شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه : روش ها و هزینه ها

شاید شما هم اینگونه باشید که در اثر بی خوابی زیاد یا برنامه‌های غذایی غیراصولی، زیر چشمتان سیاه و کبود شود. آیا این سیاهی و تیرگی اطراف چشم را می‌توان درمان کرد؟
امروزه راه و روش‌های بسیاری وجود دارد که بتوان با کمترین عارضه موجب بهبود تیرگی اطراف چشم شد. در ادامه این مطلب با روش تزریق چربی به زیر چشم و تزریق چربی به گونه بیشتر آشنا خواهید شد.

تزریق چربی به گونه چگونه انجام میشود؟

تزریق چربی به گونه یا همان گونه‌گذاری در واقع بیشتر برای زیبا شدن چهره و زاویه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از تزریق چربی به گونه علاوه بر زاویه سازی برای جوانسازی صورت و از بین بردن چین و چروک استفاده می‌کنند. اما تزریق چربی به گونه چگونه انجام می‎شود؟
در این روش از چربی بدن فرد برای تزریق استفاده می‌کنند، از این رو احتمال پس زدن چربی بسیار کم خواهد بود. این چربی با بدن سازگار است و جلوه بسیار طبیعی و زیبایی به صورت خواهد داد. بهتر است برای کاهش عوارض این عمل زیبایی، زیر نظر پزشک متخصص این کار را انجام دهید. انجام این عمل زیبایی همزمان با روش‌های دیگری چون لیفت صورت، لیپوماتیک و… مانعی ندارد.

شاید این سوال برای شما مطرح شود که چه کسانی می‌توانند بهترین کاندیدای انجام این عمل زیبایی باشند؟

  • کسانی که به دنبال زاویه‌دار کردن و برجسته سازی گونه‌های خود هستند.
  • کسانی که به دلیل رژیم گرفتن و کاهش وزن دچار ریزش چهره خواهند شد.
  • کسانی که چهره‌شان به دلیل گودی زیر چشم تغییر فرم داده‌ است.
  • کسانی که به دلیل افزایش سن دچار چروک صورت و افتادگی صورت شده‌اند.

تزریق چربی گونه

مزایای تزریق چربی به گونه

با توجه به وب‌سایت plasticsurgery: تزریق چربی گونه در کنار معایبی که دارد می‌تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد. مزایای این روش بسیار بیشتر از معایب آن می‌باشد و همین موضوع منجر به محبوبیت این روش برای جوانسازی صورت شده است. از مزایای تزریق چربی به گونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل استفاده از چربی بدن، احتمال عفونت بسیار کم است. از این رو احتمال پس زدن چربی بسیار کم است.
  • این روش در مقایسه با دیگر روش‌های جراحی دوران نقاهت بسیار کوتاه‌تری دارد.
  • زمان انجام تزریق چربی به گونه بسیار کوتاه است، در مدت زمان بسیار کمی این تزریق را انجام می‌دهند.
  • این روش می‌تواند نتیجه بسیار مطلوب و طبیعی روی صورت شما داشته باشد.
  • نتایج آن ماندگار است و برای مدت زمان طولانی روی صورت باقی می‌ماند.

عوارض تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به زیر گونه در مقایسه با دیگر جراحی‌های زیبایی دارای معایب و عوارض بسیار کمتری است. هیچ عمل جراحی بدون خطر نیست از این رو نمی‌توان گفت که این روش عوارض خاصی ندارد. البته در شدت عوارض این جراحی، نوع کلینیک و مهارت پزشک هم می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. اما ازجمله عوارض این عمل جراحی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • لخته شدن خون
  • آمبولی
  • جمع شدن مایع زیر پوست یا خون زیر پوست
  • آسیب به لایه‌های زیرین پوست
  • واکنش به مواد بی حسی
  • عدم تقارن در ناحیه تزریق
  • از بین بردن عصب پوست
  • از بین بردن بافت اصلی پوست
  • تغییر دائمی رنگ پوست
  • تورم و کبودی

هزینه تزریق چربی به گونه

هزینه تزریق چربی به گونه را نمی‌توان مشخص کرد، این هزینه به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند هزینه تزریق چربی به گونه را کاهش و افزایش دهند. هزینه تزریق چربی به گونه با توجه به کلینیک مورد نظر، پزشک متخصص، نوع مواد مورد استفاده و… می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل نمی‌توان مبلغ مشخصی را برای این عمل زیبایی در نظر گرفت.

تزریق چربی به زیر چشم

نتیجه و ماندگاری تزریق چربی به گونه

ماندگاری تزریق چربی به گونه دائمی نیست. نوع تغذیه فرد، نوع فعالیت، قرار گرفتن در معرض گرما می‌تواند روی ماندگاری آن تاثیرگذار باشد. چربی در بدن نمی‌تواند برای مدت زمان بسیاری باقی بماند، از طرفی می‌تواند به راحتی زیر پوست جا به جا شود.
بیشتر پزشکان تزریق چربی به گونه را با چربی بیشتری انجام می‌دهند تا در زمان ریزش چربی، نتایج آن ماندگار باشد. حدود ۵۰ درصد چربی‌ها در زمان ریزش از بین خواهند رفت، اما این روش ماندگارتر خواهند بود. در نهایت تزریق چربی به گونه ۶ ماه الی یک سال ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ماندگاری تزریق چربی

