شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
لیفت صورت با لیزر

بررسی هزینه، عوارض و مزایای لیفت صورت با لیزر

واضح‌ترین نشانه‌های گذر زمان را می‌توانیم روی پوست صورت مشاهده کنیم. جایی که شادابی و جوانی پوست جای خود را به چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز و درشت می‌دهند. علت این تغییر کاهش تولید کلاژن و الاستین بعد از ۳۰ سالگی است. این دو پروتئین هستند که پوست را جوان، لطیف و سفت نگه می‌دارند. از همین رو روش‌های غیرجراحی زیادی به وجود آمده‌اند که با تمرکز روی تحریک این دو ماده، سعی در جوانسازی پوست صورت دارند. لیفتینگ صورت با لیزر یکی از این روش‌هاست که هدف قرار دادن لایه‌های زیرین پوست، تولید کلاژن و الاستین را تحریک کرده و به‌تدریج باعث بهبود بافت و رنگ آن می‌شود. در این مقاله شما را با لیفت صورت با لیزر آشنا می‌کنیم و به بررسی قیمت لیفت صورت با لیزر می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

روز لیفت صورت با لیزر چگونه است؟

اگر قصد انجام لیفت صورت با لیزر را دارید، بهتر است از قبل در مورد این روش بخوانید تا آمادگی لازم را برای آن کسب کنید. اگر صدها روش برای لیزر درمانی داشته باشد، در نهایت تمام آن‌ها را می‌توانیم در سه دسته اصلی قرار دهیم: اولتراسوند، فرکانس رادیویی و میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی که در این ادامه به توضیح هرکدام می‌پردازیم.

اولتراسوند

در این روش انرژی التراسوند به‌صورت متمرکز به پوست تابانده می‌شود تا آن را در عمق بیشتری نسبت به سایر روش‌ها تحت‌تاثیر قرار دهد. به‌طوری که بعد از انجام این روش، لایه‌های زیر پوست سفت و محکم می‌شوند. به گفته سایت elle، لیفت صورت با لیزر به روش اولتراسوند را تنها می‌توان یک یا دو بار با فاصله معینی از هم انجام داد.

فرکانس رادیویی

فرکانس رادیویی یکی از روش‌های لیفت صورت با لیزر است که در آن از یک دستگاه برای سفت کردن و کشیدن پوست استفاده می‌شود. این نوع لیزر در یک روند تدریجی تولید کلاژن را تحریک می‌کند و برای مشاهده اثرگذاری آن به ۲ تا ۶ روش درمانی با فاصله ۱۰ روز از هم احتیاج دارید.

میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی

این روش همان‌طور که از نامش پیداست، ترکیبی از میکرونیدلینگ و فرکانس رادیویی است. بدین صورت که میکرونیدل‌ها به درون پوست وارد می‌شوند و سپس امواج رادیویی را در زیر پوست آزاد می‌کنند. این کار به بی‌حسی نیاز دارد. در واقع پزشک ۴۰ دقیقه قبل از شروع لیفت، صورت را بی‌حس می‌کند تا درد و ناراحتی حین عمل را برایتان کاهش دهد. برای رسیدن به نتیجه موردنظر تنها یک جلسه کافی نیست و شما باید ۳ تا ۴ جلسه با فاصله ۴ تا ۶ هفته این کار را انجام دهید.

لیفت صورت با لیزر

مزایای لیفت صورت با لیزر چیست؟

در حال حاضر، لیفت صورت با لیزر در کلینیک‌های جراحی زیبایی صورت در سراسر جهان محبوبیت خاصی پیدا کرده است. این محبوبیت را می‌توان از روی تعداد متقاضیان این عمل فهمید. پرطرف‌دار بودن لیفت صورت با لیزر با توجه به مزایای عالی آن چندان دور از ذهن نیست. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نتیجه عالی

نتیجه پیشرفت‌های جدید لیزر به‌طور واضحی روی صورت زنان و مردان قابل‌تشخیص است. به‌طوری که شادابی و جوانی را می‌توان در چهره کسانی که لیفت صورت با لیزر انجام می‌دهند، مشاهده کرد. هرچند نتیجه تمام لیزرها روی نقاط مختلف صورت به یک اندازه نیست، اما این عمل می‌تواند بیشتر نواحی صورت به‌جز ناحیه زیر چشم را به بهترین شکل ممکن، بهبود داده و آثار پیری را از آن پاک کند.

