با انسان سرعت عمل بیشتری دارد. از این رو کاشت موی سر با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
  • در این روش از فولیکول‌های موی فرد استفاده می‎شود.
  • دوران نقاهت بسیار کوتاه‌تری در مقایسه با دیگر روش‌ها دارد.
  • پس از کاشت مو هیچ جای زخمی روی سر باقی نمی‌ماند.
  • در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید موهایی با تراکم بالا داشته باشید.

معایب

  • شوک ریزشی در تمامی روش‌ها وجود دارد. در این روش هم بعد از گذشت یک ماه فرد دچار ریزش مو می‎شود.
  • قرمزی و التهاب در ناحیه موهای کاشته شده یک عارضه طبیعی در کاشت موی سر است.
  • خارش و سوزش در ناحیه موهای کاشته شده یک امر طبیعی است.

هزینه

این روش به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و جدید، هزینه بالاتری در مقایسه با دیگر روش‌های کاشت مو دارد. کاشت مو به این روش نتایج ماندگارتری در مقایسه با دیگر روش‌ها دارد. از این رو دارای هزینه بالاتری خواهد بود. اما علاوه بر این موضوع هزینه کاشت مو در این روش به مهارت پزشک، کلینیک مورد نظر، ناحیه مورد نیاز کاشت مو و… بستگی دارد. این عوامل می‌توانند در نهایت هزینه کاشت مو به روش نئو گرافت را تعیین کنند.

بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در ایران کدام است؟

یکی از بهترین روش‌های کاشت موی سر در ایران، روش میکروگرافت است. در این روش از دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند از این رو کاشت مو با ظرافت و دقت بالایی انجام می‌شود. استقبال مردم از این روش در کلینیک‌های درمان سطح کشور بسیار بالا بوده، از این رو می‌توان این روش را به عنوان یکی از بهترین روش‌های کاشت مو در ایران معرفی کرد.
میکروگرافت به دلیل سرعت کاشت بالا، دوران نقاهت کوتاه، عدم ایجاد اسکار و زخم، نتیجه موفق، استفاده از تکنولوژی جدید و…. به عنوان یکی از بهترین روش‌های کاشت مو در ایران معرفی شده است.

جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا

معرفی کلینیک صدف

یکی از کلینیک‌های معتبر در زمینه پوست و مو زیبایی در شهر تهران، کلینیک صدف است. این کلینیک فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است و تا به امروز توانسته به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های پوست و مو در شهر تهران فعالیت کند. پزشکان و متخصصان حرفه‌ای و فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه‌های معتبر جهان در این کلینیک در حال فعالیت هستند.
کادر درمان کلینیک صدف همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را در زمینه پوست و مو و زیبایی در اختیار شما قرار دهند، تا احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید.

Leave a Comment