شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
قیمت تزریق مزوژل

قیمت تزریق مزوژل در سال ۱۴۰۱

در دنیای امروز که علم هر روز در حال پیشرفت است افراد برای زیبایی و مشکلات پوستی خود دنبال مسیرهای مختلفی می‌روند که در هر سنی تغییراتی را در آن‌ها به وجود می‌آورد. این نیاز به تغییر، ناشی از دلایل مختلفی از جمله؛ ناراحتی‌های روحی و روانی، استرس، افسردگی و موارد این چنینی است. یکی از بهترین و موثرترین درمان‌هایی که توانسته نتایج رضایت‌بخشی برای افراد داشته باشد تزریق مزوژل است که هم به مشکلات پوستی کمک می‌کند و هم خطرات کمتری دارد و هزینه‌اش نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر است. در این بلاگ علاوه بر آشنایی با مزوژل، درباره هزینه تزریق مزوژل و قیمت تزریق آن اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

مزوژل چیست؟

مزوژل درواقع یک درمان ایمن و سالم است که در نهایت منجر به شادابی و بهبود چین و چروک پوست می‌شود. این ماده درواقع ژلی متشکل از اسید هالورونیک است که نقش آبرسانی پوست را نیز انجام می‌دهد. برای برخی افراد، چین و چروک دور چشم یا مشکلات پوستی این چنینی بسیار حائز اهمیت است، مزوژل برای هر دو مورد به ویژه چین و چروک دور چشم تاثیرگذار است. مواد معدنی، کوآنزیم‌ها، اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان و نوکلئیک‌ها از جمله مواد دیگری است که در ترکیب مزوژل‌ها وجود دارد.

هزینه تزریق مزوژل به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه مزوژل‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش توضیح خواهیم داد.

برند مزوژل

برند مزوژل یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در هزینه تزریق مزوژل است. ممکن است برخی برندها قدرت آبرسانی بیشتر و برخی دیگر خاصیت پرکنندگی بیشتری داشته باشد. درنتیجه برند و نوع مزوژل نقش موثری در نتیجه کار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

معرفی انواع مزوژل

مقدار تزریق مزوژل

مقداری ژلی که تزریق می‌شود یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه تزریق مزوژل است که نسبت به آسیب‌هایی که روی صورت است مقدارش مشخص می‌شود. در هر جایی از صورت که چین و چروک‌های عمیق‌تری وجود دارد معمولا مقدار بیشتری تزریق می‌شود و هزینه بیشتری نیز به همراه دارد.

مقدار تزریق مزوژل

ماندگاری مزوژل

میزان ماندگاری و دوام مزوژل یکی دیگر از عواملی است که در تعیین هزینه تزریق مزوژل نقش اساسی و مهم دارد. برخی برندهای خوب و با کیفیت هستند که تا یک سال ماندگاری، بدون نیاز ترمیم خواهند داشت. از طرفی؛ بهتر است حواستان به هزینه‌های ترمیم نیز باشد چرا که آن‌ها هم به نحوی در هزینه‌ تزریق مزوژل دخیل هستند.

هزینه پزشک و کلینیک

آخرین موردی که باید در این بخش در محاسبه هزینه تزریق مزوژل بررسی شود هزینه‌هایی است که پزشک متخصص به عنوان دستمزد تزریق مزوژل از شما دریافت می‌کند. هر چقدر متخصص مورد نظر در کارش مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد و محبوب‌تر باشد قاعدتا هزینه بیشتری از شما دریافت خواهد کرد. موضوع دیگری که در هزینه تزریق مزوژل دخیل است مکان و اعتبار کلینیکی است که کار در آنجا انجام می‌شود.

قیمت تزریق مزوژل

همانطور که در ابتدای بلاگ عنوان کردیم، مشخص کردن قیمت تزریق مزوژل به عوامل بسیاری بستگی دارد. قیمت تزریق ژل‌های مورد تایید وزارت بهداشت کشور برای هر سی سی از ۱.۸۰۰ تا ۵.۵۰۰ است.

