شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
هزینه کاشت مو مصنوعی

هزینه کاشت مو مصنوعی چقدر است؟

ریزش مو و طاسی سر دغدغه بیشتر افراد در تمام دوران‌ها به‌ خصوص جوانی و بزرگسالی است. طبیعی است که بسیاری از افراد اعتمادبه‌نفس خود را در زیبایی ظاهری خود ببینند و از دست دادن موهایشان باعث کم شدن اعتمادبه‌نفس در آنان شود. کاشت موی مصنوعی و طبیعی یکی از راه‌های درمان ریزش مو است. ممکن است فردی به دلیل نداشتن بانک موی مناسب یا هر دلیل شخصی دیگری  قادر به انجام کاشت موی طبیعی نباشد. یکی از این دلایل ممکن است هزینه بالای کاشت موی طبیعی باشد. ما در این مقاله به بررسی هزینه کاشت موی مصنوعی می‌پردازیم و خواهیم دید که آیا این روش ارزان است یا به اندازه کاشت موی طبیعی هزینه دارد؟ پس با ما همراه باشید.

دلایل ریزش مو چیست؟

ریزش مو یک پدیده طبیعی است اما اگر تعداد تارهای موی ریخته شده از حد طبیعی بیشتر شوند، منجر به طاسی یا کم‌پشت شدن موهای سر خواهد شد. ریزش مو می‌تواند تحت تاثیر عوامل زیادی باشد، از جمله: بالا رفتن سن، وراثت، تغییرات هورمونی، تغذیه نامناسب، مصرف بعضی داروها، بیماری‌های روحی، استرس شدید و… .

کاشت موی مصنوعی چیست؟

یکی از راه‌های پوشش دادن قسمت‌های طاس و کم‌موی سر کاشت موی مصنوعی است. کاشت موی مصنوعی از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت است که در آن از تارهای مصنوعی مو برای پر کردن قسمت‌های خالی سر استفاده می‌شود. در این روش برخلاف کاشت موی طبیعی موهای کاشته شده قادر به رشد نیستند؛ به همین خاطر به آن کاشت موی غیرقابل رشد هم می‌گویند.

چه افرادی می‌توانند کاشت موی مصنوعی انجام دهند؟

کاشت موی مصنوعی برای افرادی که دارای بانک موی مناسب نیستند یا ناحیه وسیعی از سرشان دچار طاسی است، انجام می‌شود. همچنین افرادی که بیماری‌های مرتبط با سیستم ایمنی و لخته شدن خون دارند یا به دلیل شیمی‌درمانی، سوختگی یا جراحت‌های وسیع موهای خود را از دست داده‌اند، گزینه‌های مناسبی برای کاشت موی غیرقابل رشد هستند.

کاشت مو مصنوعی

هزینه کاشت موی مصنوعی چقدر است؟

هزینه کاشت موی مصنوعی از عوامل مختلفی تاثیر می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین این عوامل قیمت کاشت هر تار مو است. بنابراین هزینه کاشت موی مصنوعی با توجه به وسعت ناحیه دریافت‌کننده، تعداد تارهای مو کاشته شده و خدماتی که هر کلینیک ارائه می‌دهد، متفاوت است. هزینه این عمل برای خانم‌ها و آقایان در کلینیک صدف بین چهار و نیم تا ۹ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.

چه عواملی می‌تواند در قیمت کاشت موی مصنوعی تاثیرگذار باشد؟

همان‌طور که گفتیم هزینه کاشت موی مصنوعی تحت تاثیر متغیرهای گوناگونی است. مهم‌ترین عامل در تعیین هزینه کاشت مو تعداد تارهای موی کاشته شده است. قیمت هر تار مو ۱۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود. قاعدتا هرچه وسعت طاسی سر بیشتر باشد، تعداد تارهای موی بکاررفته بیشتر و هزینه کل کاشت موی مصنوعی هم بالاتر خواهد بود. جنس و کیفیت تارهای موی مصنوعی ممکن است با هم متفاوت باشد که این هم یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی کاشت مو خواهدبود.

