شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
کاشت ابرو مردانه

کاشت ابرو مردانه امکان پذیر است؟ چه کسانی برای کاشت ابرو آقایان مناسب هستند؟

یکی از ملاک‌های جذابیت در چهره انسان، چه مرد و چه زن، داشتن ابروهای زیبا و پرپشت است. ابروها علاوه بر جذابیتی که به صورت انسان می‌بخشند، در سلامت چشم‌ها هم تاثیر زیادی دارند. درواقع هدف از خلقت ابروها محافظت از چشم‌ها در مقابل باران، عرق و غیره است. همچنین بسیاری از افراد احساسات خود را با حالت دادن به ابروها نشان می‌دهند.

حال ممکن است به دلایل مختلفی مانند ژنتیک یا بعضی حوادث، موهای ابرو دچار ریزش شده و بخشی از ابروها از بین برود. شاید فکر کنید عمل‌های زیبایی مانند کاشت ابرو تنها مختص بانوان است؛ البته که اینطور نیست.

زیبایی و کارایی ابرو در مرد و زن یکسان است. بنابراین کاشت ابرو مردان یکی از روش‌های مرسوم برای زیبایی چهره است و می‌تواند ظاهر فرد را به کلی تغییر دهد. حال که دانستیم کاشت ابرو آقایان امکان ‌پذیر است، می‌خواهیم بدانیم چه کسانی برای این عمل مناسبند؟ برای رسیدن به جواب این سوال و سایر سوال‌ها پیرامون کاشت ابرو مردانه با ما همراه باشید.

دلایل ریزش ابرو در مردان چیست؟

ریزش ابرو در مردان از عوامل مختلفی ناشی می‌شود. با رفع دلایل ریزش، می‌توانید از ریزش بیشتر ابروها جلوگیری کرده یا درمان مناسب آن را بیابید. مهم‌ترین دلایل ریزش ابرو در آقایان عبارتند از:

  • بیماری‌های خود ایمنی مانند آلوپسی آره‌تا
  • کمبود مواد مغذی مانند پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • مشکلات تیروئیدی
  • استرس
  • بالا رفتن سن
  • درمان‌های خاص مانند شیمی درمانی
  • شکستگی ابرو در اثر حوادث مختلف

آیا کاشت ابرو برای مردان هم انجام می‌شود؟

دیدیم که دلایل مختلفی می‌تواند منجر به ریزش ابرو در آقایان شود. استفاده از لوازم آرایشی ابرو برای مردان خارج از عرف است. از طرفی اکثر روش‌های غیردائمی برای پر کردن ابرو مانند تاتو یا میکروبلیدینگ علاوه بر اینکه ظاهری غیرطبیعی به چهره فرد می‌دهند، عوارض و خطراتی هم به دنبال دارند.

کاشت ابرو طبیعی مردانه یکی از روش‌های زیبایی است که در بسیاری از کلینیک‌های پوست و مو مانند کلینیک صدف انجام می‌شود. این تکنیک ظاهری کاملا طبیعی برای فرد به‌وجود می‌آورد و جذابیت چهره او را دو چندان می‌کند.

چه کسانی برای کاشت ابرو طبیعی مردانه مناسب هستند؟

کاشت ابرو مردانه برای تمام آقایانی که ابروهای کم‌پشت و نازکی دارند یا در اثر بیماری‌ها و حوادث مختلف مانند سوختگی، زخم، شکستگی و بخیه قسمتی از موهای ابروی خود را از دست داده‌اند، توصیه می‌شود.

کاشت ابرو به بانک موی سالم نیاز دارد؛ بنابراین کسانی که بانک مو ندارند یا تمام موهای سرشان سفید شده است، نمی‌توانند این عمل را انجام دهند. قبل از کاشت ابرو، فرد توسط پزشک کلینیک معاینه شده و درصورتی که بیماری‌هایی مانند قند خون، فشار خون یا بیماری‌های کبدی و قلبی داشته باشد، از انجام عمل منع می‌شود.