ارزان‌ترین و گران‌ترین برندهای مزوژل کدامند؟

در این بخش درباره پرفروش‌ترین، بهترین، ارزان‌ترین و گران‌ترین مزوژل‌ها توضیح خواهیم داد تا بتوانید انتخاب مناسبی برای تزریق مزوژل داشته باشید.

مزوژل جالپرو

یکی از مزوژل‌های پرفروشی که نسبت به کیفیت ارائه شده فروش خوبی دارد و جزو ژل‌های مقرون به صرفه هم محسوب می‌شود؛ مزوژل جالپرو است که در دو نوع کلاسیک و ‌HMW عرضه می‌شود. مزوژل‌های کلاسیک بیشتر مناسب افرادی دارای سن کمتر از ۴۰ سال است چرا که مانع پیری پوست خواهد شد. این مزوژل به صورت دو ویال ۳ میلی‌لیتری با تاییدیه‌  CE اروپا و وزارت بهداشت در دسترس است. مزوژل جالپرو HMW برای بعد از ۴۰ سالگی است که می‌تواند چین و چروک‌های عمیق را بهبود دهد.

جالپرو درواقع ژلی حاوی هالورونیک، ساخت ایتالیا است که می‌تواند شادابی و سلامت پوست را حفظ کند. آبرسانی پوست، جلوگیری از روند پیری پوست و ترمیم سوختگی روی پوست ناشی از آفتاب از جمله کاربردهای دیگر این ژل است. معمولا از ژل جالپرو برای بخش شکم، ران و اطراف چشم استفاده می‌شود. از مزایای استفاده از این ژل می‌توان به ماندگاری طولانی‌مدت آن اشاره کرد که نیاز به ترمیم مداوم ندارد از این رو هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. اثربخشی خوب، عوارض جانبی کم، سازگاری با بدن و حساسیت کم، کمک به جوان‌سازی و رشد پوست از جمله مزایا استفاده از مزوژل جالپرو است.

هزینه مزوژل

مزوژل پروفایلو

یکی دیگر از مزوژل‌هایی که ماندگاری خوبی دارد و از پیری پوست جلوگیری می‌کند مزوژل پروفایلو است. پروفایلو بیشتر مناسب آبرسانی پوست است و به جای جایگزینی حجم از دست رفته، آن را مجدد احیا می‌کند و همین موضوع منجر به سفت شدن پوست می‌شود. درخشندگی پوست، بهبود بافت و رنگ پوست و از بین بردن چروک‌های پوستی از دیگر مزایای مزوژل پروفایلو است.

مزوژل پروسترولین

مزوژل برند پروسترولین آخرین برندی است که در این بخش معرفی می‌کنیم. این ژل ضدلک است و در حجم‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. مزوژل حاوی مقدار بسیار زیادی هیالورونیک اسید است که درواقع قندی که آب پوست را حفظ می‌کند. از دیگر ترکیب‌های تشکیل‌دهنده این مزوژل می‌توان به کوآنزیم‌، مواد معدنی، ویتامین‌، آنتی‌اکسیدان‌ و آمینواسید اشاره کرد. فراموش نکنید این ژل یکی از بهترین راه‌های درمان آسیب‌های پوستی و سالم نگه داشتن آن، از بین بردن تیرگی‌های پوست لک‌های روی صورت و گردن و احیای پوست‌ اطراف چشم است.

برای تزریق مزوژل پروسترولین معمولا از بی‌حسی‌های موضعی و یک سوزن ریز و بسیار باریک استفاده می‌کنند. به صورت کلی مزوژل جزو درمان‌های کم‌ریسک است اما همچنان عوارضی مثل تورم، قرمزی و کبودی سطحی را تا ۴۸ ساعت به دنبال خواهد داشت پس نگرانی از بابت عوارض شدید نداشته باشید.

