شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
کمترین هزینه کاشت مو در ایران

کمترین هزینه کاشت مو چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

ریزش مو یکی از مشکلات متداول این روزها در میان زنان و مردان است. عوامل مختلفی هم باعث بروز چنین مشکلی می‌شوند. از زمینه‌های ارثی این اتفاق تا استرس و سبک و زندگی افراد دست به دست هم می‌دهند تا ریزش مو در افراد بیشتر و بیشتر شود. محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی هم به وجود آمدند تا به رشد مجدد موها کمک کنند. اما بسیاری از آن‌ها یا راهکارهای موقتی بودند یا در کل عملکرد موفقی نداشتند. در این میان یکی از راهکارهای اساسی برای افزایش حجم مو، کاشت مو است. اما احتمالا یکی از دغدغه‌های شما این است که کاشت مو چه قدر هزینه دارد؟ کمترین هزینه کاشت مو چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا درباره موضوعات مختلف پیرامون هزینه خدمات کاشت مو بیشتر صحبت کنیم.

 

چه عواملی در کاهش هزینه‌های کاشت مو تاثیرگذار است؟

عوامل تاثیر گذار در هزینه کاشت مو

هزینه‌های کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که تاثیر چند عامل بسیار بیشتر است. در ادامه به بررسی مهم‌ترین عوامل تعیین هزینه کاشت مو و کاهش آن می‌پردازیم:

تعداد گرافت‌ها

یکی از عوامل مهمی که می‌تواند در کاهش یا افزایش هزینه‌های کاشت مو موثر باشد، تعداد گرافت‌هایی است که سر شما نیاز دارد. در بیشتر موارد با بالا رفتن تعداد گرافت‌های مورد نیاز شما، هزینه انجام عمل کاشت موی شما بیشتر خواهد بود.

در مورد این موضوع هنگام مشورت به پزشک متخصص و بعد از انجام بررسی‌های لازم، به صورت دقیق اطلاعاتی بیشتر به شما داده می‌شود.

روش انجام عمل کاشت مو

به نقل از سایت ncbi عوارض کاشت مو، با توجه به روشی که برای کاشت مو انتخاب می‌شود ممکن است متفاوت باشد. نکته بسیار مهم این است که اگر در انتخاب پزشک متخصص خود دقت کافی را به خرج داشته باشید و در کلینیکی این عمل را انجام دهید که تمام موارد بهداشتی را رعایت می‌کند، عوارض و خطرات پس از انجام این عمل به حداقل می‌رسد. روش‌های مختلفی برای انجام عمل کاشت مو وجود دارد. طبیعی است که استفاده از هر روشی هزینه متفاوتی نسبت به دیگری دارد.

اینکه از چه روشی برای انجام عمل مو استفاده شود هم بستگی به تشخیص پزشک متخصص شما و شرایط بانک مویتان دارد. در واقع مناسب‌ترین روش برای هر فرد با دیگری متفاوت است.

به طور کلی معمولا کمترین هزینه کاشت مو مربوط به روش‌هایی است که در آن‌ها نیازی به عمل جراحی وجود ندارد (مثل روش FUE).

کلینیک و پزشک متخصص

به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از انجام عمل کاشت مو است، شما در نهایت هزینه تخصص و مراقبت‌های ویژه‌ای که انجام می‌شود را می‌پردازید. انتخاب یک پزشک و کلینیک مناسب برای انجام عمل کاشت مو بسیار مهم است. چرا که اگر این عمل به درستی انجام نشود و نتیجه دلخواه را کسب نکنید با دردسرهای زیادی رو به رو می‌شوید.

از طرفی شهری و کلینیکی که برای انجام کاشت مو انتخاب می‌کنید هم تاثیر بسیار زیادی دارد. برای مثال تهران با توجه به آنکه متخصصین مشهور و باتجربه زیادی را در خود جای داده و عمل کاشت مو در آن متداول است احتمالا هزینه متفاوتی نسبت به شهرستان‌ها دارد.