افراد مناسب کاشت مو مردانه

روش‌های رایج کاشت ابرو برای آقایان چیست؟

جدیدترین و بهترین روش‌های کاشت ابرو آقایان SUT و FUE است. کاشت ابرو به این روش‌ها نیازی به جراحی ندارد و مشکلاتی مانند درد و خونریزی به وجود نمی‌آورد. در این روش‌ها ابتدا طرح ابروی موردنظر فرد روی صورتش کشیده می‌شود. در مرحله بعد که مرحله برداشت است، حدود ۱۰۰ تا ۳۵۰ گرافت (بسته به وسعت ناحیه ابرو) برای هر ابرو از بانک مو برداشته شده و زیر میکروسکوپ آماده‌سازی می‌شود.

در مرحله سوم پزشک با مهارت و هنر خود فولیکول‌های جداشده را هم‌جهت با ابروهای اصلی شخص و با زاویه مناسب پیوند می‌دهد. کل مراحل کاشت ابرو بعد از تقریبا ۴ تا ۵ ساعت به پایان می‌رسد. مزیت روش‌های SUT و FUE نسبت به کاشت ابرو به روش FIT و FUT، عدم نیاز به بیهوشی و بخیه است.

کاشت ابرو در مردان چه مزایایی دارد؟

کاشت ابرو طبیعی مردانه با پرپشت کردن موهای ابرو، جذابیت چهره فرد و در ادامه اعتماد به نفس او را افزایش می‌دهد. تمام روش‌های آرایشی ابرو مانند تاتو، میکروبلیدینگ و استفاده از لوازم آرایشی روش‌هایی غیردائمی همراه با عوارض و خطرات بسیار و همچنین ظاهری غیرطبیعی هستند.

تنها راه دائمی درمان ریزش ابرو، کاشت ابرو است که بدون جراحی و درد انجام می‌شود. دوره نقاهت کاشت ابرو ۵ تا ۷ روز طول می‌کشد. با استفاده از این روش جای زخم‌ها، شکستگی‌ها و علائم سوختگی در ناحیه ابرو پنهان شده و فرد می‌تواند ابروهای خود را مطابق با مدل مدنظرش از نظر طول، شکل و تراکم بهبود بخشد.

کاشت ابرو در مردان چه معایبی دارد؟

کاشت ابرو به روش‌های سنتی FIT و FUT با بی‌هوشی، خونریزی و بخیه همراه بود. این روش‌ها به دلیل عوارض جانبی خطرناک منسوخ شده‌اند. روش‌های جدید SUT و FUE درصورتی که در کلینیک معتبر و با رعایت استانداردهای بهداشتی انجام شود، هیچ‌کدام از عوارض و خطرات روش‌های سنتی را نخواهد داشت.

ریزش ابرو و عدم قرینگی آن‌ها ممکن است در اثر بی‌تجربگی و بی‌دقتی پزشک بعد از عمل رخ دهد. در کلینیک صدف تمام عمل‌های کاشت ضمانت می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل، خدمات این مجموعه به صورت رایگان به مشتری ارائه خواهد شد.

آیا کاشت ابرو برای آقایان خطرات و عوارضی دارد؟

خطرات و عوارض کاشت ابرو مردانه تنها درصورتی بروز پیدا خواهد کرد که کاشت ابرو توسط کلینیک غیرمعتبر و عدم رعایت اصول و استانداردهای بهداشتی انجام شود. در این صورت عدم قرینگی ابروها، رشد موهای ابرو در جهت‌های نامناسب، خونریزی، عفونت، ماندن جای زخم، کبودی و تورم از جمله عوارض کاشت ابرو مردانه خواهد بود.

هزینه کاشت ابرو آقایان با خانم‌ها متفاوت است؟

هزینه کاشت ابرو تنها براساس تعداد گرافت‌های کاشته شده محاسبه می‌شود. بنابراین هزینه کاشت ابرو مردان مانند کاشت ابرو بانوان بوده و حتی روش‌های متفاوت کاشت ابرو تغییری در قیمت آن ایجاد نمی‌کند. هزینه نهایی کاشت ابرو آقایان بعد از معاینه توسط پزشک متخصص تعیین می‌شود. ولی به طور کلی کاشت ابرو طبیعی مردانه از ۸  تا ۱۰ میلیون تومان هزینه می‌برد.

