شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
کاشت ابرو ارزان

کاشت ابرو ارزان امکان پذیر است؟

از برجسته‌ترین عضوهای صورت که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دارد، می‌توان به ابرو اشاره کرد. در گذشته هرچه ابرو نازک‌تر و کم‌پشت‌تر بود، زیباتر محسوب می‌شد. اما امروزه ابروهای متراکم طرفدار بیشتری پیدا کرده است. ابروها ممکن است از ابتدای تولد، یعنی به طور مادرزادی، کم‌پشت باشند.

بعضی از افراد هم در طول زمان و به دلایل مختلف حجم زیادی از ابروهای خود را از دست می‌دهند. افرادی که دچار ریزش ابرو هستند، دست به راه‌های مختلفی می‌زنند تا ابروهای خود را مطابق مد زیبا کنند. روش‌های زیادی برای مقابله با این مشکل وجود دارد. بعضی از افراد ممکن است تنها به استفاده از لوازم آرایشی قناعت کنند. بعضی راه‌های دیگری مانند میکروبلیدینگ، تاتو و غیره را انتخاب می‌کنند.

اما بهترین روش رفع ریزش ابرو کاشت ابروست. دائمی بودن نتیجه، ظاهر طبیعی و ایمن بودن کاشت ابرو مزایایی است که این روش به روش‌های غیردائمی دارد. روش‌های تاتو و میکروبلیدینگ ابرو نیاز به ترمیم دارند.

بنابراین در طولانی مدت هزینه آن‌ها از هزینه کاشت ابرو طبیعی بیشتر خواهد بود. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ آیا امکان کاشت ابرو ارزان وجود دارد؟ کاشت ابرو ارزان باکیفیت خواهد بود؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می‌دهیم و درباره حدود قیمت کاشت ابرو صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

چه عواملی در قیمت کاشت ابرو موثر است؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی برای مقابله با ریزش ابرو و پر کردن فضای خالی آن‌ها است. نتیجه کاشت ابرو تا پایان عمر باقی می‌ماند. درواقع فولیکول‌های کاشته شده تا آخر عمر به رشد خود ادامه می‌دهند و ابروهای طبیعی و زیبایی برای فرد به وجود می‌آورند. هزینه کاشت ابرو تحت تاثیر عوامل مختلفی می‌تواند قرار بگیرد. به طوری که قیمت این عمل در کلینیک‌های مختلف و تحت شرایط خاص، با یکدیگر متفاوت است. در اینجا عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو آورده شده است:

 روش کاشت ابرو

FUT، FIT و SUT سه روش رایج برای کاشت ابرو است. تمام مراحل کاشت ابرو در این سه روش تقریبا مشابه هم هستند. در حالت کلی، کاشت ابرو با برداشت مو از بانک مو آغاز می‌شود. نحوه برداشت در FUT با دو روش دیگر متفاوت است.

بعد از برداشت مو، مدل ابرو روی صورت فرد ترسیم می‌شود و در نهایت، فولیکول‌های آماده شده در جای مشخص کاشته می‌شوند. همان‌طور که دیدید، مراحل کلی روش‌های کاشت ابرو یکی هستند. فقط این مراحل با استفاده از ابزارها و دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود.

بنابراین روش عمل تاثیر چندانی روی قیمت کاشت ابرو نمی‌گذارد اما طبیعی است که روش‌های مدرن هزینه بالاتری به خود اختصاص دهند. روش‌های جدیدتر مانند SUT درصد خطا و عوارض احتمالی ناشی از کاشت ابرو را کاهش می‌دهند، آسیب کمتری به موها و فولیکول‌ها وارد می‌کنند و ظاهر طبیعی‌تری برای فرد به وجود می‌آورند.

تجربه و مهارت پزشک

کاشت ابرو یک عمل زیبایی بسیار حساس است. برداشت فولیکول از قسمت‌هایی با موهای نازک‌تر و کاشت صحیح آن نیازمند دقت و تجربه بالایی است. جهت کاشت موها باید متناسب با خواب ابرو باشد.