چه کسانی نباید مزوژل تزریق کنند؟

قبل‌تر گفتیم تزریق قیمت مزوژل یکی از راه‌های مقرون به صرفه برای درمان آسیب‌های صورت است اما باز هم افرادی هستند که تزریق مزوژل ممکن است به آن‌ها آسیب برساند. افرادی که به واسطه بیماری‌هایی مثل سرطان، دیابت، لوپوس و بیماری‌های این چنینی سیستم ایمنی ضعیفی دارند نباید از مزوژل استفاده کنند، به ویژه افرادی که در دوران بارداری یا شیردهی هستند.

مدت ماندگاری مزوژل چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری مزوژل کاملا بستگی به بدن دارد و مدت ماندگاری آن در هر کسی متفاوت با دیگری است اما به صورت متوسط می‌توان گفت بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد و پس از آن به مرور از بین می‌رود و نیاز به ترمیم خواهد داشت. نکته دیگری که باید بدانید این است که بعد از تزریق مزوژل بلافاصله نتیجه آن را خواهید دید اما برای نتیجه مطلوب‌ باید تا ۴۸ ساعت صبر کنید.

ماندگاری مزوژل

عوارض تزریق مزوژل چیست؟

همانطور که قبل‌تر گفتیم تزریق مزوژل نیز همانند درمان‌های دیگر دارای عوارضی است که بهتر است قبل از اقدام درباره آن اطلاعات کامل را داشته باشید. مهمترین عاملی که ممکن است باعث عوارض جدی و غیرقابل جبران شود؛ استفاده از مزوژل‌های برندهای تقبلی و تایید نشده است که عوارض بسیار جدی مثل عفونت در ناحیه تزریق، جای زخم‌های عمیق و سطحی روی پوست و نکروز بافت پوستی را به دنبال خواهد داشت.

نکات مهم قبل از تزریق مزوژل چیست؟

  • قبل از تزریق مزوژل حداقل تا ۵ روز از مصرف مکمل‌ها، روغن ماهی و ویتامین‌‌ها بپرهیزید.
  • برای جلوگیری از کبودی احتمالی حداقل تا ۵ روز از مقدار زیادی قطره ارینکا استفاده کنید.
  • حداقل یک هقته قبل از تزریق رویداد هیچگونه داروهای رقیق‌کننده‌ای مثل؛ ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپیرین نباید مصرف شود.
  • استفاده از الکل در ۲۴ ساعت قبل از تزریق مزوژل احتمال کبودی را بالا می‌برد.
  • از ۲ هفته قبل از تزریق مزوژل استفاده از داروهای ضدالتهاب و رقیق‌کننده را قطع کنید.

نکات مهم بعد از تزریق مزوژل

  • محل درمان باید باید بلافاصله بعد از تزریق بوسیله یخ خنک شود.
  • تا دو هفته بعد از تزریق برای درمان و مسائل مربوط به زیبایی اقدام نکنید.
  • تا یک هفته بعد از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بپرهیزید.
  • حتما بعد از دو هفته برای معاینه مجدد به پزشک مراجعه کنید.
  • کرم ضدآفتاب را در روتین روزانه قرار دهید.
  • تا ۲۴ ساعت از انجام ورزش‌های سبک و سنگین بپرهیزید.

معرفی کلینیک صدف

کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است. رویکرد ما، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود. هدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید.

سوالات متداول

از ژل جالپرو برای چه بخش‌هایی از بدن استفاده می‌کنند؟
از این ژل در نواحی دست‌ها، زیر بغل، شکم، گردن، ران و… استفاده می‌کنند.

آیا مزوژل می‌تواند استرچ مارک را از بین ببرد؟
تزریق ژل جالپرو یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای از بین بردن ترک‌های پوستی و استرچ ماک است.

حداکثر زمان ماندگاری مزوژل چقدر است؟
در صورت توجه به نکات مراقبتی و رعایت آن‌ها، مزوژل برای ۶ تا ۱۲ ماه روی پوست باقی می‌ماند.

هر فردی چند جلسه به مزوژل نیاز دارد؟
هر فردی با توجه به نوع پوستی خود، به حداقل دو یا سه جلسه مزوژل نیاز دارد. فاصله بین این جلسات حدود یک تا دو هفته است.

Leave a Comment