شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
بهترین روش های سفید سازی واژن

معرفی بهترین روش های سفید سازی واژن

آیا با روش‌های سفید کردن واژن آشنا هستید؟ ظاهر ناحیه تناسلی برای برخی از زوجین بسیار مهم است و می‌تواند در لذت جنسی آن‌ها تاثیرگذار باشد. امروزه داشتن یک رابطه جنسی کامل و بی‌عیب و نقص می‌تواند در پایداری زندگی زناشویی تاثیرگذار باشد. یکی از راه‌های داشتن یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش زیبایی و جوانسازی ناحیه واژن است، با وجود اینکه علاقه و دوست داشتن هم بی‌تاثیر نیست اما ظاهر هم مهم است.

خوشبختانه علم پزشکی در این زمینه رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته، در ادامه این بلاگ با ما همراه شوید تا با روش‌های سفید کردن واژن و جوانسازی آن بیشتر آشنا شوید.

رنگ طبیعی واژن

واژن زنان از نظر شکل، اندازه و رنگ متفاوت است و این تفاوت طبیعیست و باید بدن خود را همانگونه که هست قبول کنید. برخی از زنان به دنبال روشن کردن پوست تیره این ناحیه هستند در حالی که از نظر علمی ثابت شده که رنگ واژن به مرور زمان به دلایل مختلف تیره می‌شود و این موضوع به هیچ عنوان خطرناک نخواهد بود. تیرگی این ناحیه به دلیل تجمع ملانین در زیر پوست است در صورتی باید نگران این موضوع باشید که ترشحات واژن با رنگ سبز و زرد و بوی نامطبوعی همراه باشند، تغییر رنگ پوست این ناحیه به صورت یکدست نباشد، لب‌های واژن متورم و ملتهب شوند.
دلایل بسیاری وجود دارد که موجب تیرگی پوست واژن می‌شود:

  • ژنتیک و رنگ طبیعی پوست
  • افزایش سن
  • تغییرات و اختلالات هورمونی
  • کمبود ویتامین و مواد معدنی کافی در بدن
  • تولید زیاد ملانین در واژن
  • پوشیدن لباس تنگ و چسبان
  • مرطوب بودن واژن
  • عدم تهویه هوا در ناحیه تناسلی
  • تعریق در ناحیه
  • بارداری
  • رابطه جنسی زیاد
  • ابتلا به بیماری سندروم تخمدان پلی کیستیک
  • اختلالات پوستی و کبدی
  • بیماری‌هایی چون سرطان معده، کوشینگ، آکرومگالی
  • کم کاری یا پر کاری تیروئید
  • ساییده شدن واژن به طور مثال پیاده روی زیاد و دوچرخه سواری
  • استفاده مکرر از تیغ و ژیلت
  • استفاده از تیغ و ژیلت کهنه
  • افزایش و کاهش مکرر وزن
  • عدم رعایت بهداشت شخصی
  • عفونت های قارچی و پوستی در ناحیه تناسلی

سفید سازی واژن

بهترین روش‌های سفید سازی واژن

از بهترین روش‌های سفید سازی واژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سفید کردن واژن با لیزر لیدی لیفت:

یکی از جدیدترین روش‌های سفید کردن واژن لیزر lady lift است که با استفاده از یک هندپیس و امواج مادون قرمز موجب سفید شدن تیرگی موجود در ناحیه تناسلی می‌شود. لیزر لیدی لیفت میزان ساخت کلاژن در این قسمت را تا ۷۰ درصد افزایش می‌دهد. لیزر لیدی لیفت می‌تواند خشکی واژن، آتروفی واژن، سوزش و خارش، التهابات واژن و بی‌اختیاری ادرار را هم درمان کند.طول موج امواج غیرتخریبی این لیزر ۱۴۷۰ نانومتر است و می‌تواند مشکلات ناشی از یائسگی زنان را هم برطرف کند. از این دستگاه هم برای جوانسازی داخل واژن و هم برای جوانسازی قسمت خارجی واژن استفاده می‌کنند.

سفید سازی واژن با کربوکسی تراپی

یکی دیگر از بهترین راه‌های جوانسازی پوست ناحیه واژن و روشن کردن آن استفاده از کربوکسی تراپی است که در این روش با استفاده از لابیاها گاز co2 را تزریق می‌کند، این روش موجب گردش خون و افزایش کلاژن سازی در بدن می‌شوند. گاز دی اکسید کربن تزریق شده می‌تواند ملانین موجود در ناحیه تناسلی را از بین ببرند و موجب روشن شدن پوست این ناحیه شوند.

استفاده از دارو

ژل‌ها و کرم‌های سفید کننده بسیاری وجود دارند که موجب سفیدی پوست ناحیه واژن و جوانسازی آن می‌شوند. دارودرمانی موجب کاهش ملانین این ناحیه و کاهش اثر هایپر پیگمنتاسیون می‌شود، ترکیبات شیمیایی و گیاهی در ساختار این داروها وجود دارد که در مقایسه با سایر روش‌های درمانی در مدت زمان طولانی‌تری موجب بهبودی این عارضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
روش های رفع تیرگی واژن

پلاسما پلکسر

یکی از روش‌های جوانسازی واژن و رفع تیرگی آن پلاسما پلکسر است که با استفاده از پلاسمای خون منجر به جوانسازی واژن می‌شود. در این روش فاکتورهای رشد و پلاسما به بدن تزریق می‌شود تا به جوانسازی سلول‌ها مرده و فرسوده کمک کند.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ می‌تواند با شکستن سلول‌ها و بازیابی لایه‌های پوستی موجب روشن شدن واژن شود، تیرگی واژن، چین و چروک و افتادگی این ناحیه را به راحتی درمان می‌کند.
سوزن‌های بسیار ریز در روش میکرونیدلینگ، سوراخ‌هایی روی پوست ایجاد می‌کنند که در زمان ترمیم این سوراخ‌ها پوست واژن روشن‌تر می‌شود.