دوره نقاهت کاشت ابرو آقایان چقدر است؟

دوره نقاهت کاشت ابرو مردان کوتاه و حدودا یک هفته است. مراقبت صحیح از ابروهای کاشته و شستشو بعد از کاشت ابرو روزانه می‌تواند در بهبود سریع‌تر آن‌ها نقش داشته باشد. بعد از کاشت نقاط قرمزرنگ و ریزی در ناحیه ابروها مشاهده می‌شود. به مرور زمان و با گذشت تقریبا ۷ روز از کاشت، زخم‌ها و پوسته‌های ناحیه کاشته شده می‌ریزند و ترمیم می‌یابند.

در این مدت مرطوب نگه داشتن ابروها امر مهمی است. تا یک هفته بعد از کاشت ابرو، زخم‌های ناحیه اهداکننده نیاز به مراقبت دارند. این زخم‌ها با استفاده از پمادها و کرم‌های ترمیمی در عرض ۶ تا ۱۲ ماه کاملا بهبود می‌یابند.

نقاهت کاشت ابرو مردانه

چرا کلینیک صدف انتخاب مناسبی برای کاشت ابرو مردانه است؟

نتیجه نهایی کاشت ابرو تا حد زیادی به تخصص و تجربه پزشک و اعتبار کلینیک بستگی دارد. کلینیک صدف با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، یکی از معتبرترین و بهترین کلینیک‌های کاشت ابرو در تهران است. این مجموعه بیش از ۱۰ سال سابقه کاری داشته و در این مدت با ارائه خدمت به بیش از ۴۰هزار مشتری توانسته است رضایت ۹۸ درصد آنان را کسب کند.

تجهیزات به‌روز و امکانات پیشرفته کلینیک صدف به همراه تیم پزشکی ماهر و باتجربه، اعتبار امروز آن را به ارمغان آورده است. تمام مراحل کاشت زیر نظر پزشک متخصص از کانادا انجام شده و مجموعه درمانی این کلینیک متشکل از اساتید برجسته ایران و امارات است.

کلینیک صدف امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط را برای مشتریان خود فراهم کرده است. ارائه بیمه‌نامه ایران و مشاوره‌های رایگان قبل و بعد از عمل خیال مشتری را از هرگونه نگرانی و استرس راحت می‌کند. مشاوران مجموعه صدف به صورت حضوری و غیرحضوری آماده پاسخگویی به مشتریان خود هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با مجموعه صدف تماس بگیرید.

برای مشاهده نمونه روش های کاشت ابروی کلینیک صدف در اینستاگرام کلیک کنید

کلام آخر

مردان زیادی در اثر افزایش سن، بیماری‌های مختلف و حوادثی مانند سوختگی یا شکستی دچار ریزش ابرو شده و بخشی از موهای ابروی خود را از دست می‌دهند. روش‌های آرایشی برای زیبا کردن ابرو مانند تاتو یا میکروبلیدینگ، ظاهری غیرطبیعی همراه با عوارض خطرناکی برای فرد به‌وجود می‌آورد. در مقایسه با این روش ها کاشت ابرو ارزان است زیرا دائمی است.

بنابراین مردان هم مانند زنان می‌توانند برای درمان ریزش ابروهای خود به کاشت ابرو طبیعی روی آورند. نحوه کاشت ابروی مردان، روش‌های آن و همچنین هزینه کاشت موضوعاتی بود که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شد. اگر سوال دیگری دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

کاشت ابرو در چند جلسه انجام می‌شود و چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمان کاشت ابرو مردانه به تعداد گرافت‌هایی که باید کاشته شود و وسعت ناحیه موردنظر بستگی دارد. در حالت عادی برای هر ابرو تقریبا ۱۰۰ تا ۳۵۰ گرافت لازم است. کاشت این تعداد گرافت در طول یک جلسه امکان‌پذیر است و تمام مراحل کاشت ابرو ۴ تا ۵ ساعت به طول می‌انجامد. اما اگر وسعت ناحیه ابرو زیاد بوده و تعداد گرافت‌های بیشتری برای کاشت مورد نیاز باشد، بر اساس تشخیص پزشک ممکن است کاشت ابرو در دو جلسه مجزا انجام شود.