هرکدام از روش‌های کاشت موی مصنوعی نیاز به تخصص‌ها و مهارت‌های خاص خود دارد؛ بنابراین هزینه کاشت مو ممکن است در روش‌های مختلف با توجه به سختی کار، ابزار مورد استفاده، تجربه پزشک و… متفاوت باشد.

هزینه کاشت موی مصنوعی چه تفاوتی با کاشت موی طبیعی دارد؟

هزینه کاشت موی مصنوعی و کاشت موی طبیعی حدودا با هم برابرند. تنها نکته قابل توجه این‌جاست که کاشت موی طبیعی یک راه‌حل دائمی برای ریزش مو است که موهای کاشته شده به این روش قابلیت رشد دارند؛ اما کاشت موی مصنوعی دائمی نبوده و نیاز به هزینه‌های نگهداری و ترمیم مجدد دارد. از طرفی موهای کاشته شده به صورت مصنوعی قابلیت رشد ندارند که به همین علت به آن کاشت موی غیرقابل رشد هم می‌گویند. به علاوه اصولا کاشت مو زنان به علت حجم بیشتر هزینه بیشتری خواهد داشت.

هزینه کاشت مو مصنوعی

چرا کلینیک صدف انتخاب مناسبی برای کاشت موی مصنوعی است؟

کلینیک صدف با داشتن فضای ۶۰۰ متری مختص درمان پوست و مو بزرگترین کلینیک کاشت موی تهران و حتی ایران است. این کلینیک فرایندهای کاشت و برداشت مو را در اتاق‌های کاملا VIP و مجهز انجام می‌دهد. به طوری که هر اتاق منحصر به یک مراجعه‌کننده است و همزمان چندین عمل در حال انجام نیست. کلینیک صدف با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت عملیات کاشت مو را با رعایت کامل اصول بهداشتی و با استفاده از تجهیزات روز دنیا (دستگاه‌ها و روش نوین آمریکایی) انجام می‌دهد.

این کلینیک بیش از ۱۰ سال سابقه کاری با ۹۸ درصد رضایت مشتری دارد. در این مدت به بیش از ۴۰ هزار مشتری ارائه خدمت کرده و تنها در طی چهار سال اخیر بالغ بر ۲ هزار عمل موفق را به انجام رسانده‌ است. موفقیت کلینیک صدف مرهون کادر درمانی ماهر خود است. تیم پزشکی صدف از اساتید سرشناس دانشگاه‌های ایران و امارات از جمله دکتر سیدعلی هاشمی با ۱۵ سال تجربه کاری تشکیل شده ‌است.

کلینیک صدف به ‌ازای هر عمل کاشت یک برگ بیمه‌نامه ایران به متقاضی ارائه می‌دهد. در این ‌صورت بیمه ایران متعهد می‌شود اگر ۵۰ درصد موهای کاشته شده دچار ریزش شوند، ۵۰ درصد هزینه را به متقاضی برگرداند. دریافت هزینه عمل در اقساط سه تا چار ماهه از دیگر خدمات این مجموعه به مشتریان است.

همچنین کلینیک صدف امکان مشاوره آنلاین و تلفنی را قبل و بعد از عمل برای مشتریان خود فراهم کرده‌ است و ۲۴ ساعته به تمام تماس‌های مراجعه‌کنندگان پاسخ می‌دهد. به‌ علاوه مشتریان کلینیک صدف تا یک سال بعد از عمل از پشتیبانی رایگان برخوردار هستند. چنانچه فردی از عمل خود ناراضی باشد، حمایت و گارانتی مجموعه صدف تا زمان جلب رضایت او ادامه خواهد داشت.