بدون جراحی در زمان کم

لیفت صورت با لیزر بدون هیچ‌گونه جراحی، خونریزی و زخمی انجام می‌شود. این عمل یک روش غیرتهاجمی و غیرجراحی برای از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های صورت است. از همین رو فرد هیچ‌گونه ناراحتی و دردی در طول عمل احساس نمی‌کند. تنها حسی که در طول لیزر ایجاد می‌شود، احساس گرمای تولیدشده ناشی از لیزر است. حتی در مواردی ممکن است این گرما خوشایند بیمار بوده و مانند ماساژ سنگ گرم باشد.

از طرفی لیفت صورت با لیزر در زمان بسیار کمی قابل‌انجام است. به‌طوری که حتی شما می‌توانید آن را موقع استراحت نهارتان هم انجام دهید. چراکه این عمل تنها ۴۵ تا ۹۰ دقیقه ممکن است طول بکشد.

بدون جای بخیه

هیچ‌کدام از روش‌های لیفت صورت با لیزر با برش و بخیه همراه نیستند. در این روش‌ها از اشعه‌های لیزر برای بهبود لایه‌های زیرین پوست استفاده می‌شود. بنابراین نیازی به برش نیست و طبیعتا خونریزی و بخیه‌ای به همراه ندارد. از همین رو بعد از اتمام عمل، جای هیچ‌گونه زخم، بخیه و اسکاری روی صورت نمی‌ماند و تنها نتیجه مثبت بهبود است که مشاهده خواهید کرد. حتی در روش میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی، جای سوزن‌ها به‌قدری کوچک است که طی همان روزهای اولیه به‌طور کامل از بین می‌رود.

عوارض لیفت صورت با لیزر چیست؟

لیفت صورت با لیزر یک روش درمانی ایمن و سرپایی است که توسط متخصص پوست انجام می‌شود. این روش بدون هیچ‌گونه بی‌هوشی، زخم، خونریزی یا بخیه‌ای انجام می‌شود و در بیشتر موارد گزارش بروز عوارض و مشکلاتی از سوی بیماران داده نمی‌شود. با این حال، هر یک از روش‌های درمانی ممکن است تا حداقل چند ساعت بعد از انجام، فرد را به نحوی درگیر خود کنند. عوارض لیفت صورت با لیزر بسیار خفیف بوده و در مدت زمان کمی از بین می‌روند. سایت پزشکی docshop، عوارض زیر را برای لیفت صورت با لیزر برمی‌شمرد:

  • تورم: تورم بعد از لیفت صورت کاملا طبیعی است و با انجام مراقبت‌های لازم به‌راحتی درمان می‌شود.
  • کبودی: کبود شدن پوست بعد از لیزر هم از دیگر عوارض شایع و بی‌خطر لیفت صورت است که بعد از یک تا دو روز خودبه‌خود از بین می‌رود.
  • تغییر رنگ پوست: تغییر رنگ‌دانه‌های پوستی از جمله عوارض بسیار نادر لیفت صورت با لیزر است.

مراقبتهای بعد از لیفت صورت با لیزر چگونه است؟

برای جلوگیری از عوارض لیفت صورت با لیزر، باید بعد از اتمام عمل، مراقبت‌های لازم را شروع کنید. انجام مراقبت‌های بعد از لیفت صورت با لیزر نه تنها عوارض را تا حد زیادی کنترل می‌کند، بلکه باعث ماندگاری بیشتر نتیجه عمل هم می‌شود.

پس از درمان صورت با لیزر، تغییراتی در پوست ایجاد می‌شود که باید انتظار آن را داشته باشید و اقدامات لازم را برای بهبود سریع‌تر پوست انجام دهید. از جمله مراقبت‌های لازم بعد از لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوست را مرطوب نگه دارید.
  • استفاده از مواد لایه‌بردار و محصولات قوی مانند رتینوئیدها را متوقف کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. بدین منظور می‌توانید از کرم‌های ضدآفتاب و کلاه‌های لبه‌دار استفاده کنید.
  • داروهای تجویزشده توسط پزشک را به‌طور مرتب مصرف کنید.
  • با مشورت پزشک می‌توانید سایر روش‌های درمانی را برای بهبود و مراقبت از پوست خود انجام دهید.

