شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
هزینه زاویه سازی صورت

هزینه زاویه سازی فک چقدر است؟

امروزه درمان‌های زیبایی توانسته‌اند جایگاه خوبی در عرصه زیبایی پیدا کنند. زیبایی یک ویژگی نسبی در میان مردم است، به مرور زمان با افزایش سن و سال بدن دیگر قادر نخواهد بود مانند گذشته کار کند. بدین ترتیب کلاژن کمتری هم در پوست ساخته می‌شود. این موضوع می‌تواند بیشتر افراد را به سمت راه‌های درمانی جوانسازی پوست صورت سوق دهد.
در حال حاضر زاویه‌سازی صورت و فک محبوبیت بسیاری بین خانم‌ها و آقایان پیدا کرده است. با کمک زاویه‌سازی صورت می‌توانید نواقص و کاستی‌های صورت را درمان کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با زاویه‌سازی فک، هزینه زاویه‌سازی صورت و…. بیشتر آشنا کنیم.

زاویه سازی فک چیست؟

زاویه سازی فک می‌تواند موجب بهبود انحرافات و عیوب در ناحیه فک شود. این روش یکی از روش‌ها موفقیت آمیز در زیباسازی صورت است و می‌تواند تاثیر بسیاری به روی زیبایی چهره فرد داشته باشد. کمبود اسکلت، کوتاه بودن فک، گردی صورت و… ازجمله ناهنجاری‌هایی هستند که می‌توان با کمک زاویه سازی آن را درمان کرد.

بیشتر بخوانید:

کانتورینگ صورت چیست؟

بسیاری از افراد به صورت مادرزادی دارای فک بزرگ یا کوچکی هستند، این عوامل باعث شده تا ناهنجاری‌های بسیاری در صورت آن‌ها ایجاد شود. با توجه به مطالب منتشر شده در وب‌سایت healthline: زاویه‌سازی فک مزایای بسیاری برای فرد به همراه خواهد داشت که ازجمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برطرف کننده مشکلات جوییدگی و ساییدگی
  • از بین برنده مشکلات مربوط به خرابی دندان
  • برطرف کننده دندان قروچه و آپنه خواب
  • از بین برنده مشکلات گفتاری و قرار گرفتن لب‌ها روی یکدیگر
  • از بین برنده مشکلات مفصل گیجگاهی
هزینه زاویه سازی صورت

هزینه زاویه سازی فک به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که می‌دانید برای زاویه‌سازی فک، نمی‌توان هزینه مشخصی عنوان کرد. در واقع هزینه زاویه سازی صورت و فک در هر شهر و در هر کلینیکی با توجه به شرایط می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه با عواملی آشنا خواهید شد که روی هزینه زاویه‌سازی می‌تواند تاثیر بسیاری داشته باشد.

  • نوع فیلر: نوع فیلر و جنس آن می‌تواند روی هزینه تاثیرگذار باشد. هرچه از برند بهتر و معتبرتری استفاده کنید قطعا نتیجه کار هم به مراتب بهتر خواهد بود.
  • پزشک متخصص: تخصص پزشک، مهارت و تجربه آن می‌تواند روی هزینه زاویه سازی صورت و صورت تاثیرگذار باشد. در حال حاضر هزینه پزشکی که در خارج از کشور ادامه تحصیل داده باشد با یک پزشکی که در دانشگاه‌های داخلی تحصیل کرده باشد بسیار متفاوت خواهد بود.
  • امکانات کلینیک: امکانات، تجهیزات، وضعیت بهداشتی و… در کلینیک می‌تواند به روی هزینه نهایی بسیار تاثیرگذار باشد. هرچه از دستگاه‌ها و امکانات به روز و مدرن‌تری استفاده کنند قطعا هزینه نهایی آن هم افزایش پیدا خواهد کرد.
  • مراقبت های قبل و بعد تزریق: توجه به نکات مراقبتی بعد از تزریق می‌تواند به روی ماندگاری آن تاثیرگذار باشد. از این رو اگر به دنبال دوام و ماندگاری بیشتری برای تزریق انجام شده هستید لازم است به تمام نکات مراقبتی بعد از تزریق توجه داشته باشید.
  • میزان تزریق فیلر: میزان فیلر تزریق شده می‌تواند نتیجه کار را مشخص کند. اگر تزریق به اندازه کافی صورت گرفته باشد ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند، در غیر اینصورت باید نسبت به تمدید آن مجددا اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