کلام آخر

از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی در انسان می‌توان به مو اشاره کرد. بسیاری از افراد با ریزش موهایشان دچار کمبود اعتمادبه‌نفس می‌شوند و همین عامل آن‌ها را به سمت رفع طاسی سرشان سوق می‌دهد. کاشت مو تنها راه قطعی درمان ریزش مو است. در این مقاله گفتیم که کاشت مو مصنوعی یکی از بهترین راه‌حل‌های جایگزین کاشت موی طبیعی برای افرادی است که از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند.

هزینه کاشت موی مصنوعی یکی از عوامل مهم در تصمیم‌گیری برای انجام آن است. هزینه نهایی کاشت مو تحت تاثیر عوامل مختلف از جمله تعداد تارهای موی کاشته شده، وسعت طاسی سر، مهارت و تجربه پزشک، ابزارهای مورد استفاده و خدمات مختلف است. قیمت کاشت موی مصنوعی و طبیعی تقریبا باهم برابرند. فقط توجه داشته باشید که کاشت موی مصنوعی نیاز به هزینه‌های نگهداری و ترمیم مجدد دارد.

سوالات متداول

کاشت موی مصنوعی چه تفاوتی با کاشت موی طبیعی دارد؟

در کاشت موی طبیعی از موهای خود فرد برای پیوند به ناحیه‌های طاس سر استفاده می‌شود و درصورت انجام اصولی عمل هیچ‌گونه عوارضی به همراه نخواهد داشت. ولی در کاشت موی مصنوعی از تارهای مصنوعی برای کاشت استفاده می‌شود و برای جلوگیری از عفونت و سایر عوارض جانبی نیاز به نگهداری و ترمیم دارد.

آیا امکان دریافت مشاوره برای افراد ساکن شهرستان هم وجود دارد؟

بله؛ همکاران ما در کلینیک صدف آماده پاسخگویی شبانه‌روزی به تمام سوالات مشتریان هستند. مشاوره‌های قبل و بعد از عمل هم به صورت تلفنی و غیرحضوری قابل انجام است. همچنین می‌توانید عکس سر و موهای خود را برای ما با واتس‌اپ ارسال کرده و به‌ راحتی مشاوره بگیرید.

چرا بعضی کلینیک‌ها هزینه‌های بسیار پایین‌تری برای کاشت موی مصنوعی دارند؟

هزینه تمام‌شده کاشت موی مصنوعی براساس عواملی مانند: تعداد تارهای کاشته شده، جنس و کیفیت تارها، مهارت و تخصص پزشک و ابزار مورداستفاده در کاشت تعیین می‌شود. این هزینه در کلینیک‌های معتبر از جمله کلینیک صدف بین چهار و نیم تا ۹ میلیون تومان برآورد شده ‌است. هزینه‌های پایین‌تر در کلینیک‌های غیرمجاز قطعا به ‌خاطر کیفیت پایین عمل و موارد به ‌کاربرده شده در آن خواهد بود و عوارض و خطرات زیادی را برای فرد به‌ وجود خواهد آورد.

کاشت موی طبیعی به صرفه‌تر است یا مصنوعی؟

هزینه اولیه هر دو عمل تقریبا یکسان است. فقط کاشت موی مصنوعی به دلیل نیاز به ترمیم مجدد هزینه‌های اضافه‌تری را به همراه خواهد داشت.

هزینه کاشت موی مصنوعی در سایر کشورها چگونه است؟

هزینه کاشت موی مصنوعی در کشورهای مختلف باهم تفاوت دارد. در سایت medhalt به قیمت‌ها اشاره شده است. هند با ۱۱۰۰ دلار ارزان‌ترین کاشت موی مصنوعی را در جهان انجام می‌دهد. کشورهای ترکیه با ۲۳۰۰ دلار، مالزی ۲۷۵۰ دلار، فرانسه ۲۹۰۰ دلار، اسپانیا ۴۵۰۰ دلار و آمریکا ۸۲۰۰ دلار کاشت موی مصنوعی را انجام می‌دهند.

 

Leave a Comment