از طرفی در تهران بعضی از کلینیک‌ها سابقه و تجربه موفق بیشتری دارند و هزینه انجام کاشت مو در تهران ممکن است در آن‌ها متفاوت اما با ریسک کمتری همراه باشد.

در این میان یکی از کلینیک‌های باسابقه و باکیفیتی که کاشت مو را با هزینه معقول و مناسب انجام می‌دهد، کلینیک صدف در تهران است.

داروهای تجویزی بعد از کاشت مو

شاید هزینه این بخش خیلی زیاد نباشد، اما هنگام تخمین هزینه کاشت مو به طور کلی باید به آن توجه داشته باشید. بنابراین در نظر داشته باشید که بعد از انجام عمل کاشت مو، ممکن است نسخه‌ای برای داروهای مسکن یا محصولات مخصوص مراقبت های ویژه پس از مو دریافت کنید.

این هزینه را می توان به هزینه کلی درمان اضافه کرد و مقدار آن با توجه به منطقه‌ای که در آن هستید ممکن است متفاوت باشد.

هزینه کاشت مو تقریبا چقدر است؟

همانطور که توضیح داده شد، هزینه کاشت مو در شهرهای مختلف، با توجه به پزشک متخصص و تشخیص او درباره روشی که برای کاشت مو انتخاب می‌شود، متفاوت است. طبق تعرفه وزارت بهداشت، با توجه به تعداد گرافت‌هایی که کاشت می‌شود، قیمت تعیین می‌شود.

در ایران این هزینه بین ده تا بیست میلیون تومان و گاهی بیشتر از آن متغیر است.

چرا هزینه کاشت مو در ایران نسبتا کم است؟

در ایران متخصصین باتجربه زیادی وجود دارند که عمل کاشت مو را باکیفیت جهانی و هزینه به مراتب کمتری انجام می‌دهند. به طور مثال می‌توانیم به سراغ کشور ترکیه برویم. ترکیه در سال های اخیر به پایتخت جراحی های اروپا تبدیل شده. در این کشور هزینه کاشت تقریبا ۲۵۰۰ دلار است. با این حال این رقم بسیار هم ارزان‌تر از هزینه کاشت در دیگر کشورهای اروپایی است.

یکی از مهم‌ترین دلایل این اختلاف قیمت، اختلاف قیمت ریال و دلار است. وجود پزشکان متخصص زیاد هم می‌تواند یکی دیگر از دلایل این اتفاق باشد. اما در نهایت همانطور که گفته شد، در ایران می‌توانید کاشت مو را باکیفیتی حتی بیشتر از کشورهای اروپایی و هزینه پایین‌تر انجام دهید.

 

کمترین هزینه کاشت مو مربوط به کدام روش است؟

قیمت کاشت مو

همانطور که گفته شد، تعیین هزینه کاشت مو با توجه به شرایط شما انجام می‌شود و متغیر است. این هزینه با توجه به تراکم بانک مو نیز متفاوت است. اگر فردی بانک موی قوی و پرتراکم داشته باشد هزینه کمتری برای کاشت میپردازد در حالیکه افرادی که بانک موی کم تراکمی دارند باید هزینه بیشتری بپردازند. ممکن است برخی از روش‌ها با توجه به بانک موی شما به طور کلی قابل انجام نباشد. به طور کلی با توجه به اینکه روش SUT روش کم عوارض و مطمئنی برای انجام عمل کاشت مو است، با اینکه ممکن است هزینه‌های ابتدایی بیشتری نسبت به سایر روش‌ها داشته باشد، اما در مجموع روش مقرون به صرفه‌تری باشد و کمترین هزینه کاشت مو را دارد.

با این حال انتخاب روشی که کمترین هزینه کاشت مو را داشته باشد تنها با مشورت پزشک متخصص ممکن است و با اطمینان نمی‌توان یک روش خاص را برای همه افراد کم هزینه‌ترین روش دانست. چرا که روش محاسبه کاشت مو در هر شیوه‌ای از کاشت مو نیز متفاوت است.

