شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
قیمت کاشت هر تار مو

قیمت کاشت هر تار مو چقدر است؟

یکی از فاکتورهای زیبایی در مردان و زنان موی زیبا و سالم است. داشتن موهای پرپشت در هر شخصی اعم از مرد و زن یا جوان و پیر باعث افزایش اعتمادبه‌نفس او شده و حس خوبی در فرد ایجاد می‌کند. ریزش مو یکی از مشکلات رایج در بین افراد است که آن‌ها برای مقابله با آن ممکن است دست به دامن هر نوع محلول گیاهی و شیمیایی، شامپو و ماسک، داروهای مختلف و حتی کاشت مو شوند. در ادامه همراه باشید تا درباره کاشت مو و قیمت کاشت هر تار مو که جایگزین کاشت مو مصنوعی است بیشتر به شما بگوییم.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک عمل زیبایی است که برای رفع ریزش مو انجام می‌شود. در این عمل فولیکول‌های مو از قسمت پرپشت سر برداشته شده، در یک مکان کاملا بهداشتی و ضدعفونی شده آماده می‌شوند و درنهایت، در قسمت طاس یا کم‌موی سر کاشته می‌شود. این مراحل با توجه به نیاز و شرایط بیمار، به روش‌های مختلفی می‌تواند انجام شوند. کاشت مو زنان ممکن است متفاوت با مردان باشد زیرا دلایل ریزش موی زنان عمدتا متفاوت است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاشت مو کدام است؟

هزینه کاشت مو می‌تواند بسته به دلایل مختلفی متفاوت باشد. عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاشت مو عبارتند از:

  • تعداد تارهای مویی که به پوست سرتان پیوند می‌خورد.
  • برخی اوقات جنس مو باعث اختلاف هزینه می‌شود.
  • روش‌های مختلف کاشت مو قیمت‌های متفاوتی دارند.
  • مراقبت‌های بعد از عمل ممکن است هزینه‌بر باشد.

هزینه کاشت هر تار مو چقدر است؟

کاشت مو مانند هر عمل زیبایی دیگر تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. فقط برخی بیمه‌های تکمیلی با بندهای خاص زیبایی ممکن است هزینه‌های داروهای کاشت مو را تقبل کنند. به همین دلیل یکی از دغدغه‌های متقاضیان کاشت مو تامین هزینه آن است.

براساس تعرفه وزارت بهداشت، قیمت کاشت مو با توجه به گرافت‌های کاشته شده تعیین می‌شود. قیمت کاشت هر تار مو در تمام روش‌های کاشت مو ۱۰۰۰ تومان است. طبق این فرمول، هزینه کل کاشت مو از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان متفاوت است. اما رقابت‌های موجود در بازار باعث کاهش هزینه تمام‌شده این عمل می‌شود که در کلینیک صدف این قیمت ۹ تا ۱۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.هزینه کاشت مو مصنوعی همراه با ترمیم و مراقبت نیز کمتر از کاشت مو طبیعی نخواهد بود.

در تصویر زیر تعداد گرافت‌های لازم در هر مدل طاسی نشان داده شده ‌است.

هزینه کاشت هر تار مو به روش FUT

قدیمی‌ترین روش کاشت موی طبیعی FUT است. در این روش قسمتی از پوست سر که موهای پرپشت‌تری دارد، برداشته شده و فولیکول‌های آن را جدا کرده و به قسمت موردنظر بخیه می‌کنند. این روش نسبت به سایر روش‌ها ارزان‌تر است. در مقاله تخصصی سایت ncbi روش جدا کردن فولیکول برای کاشت مو توضیح داده شده است.

هزینه کل کاشت مو به این روش با توجه به این که ناحیه مورد کاشت چقدر باشد، از ۹ میلیون تا ۱۴ میلیون تومان متغیر است.

هزینه کاشت هر تار مو

هزینه کاشت هر تار مو به روش FIT

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه کاشت مو دیگر نیازی به برش پوست سر نیست. در این روش واحدهای فولیکولار به صورت جداگانه از داخل پوست سر استخراج می‌شوند.

در روش FIT هزینه کاشت مو براساس تعداد گرافت‌های منتقل شده به قسمت طاس سر محاسبه می‌شود. هزینه کل این روش بسته به وسعت ناحیه طاس سر از ۶ تا ۸ میلیون تومان متفاوت است.

هزینه کاشت هر تار مو به روش ترکیبی

در روش ترکیبی از ادغام دو تکنیک FIT و FUT برای انجام کاشت مو استفاده می‌شود؛ به این صورت که مرحله برداشت فولیکول‌های مو با متد FUT و مرحله کاشت آن‌ها با متد FIT انجام می‌شود. هزینه کل کاشت مو به روش ترکیبی حدود ۱۲ میلیون تومان است.

هزینه کاشت هر تار مو به روش SUT

SUT از جدیدترین روش‌های کاشت مو است. در این روش مراحل برداشت و کاشت فولیکول‌های مو به صورت تمام اتوماتیک و تحت نظارت پزشک انجام می‌شود. در این روش می‌توان حدود ۱۴ هزار تار مو را با فاصله خیلی نزدیک به سر پیوند داد. اصولا افراد برای کاشت مو جلوی سر به کلینیک مراجعه می‌کنند.

هزینه روش SUT در کلینیک‌های متخلف با توجه به سطح خالی پوست یا تعداد تارهای پیوند خورده محاسبه می‌شود. هزینه کل آن بر اساس قسمت‌های طاس سر از حدود ۱۰ میلیون تومان می‌شود.