عمق کاشت ابرو و همچنین فاصله بین فولیکول‌ ابرو از موارد دیگری است که در زیبایی نتیجه نهایی، تاثیرگذار است. علاوه بر این موارد، ایجاد خط رویش طبیعی ابروها، تاج زیبا و فرم‌دهی به آن‌ها بستگی به مهارت و تخصص پزشک دارد. به همین دلیل هرچه مهارت و تجربه پزشک در کاشت ابرو بیشتر باشد، قیمت کاشت ابرو توسط او هم بالاتر خواهد بود.

پیشرفته بودن کلینیک

روش‌های جدید کاشت ابرو با استفاده از ابزارها و امکانات پیشرفته و مدرن انجام می‌شود. به کار گرفتن روش‌ها و ابزارهای جدید تاثیر زیادی در رسیدن به عمل موفق دارد. عوارض جانبی عمل و طول دوره نقاهت با این امکانات، کاهش چشم‌گیری داشته است. فراهم کردن این تجهیزات و خرید مواد باکیفیت هزینه‌های سنگینی برای کلینیک به وجود می‌آورد. پس طبیعی است که پیشرفته بودن کلینیک کاشت ابرو باعث افزایش قیمت کاشت ابرو شود.

کلینیک پیشرفته کاشت ابرو

ارائه بیمه نامه یا ضمانت

بعضی از کلینیک‌ها بعد از عمل‌های پیوند ابرو یک برگه بیمه‌نامه یا ضمانت‌نامه به مشتری ارائه می‌دهند. مثلا تمام عمل‌های کاشت در کلینیک صدف با بیمه‌نامه ایران تضمین می‌شود. در این بیمه‌نامه ذکر می‌شود که چنان‌چه نصف موهای کاشته شده بعد از عمل دچار ریزش شود یا رشد نکند و کوتاهی از سمت کلینیک باشد، بیمه‌نامه ایران ۵۰ درصد هزینه کاشت را به مشتری برمی‌گرداند. بنابرین طبیعی است که ارائه بیمه‌نامه هزینه بیشتری برای کاشت ابرو ایجاد می‌کند.

مراقبتهای بعد از کاشت ابرو

ابروهای کاشته شده در روزهای ابتدایی به مراقبت نیاز دارند. چرا که فولیکول‌ها هنوز با محل جدید خود سازگار نیستند و بسیار حساسند. تا یک هفته بعد از عمل در ناحیه ابرو و بانک مو زخم‌های ریز و نقطه‌های قرمزی وجود خواهد داشت. مراقبت از این زخم‌ها و خودداری از کندنشان از جمله اقدامات مهم بعد از کاشت است.

برای شستشوی ابروهای کاشته شده باید از سرم شستشو یا شامپوی فاقد مواد شیمیایی استفاده کنید. استفاده از پمادها برای مرطوب نگه داشتن زخم‌ها و بهبود آن‌ها مفید است. داروهای مسکن، آنتی بیوتیک‌ها و پمادهای لازم در پایان عمل به صورت بسته‌بندی‌هایی به مشتری داده می‌شود. هزینه این بسته‌ها روی قیمت نهایی کاشت ابرو تاثیر دارد.

کاشت ابرو چه عوارضی دارد؟

اگر کاشت ابرو توسط جراح باتجربه و با رعایت استانداردها انجام نشود، ممکن است موها در جهت نامناسب رشد کرده یا کاملا دچار ریزش شوند. علاوه بر ظاهر ناخوشایند، خطر خونریزی، تورم شدید، التهاب فولیکول‌ها، درد و عفونت در ناحیه ابروها و اهداکننده ازجمله عوارض جانبی کاشت ابرو هستند. عدم مراقبت صحیح از ابروها بعد از کاشت هم ممکن است شما را با چنین مشکلاتی روبه‌رو کند. البته در حالت عادی تقریبا ۱۵ درصد از موهای کاشته شده در جهت ایده‌آل رشد نمی‌کنند و نیاز به اصلاح دارند.

آیا کاشت ابروی ارزان امکان پذیر است؟

ممکن است تبلیغات بسیاری با عنوان کاشت ابروی ارزان مشاهده کرده باشید. بعضی از کلینیک‌ها در سطح تهران و سایر شهرها ادعا می‌کنند که کاشت ابرو را با قیمتی ارزان‌تر از سایر کلینیک‌ها انجام می‌دهند.