هزینه های بعد از کاشت چقدر است؟

دوران نقاهت عمل کاشت مو متفاوت است و هزینه‌های آن هم بسته به روشی که این عمل را انجام دادید متغیر خواهد بود. این دوران طبق آنچه که در سایت   webmd گفته شده در روش‌های جدید بین دو تا پنج روز است. بعد از انجام عمل کاشت مو، ممکن است هزینه‌های کوچکی را برای مراقبت از موها یا تهیه نسخه‌های تجویز شده توسط پزشک خواهید داشت.

به طور کلی این هزینه‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • مسکن‌ها برای دوران نقاهت
  • داروهای ضد التهاب برای کاهش تورم در محل جراحی روی سر
  • آنتی بیوتیک برای کاهش خطر عفونت (بیشتر در روش‌هایی که نیاز به عمل جراحی دارند)

بیشترین هزینه بعد از کاشت مو زمانی اتفاق می‌افتد که پوست سر شما دچار عفونت شود. این اتفاق معمولا در صورتی پیش می‌آید که به کلینیکی غیراستاندارد مراجعه کنید. برخی از کلینیک‌ها دارای مجوزهای لازم نیستند و کاشت مو را غیراستاندارد و غیربهداشتی انجام می‌دهند. بنابراین انتخاب کلینیک بسیار مهم است. در صورتی که عفونتی بروز پیدا کند، هزینه‌های مختلفی از جمله ویزیت پزشک متخصص، داروهای درمان و موارد این چنینی به هزینه‌های بعد از کاشت مو اضافه می‌شوند.

معرفی کلینیک صدف، انتخابی مناسب برای انجام عمل کاشت مو

همانطور که گفته شد انتخاب یک کلینیک مناسب برای انجام عمل کاشت مو بسیار حیاتی است. در تهران هم کلینیک‌های خوب زیادی برای کاشت مو وجود دارند. یکی از آن‌ها کلینیک صدف است. کلینیک صدف، بزرگترین کلینیک کاشت مو در تهران (و حتی ایران) است. تا ۶۰۰ متر فضای درمانی مختص پوست و ما دارد. این کلینیک بیش از ۱۰ سال سابقه کار با ۹۸% رضایت مشتری دارد. همچنین کلینیک صدف به ۴۰ هزار مشتری خدمت رسانی کرده است.

کلینیک صدف فرآیند کاشت مو را در اتاق‌های کاملا VIP و مجهز انجام می‌‌دهد. یعنی عمل کاشت مو در یک اتاق منحصر به فرد برای هر مراجعه کننده انجام می‌شود و همزمان چند عمل در جریان نیست.

همچنین فرآیند کاشت مو با رعایت کامل اصول بهداشتی و استفاده از تجهیزات روز دنیا (دستگاه‌ها و روش نوین آمریکایی) انجام می‌شود. به این صورت که فرآیند کاشت و برداشت مو در مکان‌های جدا از هم انجام می‌‌شود.

این مجموعه صدف در طی چهار سال اخیر بیش از ۲ هزار عمل موفق داشته است. نکته قابل توجه دیگر این است که کارشناسان متخصص این مجموعه پاسخگویی ۲۴ ساعت و مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی (هم قبل از عمل و بعد از عمل) دارند و مراجعه‌کنندگان تا یک سال پس از انجام عمل پشتیبانی رایگان خواهند داشت.

همچنین اگر فردی از عمل خود ناراضی باشد، حمایت و گارانتی مجموعه صدف تا زمان جلب رضایت او ادامه دارد.

برای مشاهده نمونه روش های کاشت موی کلینیک صدف در اینستاگرام کلیک کنید

هزینه کاشت مو در کلینیک صدف چقدر است؟

در کلینیک صدف هزینه کاشت مو را بسته به نوع عمل، بین ۹ تا ۱۴ تومان ارائه می‌شود. هزینه کاشت ابرو از ۹ تا ۱۲ میلیون تومان است. قیمت کاشت ریش هم مثل کاشت ابرو است. نکته قابل توجه این است که این مجموعه دغدغه‌های اقتصادی افراد را هم مد نظر قرار داده و در نتیجه امکان پرداخت اقساط هزینه کاشت مو، بدون نیاز به پرداخت مبلغ اضافی در نوبت‌های پرداخت، وجود دارد.