بعد از چه مدت از کاشت ابرو می‌توانم به سر کار برگردم؟

دوره نقاهت کاشت ابرو مردانه چندان طولانی نیست. در صورت مراقبت از زخم‌ها و ابروها و شستشوی روزانه آن‌ها تا حداکثر سه روز بعد از کاشت می‌توانید به سرکار خود برگردید. البته اگر فعالیت شما سبک باشد و نیاز به تحرک‌های شدید و بسیار نداشته باشید، هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد. فعالیت‌های سنگین می‌توانند به فولیکول‌های کاشته شده آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد کنند و باعث ریزش و جابجایی آن‌ها شوند.

شستشو و استحمام بعد از کاشت چگونه است؟

نکته مهم در شستشو جلوگیری از ورود فشار مستقیم آب روی ابروها در روزهای ابتدایی انجام پیوند است. فولیکول‌های کاشته شده بسیار حساس هستند و با کوچکترین ضربه یا فشاری ممکن است جابجا یا دچار ریزش شوند.

تا ۲ هفته بعد از کاشت بهتر است از آب‌پاش برای شستشو استفاده کنید. بدین صورت که از آب ولرم و شامپوی بچه یا شامپوی فاقد مواد شیمیایی محلولی درست کرده و روی ابروها بپاشید. سپس به نرمی روی آن‌ها ضربه بزنید. شستشوی روزانه و مداوم ابروها باعث تسریع بهبود زخم‌ها و از بین رفتن پوسته‌های روی آن‌ها خواهد شد.

آیا کسی متوجه کاشت ابروی من خواهد شد؟

کاشت ابرو بهترین راه رسیدن به ابروهای دائمی و طبیعی است. با انجام این عمل، موهای شما از پشت سرتان به ناحیه ابروها پیوند داده می‌شود. آن‌ها به طور طبیعی رشد می‌کنند و ظاهری کاملا مشابه ابروهای اصلیتان خواهند داشت. بعد از برطرف شدن قرمزی و پوسته‌های ابرو در اثر کاشت، فقط زیبایی و پرپشتی ابروها توجه دیگران را جلب خواهد کرد، نه ظاهر غیرطبیعی آن‌ها.

نتیجه نهایی کاشت ابرو مردانه کی مشخص می‌شود؟

سیر رشد موهای کاشته شده به این صورت است که شما در هفته‌های سوم و چهارم شاهد ریزش ابروهای کاشته شده خواهید بود. از ماه چهارم تا ششم اولین آثار رشد فولیکول‌های کاشته شده نمایان می‌شود. از این زمان به بعد موهای روییده شده شروع به ضخیم شدن می‌کنند. در نهایت نتیجه اصلی کاشت ابرو در ماه‌های دهم تا دوازدهم به خوبی مشاهده خواهد شد.

 

 

 

 

۱۰ comments

بهروز نجاری ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵

سلام لطفا میشه بگید دلایل ریزش ابرو چیه؟

Reply
اسماعیل محمدی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

خیلی ممنون از مقاله خوبتون نمیدونستم کاشت ابرو برای آقایون هم کاربرد داره

Reply
روناک طالبی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

برای کاشت مو میشه موهارو از شخص دیگه‌ای که موهای بهتری داره گرفت؟

Reply
نازنین فروغی ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

موها ازکجا برداشته میشه؟

Reply
امید شیروند ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷

سلام میشه جای بخیه رو با کاشت ابرو پوشوند؟

Reply
فائزه عدلی ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۸

امکان اینکه کاشت ابرو با بیهوشی انجام بشه وجود داره؟

Reply
امید کریمی ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو دقیقا چقدره؟

Reply
حمید دهقانی ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

سلام ببخشید اگه مشکل انعقاد خون داشته باشیم میتونیم کاشت ابرو انجام بدیم؟

Reply
ریحانه تیموری ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴

عمل کاشت ابرو چند ساعت طوب میکشه؟

Reply
محمدرضا نوری ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

امکان رنگ کرد ابرو وجود داره بعد کاشت؟ بیش از حد ابروهام مشکی شده

Reply

Leave a Comment