اما لازم است بدانید که کاشت ابروی ارزان تنها در صورتی امکان‌پذیر است که توسط یک کلینیک غیرمعتبر ارائه شود. این کلینیک‌ها با استفاده از روش‌های غیراصولی و مواد و تجهیزات بی‌کیفیت اقدام به کاشت ابرو می‌کنند.

عوارض کاشت ابروی ارزان تا پایان عمر گریبان‌گیر فرد خواهد بود. عفونت، خونریزی، جای زخم و ریزش دائمی ابروها از کمترین عوارضی است که این نوع کاشت ابرو برای فرد به وجود می‌آورد.

چرا نباید کاشت ابرو ارزان انجام داد؟

بخش زیادی از هزینه کاشت ابرو صرف کادر و تیم حرفه‌ای، تجهیزات انجام عمل و مواد مصرفی باکیفیت می‌شود. کاشت ابرو ارزان به معنی عدم کیفیت مواد و تجهیزات لازم و تیم پزشکی غیرحرفه‌ای است. عوارض ناشی از انجام کاشت ابرو در کلینیک‌های غیرمعتبر بسیار خطرناک بوده و هزینه درمان آن به مراتب بیشتر از کاشت ابروی اصولی و استاندارد خواهد بود.

قیمت کاشت ابرو چقدر است؟

همان‌طور که در این مقاله اشاره کردیم، قیمت کاشت ابرو تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود. مهم‌ترین عامل در قیمت‌گذاری کاشت ابرو تعداد گرفت‌های کاشته شده است. هزینه کاشت ابرو بعد از انجام مشاوره توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. چرا که وسعت ناحیه مورد نظر برای کاشت در تعداد گرفت‌های لازم موثر است. در حالت کلی هزینه کاشت ابرو از ۸ تا ۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت کاشت ابرو

چرا کلینیک صدف انتخاب مناسبی برای کاشت ابرو است؟

کلینیک صدف با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری و مجوز رسمی از وزارت بهداشت، از معتبرترین و مطمئن‌ترین کلینیک‌های کاشت ابرو در تهران است. وجود تیم پزشکی باتجربه و متخصص میزان رضایت مراجعان را به ۹۸ درصد رسانده است. علاوه بر این‌ها، استفاده از تجهیزات به‌روز و پیشرفته در این کلینیک کیفیت نتیجه عمل را تضمین می‌کند. با این حال،‌ تمام عمل‌های کاشت در کلینیک صدف توسط بیمه ایران ضمانت می‌شود.

شاید بسیاری از افراد بدون توجه به عوارض جانبی کاشت ابرو ارزان و بخاطر عدم توانایی در پرداخت هزینه کاشت ابرو در یک کلینیک معتبر، به کلینیک‌های غیرمعتبر مراجعه کنند. کلینیک صدف برای رفع دغدغه مالی مشتریان خود، امکان کاشت ابرو اقساطی را فراهم کرده است.

در این صورت مبلغ اولیه به صورت نقدی پرداخت شده و باقی‌مانده هزینه طی پنج تا ۶ ماه بعد به صورت چک تسویه می‌شود. تیم مشاوره کلینیک صدف قبل و بعد از عمل به صورت آنلاین یا تلفنی و رایگان در خدمت مشتریان است. همچنین نتیجه عمل را تا مدت‌ها بعد از آن پیگیری می‌کند.

برای مشاهده نمونه روش های کاشت ابروی کلینیک صدف در اینستاگرام کلیک کنید

کلام آخر

کاشت ابرو یک راه نسبتا گران برای داشتن ابروهای زیباست. اما اگر دقیق‌تر بنگرید، نتیجه کاشت ابرو تا پایان عمر ماندگار است و نیازی به ترمیم یا کاشت مجدد ندارد. درصورتی که تمام روش‌های آرایشی مانند تاتو و میکروبلیدینگ ابرو پس از مدتی از بین رفته و ظاهر را ناخوشایند می‌کنند. با این حال باز هم افرادی هستند که برای کاشت ابرو دغدغه مالی دارند.