مراقبت بعد از لیفت صورت با لیزر

قیمت لیفت صورت با لیزر چقدر است؟

از آنجایی که لیفت صورت با لیزر بدون نیاز به بستری شدن و جراحی قابل‌انجام است، بسیاری از هزینه‌های مرتبط با این اقدامات حذف می‌شود. از همین رو، قیمت لیفت صورت با لیزر ارزان‌تر از سایر روش‌های جراحی مشابه است. با این حال هزینه این عمل برای تمام افراد یکسان نیست و با توجه به عوامل خاصی تعیین می‌شود. تعداد جلسات درمان، ناحیه تحت درمان و وسعت آن، نوع لیزر، تجربه پزشک و محل جغرافیایی کلینیک تاثیر زیادی روی قیمت لیفت صورت با لیزر دارند. قیمت این عمل معمولا در جلسه ابتدایی مشاوره، پس از معاینه توسط پزشک و توسط خود او تعیین و به شما اطلاع داده می‌شود.

ماندگاری لیفت صورت با لیزر چقدر است ؟

لیفت صورت با لیزر را نمی‌توان یک روش دائمی برای از بین بردن چین و چروک‌ها، خطوط و سایر علائم پیری دانست. چراکه هیچ‌کس تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند روند پیری را متوقف کرده و تا آخر عمر جوان بماند. اما می‌توان سرعت بروز و ظهور آثار پیری را به حداقل رساند و ماندگاری لیفت صورت با لیزر را انجام داد. این کار تنها با انجام مراقبت‌های لازم از پوست، تغذیه مناسب و پیش گرفتن یک سبک زندگی سالم و بدون استرس امکان‌پذیر است.

با این وجود نتیجه لیفت صورت با لیزر را می‌توانید ۱ تا ۳ سال روی صورت خود مشاهده کنید. طبیعی است که هرچقدر مراقبت بیشتری از پوست خود داشته باشید یا از سایر روش‌های جوانسازی پوست استفاده کنید، این میزان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

ماندگاری لیفت صورت با لیزر

چرا کلینیک صدف انتخاب مناسبی برای لیفت صورت با لیزر است؟

لیفت صورت با لیزر اگر با استفاده از یک دستگاه قوی و توسط یک پزشک ماهر انجام شود، می‌تواند انتظارات شما را از انجام این عمل تا حدی زیادی برآورده کند. البته که انجام مراقبت‌های لازم بعد از عمل هم شرط دیگری برای رسیدن به نتیجه دلخواه است. لیفت صورت با لیزر در کلینیک صدف با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته و متد روز دنیا و همچنین توسط یک تیم پزشکی باتجربه و ماهر انجام می‌شود.

تیم پزشکی کلینیک صدف با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه فعالیت‌های تخصصی پوست و مو ظاهر شما را به نتیجه دلخواهتان نزدیک می‌کنند. علاوه بر این، تیم مشاوران کلینیک صدف قبل و بعد از لیفت صورت با لیزر، به‌صورت تلفنی و آنلاین و کاملا رایگان، شما را راهنمایی می‌کنند و تمام اقداماتی که باید برای مراقبت از پوست خود انجام دهید، به شما آموزش می‌دهند.

کلام آخر

خطوط ریز و عمیق، افتادگی و چروک شدن پوست از جمله علائمی است که با گذر زمان روی چهره زنان و مردان ظاهر شده و شادابی و جوانی را از آن دور می‌کند. این تغییرات ممکن است برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد و آن‌ها را به فکر مقابله با این اثرات بیندازد. لیفت صورت با لیزر یکی از جدیدترین و ایمن‌ترین گزینه‌هایی است که تقریبا تمام افراد می‌توانند آن را انتخاب کنند. این روش نتیجه‌ای کاملا طبیعی داشته و با جوانسازی پوست و چهره، می‌تواند اعتمادبه‌نفس را در افراد افزایش دهد.

Leave a Comment