مزایا و معایب زاویه سازی صورت

هزینه زاویه سازی فک با تزریق چربی چقدر است؟

قبل از هرگونه صحبتی بهتر است نحوه زاویه سازی فک با تزریق چربی را برایتان کامل توضیح دهیم. زاویه سازی فک با تزریق چربی می‌تواند یکی از بی خطرترین و بهترین روش‌های زاویه‌سازی فک باشد.
زاویه سازی فک با تزریق چربی در کلینیک‌های تخصصی و توسط پزشک انجام می‌شود. این روش می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای روش‌های پیچیده و عمل‌های جراحی باشد.
برای این کار پزشک ابتدا در ناحیه مورد نظر از بی حسی موضعی استفاده خواهد کرد. به این ترتیب هرگونه درد و ناراحتی را به حداقل خواهد رساند. پزشک سلول‌های چربی را از نواحی شکم، ران و باسن به روش لیپوساکشن جدا خواهد کرد. سپس با استفاده از یک سوزن کوچک آن را استخراج می‌کند. پزشکان برای اطمینان و بیشتر و بازده مثبت، چربی را در سانترفیوژ قرار می‌دهند تا خون و مایعات را به همراه سلول‌های اضافی از بدن خارج کنند. بعد از انجام ایم کارها پزشک اقدام به تزریق خواهد کرد. معمولا هر فردی به یک تا چهار سرنگ برای تزریق نیاز خواهد داشت.

استفاده از این روش هم می‌تواند عوارض بسیاری چون التهاب، درد، تورم و… را همراه خود داشته باشد.

هزینه زاویه سازی صورت

اما یکی از موضوعات اصلی، هزینه زاویه‌سازی فک با تزریق چربی است.  نمی‌توان برای زاویه‌سازی فک هزینه مشخصی را عنوان کرد، فرم صورت هر فرد متفاوت است و مقدار چربی استخراج شده و مصرف شده هم می‌تواند بسیار متفاوت باشد.‌ از این رو می‌توان گفت که هزینه زاویه‌سازی فک به مقدا چربی تزریق شده، وسعت کار، فرم ایده‌آل، تخصص پزشک، کلینیک مورد نظر و… بستگی دارد. برای مشخص شدن هزینه زاویه سازی صورت و فک بهتر است با پزشک مورد نظرتان مشورت کنید.

بیشتر بخوانید:

هزینه زاویه سازی صورت

معرفی کلینیک صدف

کلینیک صدف یکی از کلینیک‌ها تخصصی پوست و مو بوده که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرده است. از سال ۱۳۹۳ در یک فضای درمانی ۶۰۰ متری فوق تخصصی فعالیت‌مان را ادامه دادیم. مجموعه ما شامل اتاق‌های جراحی مجزا، دو اتاق کاشت، لابراتوار و چندین مطب و اتاق ویزیت است. به این ترتیب ما می‌توانیم همزمان به ۲۴ بیمار خدمات ارائه دهیم. بدون استثنا‌، تمام دستگاه‌های مورد استفاده در کلینیک صدف از برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی تامین شده‌اند. می‌توانید خدماتی که در کلینیک ما ارائه می شوند را در قسمت خدمات ما ملاحظه فرمایید. ما در کلینیک صدف، افتخار همکاری با ۴۵ نفر پرسنل باتجربه و متعهد را داریم. از این تعداد، ۲۵ نفر پزشکان متخصص در حوزه پوست، مو و جراحی پلاستیک هستند که همگی فارغ‌التحصیلان بهترین دانشگاه‌های داخل و خارجند و رزومه درخشانی در زمینه زیبایی دارند. در طول ۹ سال فعالیتمان همیشه تلاش کرده‌ایم تا با ارتقای امکانات و تخصص خود، در کنار خدماتی که به هموطنان خود ارائه می‌دهیم، سهمی هم در رونق توریسم، به شکل ویژه توریسم سلامت داشته باشیم. از این رو، امروز کلینیک صدف تبدیل به یکی از پرمراجعه‌ترین مراکز پزشکی ایرانی برای مشتریانی شده است که از خارج از کشور برای خدمات سلامتی به ایران سفر می‌کنند. همکاران ما همیشه آماده مشاوره رایگان به شما و پاسخگویی به سوالاتتان هستند.

Leave a Comment