ممکن است این افراد با دیدن تبلیغاتی مانند کاشت ابرو ارزان خوشحال شوند و با انجام پیوند در کلینیک‌های غیرمعتبر دچار عوارض جانبی کاشت شوند. در این مقاله توضیح دادیم که چرا نباید به این کلینیک‌ها اعتماد کرد و کاشت ابرو ارزان جز دردسر چیزی عاید فرد نمی‌کند. نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

برای کاشت ابرو چه تعداد گرافت لازم است؟

تعداد گرافت‌های لازم برای انجام پیوند ابرو در جلسه مشاوره حضوری توسط پزشک مشخص می‌شود. حتی می‌توانید قبل از عمل عکسی از ابروهای خود برای مشاوران کلینیک بفرستید تا به سوالات شما در ارتباط با عمل پاسخ دهند. معمولا تعداد گرافت‌های لازم برای هر ابرو از ۱۰۰ تا ۳۵۰ گرفت متغیر است. واضح است که هر چه ناحیه بیشتری به پیوند نیاز داشته باشد، تعداد گرافت‌های برداشت شده هم بیشتر خواهد بود.

موهای لازم برای کاشت ابرو از کجا برداشت می‌شوند؟

برای انجام کاشت ابرو فولیکول‌های لازم تنها از بانک موی سر فرد قابل برداشت هستند. موهای پشت گوش که معمولا نازک‌ترند و شباهت بیشتری به ابروها دارند، نسبت به موهای سایر نقاط مناسب‌ترند. در این مرحله تخصص پزشک برای برداشت فولیکول‌هایی با یک یا دو تار مو بسیار مهم است. موهای سایر نقاط بدن به هیچ عنوان نمی‌توانند برای پیوند ابرو استفاده شوند.

چطور می‌توانم مطمئن باشم که نتیجه کاشت ابرو مورد پسندم خواهد بود؟

به شما توصیه می‌کنیم در مشاوره قبل کاشت ابرو از پزشک بخواهید نمونه عمل‌هایی که انجام داده است را به شما نشان دهد. اگر خودتان مدل خاصی در نظر دارید یا مدل ابروهای جوانی‌تان را می‌پسندید، بهتر است عکس آن را در اختیار پزشک قرار دهید.

پزشک با توجه به نظر شما و متناسب با اجزای چهره، ابرو را روی صورتتان ترسیم می‌کند. اما اگر بعد از گذشت ۶ ماه که فرایند پیوند ابرو تکمیل شد، دچار ریزش یا عدم قرینگی ابروها شدید، کلینیک صدف به صورت رایگان کاشت مجدد یا ترمیم کاشت ابروها را انجام می‌دهد.

برای رسیدن به نتیجه دلخواه چه اقداماتی باید انجام دهم؟

اولین گام انتخاب پزشک و کلینیک مناسب است. اما وجود پزشک ماهر به تنهایی نتیجه دلخواه شما را تضمین نمی‌کند. مراقبت‌های بعد از کاشت در رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار موثر است.

تا یک هفته بعد از عمل لازم است از انجام هرگونه فعالیت سنگین و همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. شستشوی ابروهای کاشته شده از مهم‌ترین نکاتی است که باید به طور اصولی انجام شود. استفاده از سرم شستشو، شامپوهای مخصوص و پمادهای تجویز شده توسط پزشک شما را در رسیدن به ظاهری زیبا کمک می‌کند.

چرا ابروها دچار ریزش می‌شوند؟

ریزش موهای ابرو می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. مهم‌ترین و رایج‌ترین دلایل ریزش ابرو عبارتند از:

  • ریزش ابرو ارثی و بالا رفتن سن از رایج‌ترین دلایل ریزش ابرو در افراد است.
  • بیماری‌های مختلف روحی و جسمی مانند عدم تعادل هورمون‌ها، انواع سرطان، اختلالات تیروئیدی و غیره موجب از بین رفتن موها و ابروها می‌شود.
  • مصرف بعضی از داروهای خاص و حتی درمان‌هایی مانند شیمی درمانی موجب ریزش مو می‌شود. داروهای ضدالتهابی، ضدبارداری، ضد تشنج یا داروهای مقابله با بیماری‌های روانی از جمله آن‌هاست.
  • کمبود مواد معدنی مانند آهن و روی، کمبود ویتامین‌های ضروری مانند ویتامین E، B و C، کمبود پروتئین و حتی کمبود آب در بدن ریزش ابروها را به دنبال دارد.

Leave a Comment