سفیدسازی واژن با میکرونیدلینگ

عوارض سفید سازی واژن چیست؟

تمامی روش‌های درمانی و سفید کردن واژن از کرم‌های روشن کننده گرفته تا استفاده از دستگاه‌های مختلف، ممکن است عوارض بسیاری داشته باشند. این عوارض عبارتنداز:

  • نازک شدن پوست
  • جای زخم
  • بثورات پوستی
  • آکنه ناشی از استروئید
  • سوزش و التهاب جای زخم
  • درد حین رابطه جنسی

هزینه سفید سازی واژن چقدر است؟

سفید کردن واژن با هر یک از روش‌های درمانی هزینه متفاوتی دارد که این هزینه تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. سن مراجعه کننده، شدت عارضه، نوع پوست، بیماری زمینه‌ای، مصرف دارو، نوع دستگاه، کلینیک مورد نظر، مهارت و تخصص پزشک ازجمله عواملی هستند که می‌توانند هزینه سفید سازی واژن را کاهش یا افزایش دهند.

سفید سازی واژن چند جلسه است؟

لیزر درمانی موجب سفید کردن واژن می‌شود و این روش درمانی از طرف سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است پس جای هیچگونه نگرانی نیست. در جلسات لیزردرمانی پزشک سعی می‌کند تا لبه‌های داخلی و خارجی واژن و مقعد را سفید کند و موجب روشن شدن پوست این ناحیه شود. معمولا تعداد جلسات لازم برای درمان این عارضه بین ۱ تا ۳ جلسه است اما نوع پوست، شدت تیرگی و سن فرد روی این موضوع تاثیر می‌گذارد و موجب بیشتر یا کمتر شدن جلسات لیزر می‌شود.

این جلسات معمولا هر ۶ تا ۸ هفته یکبار انجام می‌شود تا نتیجه و بازده مطلوب‌تری داشته باشند.

آیا سفید سازی واژن درد دارد؟

لیزر درمانی، میکرونیدلینگ، پلاسما پلکسر و سایر روش‌های درمانی همه با درد و سوزش خفیفی همراه هستند که متخصصین و پزشکان برای کاهش درد و سوزش و کاهش التهابات از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند تا مراجعه کننده در طول درمان هیچ‌گونه درد و سوزشی را حس نکند.

درد سفید سازی واژن

آیا دوشیزگان می‌توانند سفید سازی واژن انجام دهند؟

سفید کردن واژن صرفا جنبه زیبایی و ظاهری دارد و با گشاد شدن واژن، از بین رفتن پرده بکارت هیچ ارتباطی ندارد. بدین ترتیب دوشیزگان می‌توانند برای سفید کردن واژن و حفظ زیبایی آن از روش‌های مختلف درمانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:
روشن کردن واژن با روش های خانگی

معرفی کلینیک صدف

زیبایی از ویژگی‌هایی هستند که برای اکثر افراد اهمیت دارند، امروزه با پیشرفت‌های علم پزشکی و توسعه‌ی فناوری، علم و دانش برای برآورده کردن نیازهای زیبایی به بشر کمک می‌کند. کلینیک پوست و موی صدف نیز با تکیه بر دانش روز تلاش می‌کند تا خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت به مراجعه‌کنندگان ارائه کند. کلینیک پوست و موی صدف از سال ۸۹ فعالیت خود را در زمینه خدمات زیبایی آغاز کرد. این مجموعه با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات پوست و مو اکنون با متخصصین و پزشکان بسیار حاذق و توانمندی همکاری می‌کند، این همکاری با هدف جلب رضایت مشتریان از ارائه‌ی خدمات صورت گرفته است.

کلینیک صدف با مجموعه‌ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه‌های مربوط به کاشت مو و ابرو، جوانسازی و پاکسازی پوست، لیزر موهای زائد و جراحی‌های زیبایی، تجربیات موفقییت‌آمیزی داشته است.

سوالات متداول

چرا پوست واژن در مقایسه با سایر نقاط بدن تیره‌تر است؟
عوامل بسیاری وجود دارند که بر تیرگی پوست واژن تاثیر می‌گذارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به عوامل ژنتیک، افزایش سن، بارداری، تغییر سطح هورمون‌های بدن، سطح بالای استروژن، پوشیدن لباس‌های تنگ، کمبود ویتامین، استفاده از تیغ و ژیلت همگی از عواملی هستند که موجب تیرگی واژن می‌شوند.

هرجلسه سفید کردن واژن با لیزر چقدر طول می‌کشد؟
معمولا هر جلسه لیزر حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، البته نوع پوست و شدت عارضه ممکن است مدت زمان را تحت تاثیر قرار دهد.

آیا سفید کردن واژن با روش‌های درمانی مختلفی که در این مقاله به آن اشاره شده درد دارد؟
معمولا برای اینکه بیمار دردی حس نکند در تمامی روش‌ها از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند.

آیا بعد از سفید کردن واژن می‌توان رابطه جنسی داشت؟
برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب بهتر است تا ۵ روز بعد از سفید کردن واژن از رابطه جنسی بپرهیزید.

Leave a Comment