شرایط کاشت مو اقساطی به این صورت است که ۵۰% مبلغ توافقی باید پرداخت شده و مابقی آن در دو قسط قابل پرداخت است.

همچنین کاشت مو در این کلینیک همراه ضمانتنامه بیمه ایران انجام می‌شود تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، بخشی از هزینه‌های درمان به شما بازگردد.

جمع‌بندی

به طور کلی می‌توان گفت که کمترین هزینه کاشت مو با توجه به هر فردی متغیر است. چرا که شرایط بانک موی افراد متفاوت است و از طرفی هر یک از شما ممکن است در نقطه جغرافیایی متفاوتی نسبت به دیگری باشید!

با این وجود باید بدانید که برای کاهش هزینه کاشت مو باید کلینیک مناسب و مطمئنی را انتخاب کنید. چرا که تجربه یک عمل کاشت موی نامناسب می‌تواند هزینه‌های جانبی بسیاری را برای شما به وجود بیاورد.

در این میان اگر در تهران قصد انجام این عمل را دارید، با توجه به سابقه بسیار خوب کلینیک صدف می‌توانید به این مجموعه اعتماد کنید.

 

۱۰ comments

سجاد بهجت‌پور ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۷

سلام. بهترین و کم هزینه‌ترین هزینه کاشت مو بالاخره کدوم روشه؟

Reply
کلینیک صدف ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

سلام و درود. به طور کلی به شرایط شما بستگی دارد. لطفا برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۲۱-۲۷۴۳۷ تماس بگیرید.

Reply
نرگس موسوی ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

آیا کاشت مو دائمیه؟

Reply
کلینیک صدف ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

سلام. اگر در کلینیک های معتبر زیبایی کاشت مو انجام شود، کاشت مو به صورت دائمی بوده و در آینده هم ریزش نخواهد داشت. که شامل کلینک هایی که شامل مجوز رسمی از وزارت بهداشت است.

Reply
احسان هادیان ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

سلام. ضمانتانمه بیمه ایران که اشاره کردید شرایطش به چه شکلی هست؟

Reply
کلینیک صدف ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

سلام و درود. یعنی بیمه ایران طرحی را ساخته که به صورت اختصاصی برای عمل‌های کاشت مو است. این ضمانت‌نامه تعهد می‌دهد که اگر در دوره درمان شما ۵۰% از موهای کاشته شده، روی سرتان رشد نکند، بیمه تا ۵۰% مبلغ کاشت مو را به شما پس می‌دهد. این بیمه با شماره اختصاصی از طرف کلینیک به شما داده می‌شود.

Reply
شادی مرادی ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

سلام. کاشت مو با بیمه هیچ راهی نداره که انجام بشه؟

Reply
کلینیک صدف ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

سلام. متاسفانه هیچ بیمه‌ای در ایران عمل زیبایی را جزو موارد تحت پوشش خود به حساب نمی‌آورد. کاشت مو هم جزو خدمات زیبایی حساب می‌شود و هیچ نوع بیمه‌ای (حتی بیمه‌های تکمیلی) هزینه آن را قبول نمی‌کند. مگر آنکه بیمه تکمیلی خاصی با بند زیبایی باشد.

Reply
علیرضا آموزگار ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴

سلام، وقتتون بخیر، می‌خواستم بپرسم کاشت مو دردناکه؟

Reply
کلینیک صدف ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

سلام. وقت شما هم بخیر. در کاشت مو از بی حسی موضعی استفاده می شود، شما درد چندانی را احساس نخواهید کرد. نمی توان گفت که کاشت طبیعی مو کاملا بدون درد است اما این درد برای شما به هیچ وجه غیرقابل تحمل نخواهد بود.

Reply

Leave a Comment