تزریق چربی به زیر چشم

با توجه به وب‌سایت doctorleber: از روش تزریق زیر چشم بیشتر برای رهایی از نشانه‌های پیری، چروک روی صورت و شل شدگی پوست استفاده می‌کنند. البته علاوه بر این موضوع تزریق چربی به زیر چشم می‌تواند، سیاهی و کبودی اطراف چشم را درمان کند. برای اینکه به صورت قطعی مشخص شود که تزریق چربی به زیر چشم می‌تواند این معایب را درمان کند، لازم است که به پزشک مراجعه کنید. پزشک به صورت قطعی می‌تواند این موضوع را برایتان مشخص کند. اما این روش چگونه انجام می‎شود؟
در این روش پزشک سعی می‌کند تا چربی را که از دیگر نقاط و بافت‌های بدن می‌گیرد، به زیر چشم تزریق کند. البته این چربی را خالص سازی می‌کنند تا تنها مواد مفید و مناسب آن وارد پوست شوند.
حدود نیمی از این چربی تزریق شده در بدن توسط بدن سوزانده می‌‎شود و تنها نیمی از آن در بدن باقی می‌ماند. اما ژل‌ها برخلاف چربی‌ها ماندگارتر هستند و برای مدت زمان بیشتری می‌توانند زیر پوست باقی بمانند.

مزایا

تزریق چربی به زیر چشم دارای مزایای بسیاری است و همین مزایا باعث شده تا این روش را به عنوان یکی از روش‌های جوانسازی صورت انتخاب کنند. ازجمله مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام و ماندگاری این روش در مقایسه با ژل و فیلر بسیار بهتر و بیشتر است.
  • به دلیل استفاده از چربی طبیعی اگر به دیگر نقاط بدن رود، هیچ ضرری برای بدن نخواهد داشت.
  • جلوه طبیعی‌تری در صورت ایجاد می‌کند.
  • به دلیل استفاده از چربی بدن خود فرد احتمال پس زدن، عفونت، تورم، حساسیت و… بسیار کمتر خواهد بود.
  • بافت صورت بخشی از این چربی را مصرف می‌کند و همین موضوع می‌تواند منجر به شاداب شدن و تازگی پوست صورتتان شود.

تزریق چربی گونه

عوارض

  • هیچ عمل زیبایی بدون عارضه نیست. بیشتر عمل‌های زیبایی علاوه بر مزایایی که دارند می‌توانند عوارض بسیاری هم به همراه داشته باشند. ازجمله عوارض تزریق چربی به زیر چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • تورم و کبودی در ناحیه تزریق
  • جمع شدن چربی در زیر پوست
  • التهاب و قرمزی

هزینه

هزینه تزریق چربی به زیر چشم هم مانند تزریق چربی به گونه با توجه به پارامترهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد. در واقع نوع پزشک، کلینیک مورد نظر، دستگاه و تجهیزات مورد استفاده و… همه روی هزینه نهایی تزریق چربی به زیر چشم تاثیرگذار خواهند بود.

نتیجه و ماندگاری
میزان ماندگاری تزریق زیر چشم به عوامل بسیاری بستگی دارد. نوع تغذیه فرد، فعالیت ورزشی، مواد آرایشی و بهداشتی، لایف استایل، شرایط شغلی و جسمی و… می‌تواند به روی مدت زمان ماندگاری آن تاثیرگذار باشد. اما بیشتر پزشکان بر این باورند که حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد چربی تزریق شده ماندگار خواهد بود، مابقی آن را باید با توجه به شرایط به صورت دوره‌ای ترمیم کرد.

تزریق چربی زیر چشم

معرفی کلینیک صدف

ما در کلینیک تخصصی پوست و موی صدف، فعالیتمان را از سال ۱۳۸۹ تحت عنوان گروه پزشکان سیب آغاز کردیم. پس از ۴ سال فعالیت تصمیم گرفتیم با تغییراتی بزرگ و اساسی تبدیل به تخصصی‌ترین کلینیک زیبایی در سطح کشور شویم. به این ترتیب هم زمان با تغییر نام به کلینیک صدف، فضای کاری، امکانات و پرسنل هم دستخوش دگرگونی شدند. از سال ۱۳۹۳ در یک فضای درمانی ۶۰۰ متری فوق تخصصی فعالیت‌مان را ادامه دادیم. مجموعه ما شامل اتاق‌های جراحی مجزا، دو اتاق کاشت، لابراتوار و چندین مطب و اتاق ویزیت است. به این ترتیب ما می‌توانیم همزمان به ۲۴ بیمار خدمات ارائه دهیم. بدون استثنا‌، تمام دستگاه‌های مورد استفاده در کلینیک صدف از برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی تامین شده‌اند. می‌توانید خدماتی که در کلینیک ما ارائه می شوند را در قسمت خدمات ما ملاحظه فرمایید. ما در کلینیک صدف، افتخار همکاری با ۴۵ نفر پرسنل باتجربه و متعهد را داریم. از این تعداد، ۲۵ نفر پزشکان متخصص در حوزه پوست، مو و جراحی پلاستیک هستند که همگی فارغ‌التحصیلان بهترین دانشگاه‌های داخل و خارجند و رزومه درخشانی در زمینه زیبایی دارند و خدمات تزریق چربی در کلینیک صدف انجام میشود.

Leave a Comment