هزینه کاشت هر تار مو به روش BHT

BHT یک روش کاشت مو بدون بانک مو است. در این روش از موهای دیگر بدن مانند ریش، سینه، شکم، ران و … برای پیوند استفاده می‌کنند. این تکنیک در موارد خیلی خاص پیشنهاد می‌شود؛ چون جنس و عمق فولیکول‌های مو در ناحیه سر و سایر نقاط بدن باهم متفاوتند و نیازمند دقت، مهارت و دانش زیاد است.

هزینه کاشت مو به روش BHT به عوامل زیادی از جمله تعداد گرافت‌های منتقل شده و ناحیه برداشت و پیوند مو بستگی دارد. هزینه تقریبی آن حدود ۱۲ میلیون تومان محاسبه می‌شود.

هزینه کاشت مو در کلینیک صدف چقدر است؟

ما در کلینیک صدف هزینه کاشت مو را مطابق با تعرفه وزارت بهداشت و بسته به شرایط و روش‌های متفاوت عمل، بین ۹ تا ۱۴ میلیون تومان تعیین کرده‌ایم. هزینه کاشت ابرو در کلینیک صدف از ۴ و نیم تا ۷ و نیم میلیون و قیمت کاشت ریش هم مانند ابرو متغیر است.

چرا کلینیک صدف برای کاشت مو انتخاب مناسبی است؟

کلینیک صدف با ۶۰۰ متر فضای درمانی مختص پوست و مو، بزرگترین کلینیک کاشت مو در تهران و حتی ایران است. این کلینیک مفتخر است که در طول ۱۰ سال تجربه کاری خود به ۴۰ هزار مشتری ارائه خدمت کرده و رضایت ۹۸درصد مشتریان را به خود جلب کرده است.

عمل کاشت مو در اتاق‌های کاملا VIP و مجهز برای هر مشتری انجام می‌شود. این کلینیک با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و با رعایت کامل استانداردهای بهداشتی و استفاده از تجهیزات روز دنیا شامل دستگاه‌ها و روش نوین آمریکایی، فرایندهای کاشت مو را در مکان‌های اختصاصی خود انجام می‌دهد.

تیم پزشکی کلینیک صدف از اساتید برجسته دانشگاه‌های ایران و امارات ازجمله دکتر سیدعلی هاشمی تشکیل شده‌است. این مجموعه با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در طی چهار سال اخیر بیش از ۲هزار عمل موفق انجام داده‌اند.

ما در کلینیک صدف هزینه کاشت مو را براساس نوع عمل از ۹ تا ۱۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌ایم. مشتریان می‌توانند کاشت مو قسطی انجام دهند و  با پرداخت ۵۰ درصد مبلغ توافقی در ابتدای کار، مابقی را در اقساط دو ماهه پرداخت کنند.

به‌علاوه، تمامی عمل‌های کاشت در کلینیک صدف با ضمانت‌نامه ایران، بیمه شده ‌است. این ضمانت‌نامه متعهد می‌شود درصورتی که ۵۰ درصد موهای کاشته شده رشد نکند، تا ۵۰ درصد از مبلغ عمل را به مشتری برگرداند.

برای مشاهده نمونه روش های کاشت موی کلینیک صدف در اینستاگرام کلیک کنید

قیمت کاشت هر تار مو در کشورهای مختلف چقدر است؟

قیمت کاشت هر تار مو در کشورهای مختلف متفاوت است. برخی از این قیمت‌ها عبارتند از:

  • ترکیه: ۵/۱ تا ۵ دلار
  • هند: ۵/۱ تا ۵ دلار
  • مجارستان: ۸/۱ تا ۲/۵ دلار
  • لهستان: ۲ تا دلار
  • مکزیک: ۲۵/۲ تا ۵/۵ دلار
  • تایلند: ۶/۲ تا ۶ دلار
  • مالزی: ۵/۲ تا ۶ دلار
  • انگلستان: ۵/۳ تا ۵/۱۳ دلار
  • آمریکا: ۸ تا ۱۲ دلار

قیمت کاشت مو در کشورهای مختلف

کلام آخر

ریزش مو یکی از رایج‌ترین مشکلات مردان و زنان است که در مقاله سایت mayoclinic به خوبی دلایل آن بیان شده و از جوانی علائم خود را بروز می‌دهد. کاشت مو تنها راه‌حل قطعی ریزش مو است. اما کاشت مو مانند هر عمل زیبایی دیگری دارای هزینه‌های سنگین بوده و بیمه هم آن را تقبل نمی‌کند؛ بنابراین هزینه آن یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های متقاضیان کاشت مو است.

یکی از معیارهای محاسبه هزینه کاشت مو تعداد گرافت‌های کاشته‌شده است. این مقدار در روش‌های مختلف متفاوت است. کلینیک صدف به‌منظور تسهیل در کار مشتری هزینه کاشت مو را به‌صورت قسطی دریافت کرده و همچنین در پایان هر عمل یک برگ ضمانت‌نامه ایران به مشتری ارائه می‌دهد.

 

سوالات متداول

۱- آیا بعد از عمل و در دوران نقاهت کاشت مو نیاز به هزینه است؟

کاشت مو یکی از گران‌ترین عمل‌های زیبایی است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیازمند هزینه است. مثلا بعد از عمل فرد نیاز به داروهایی مانند مسکن و آنتی‌بیوتیک دارد. برای کاهش تورم و التهاب هم باید داروهای ضدالتهاب مصرف شود. حتی ممکن است جنس موهای شما برای مراقبت نیازمند شامپوهای مخصوصی باشد که تهیه آن‌ها هزینه‌بر است. البته توجه کنید که زیبایی و اعتمادبه‌نفس شما ارزش تمام این هزینه‌ها را دارد.

۲- آیا کاشت مو ارزش این هزینه‌های سنگین را دارد؟

کاشت موی طبیعی یک راه حل دائمی برای درمان ریزش مو و کم‌پشتی موهاست. اگر این عمل با روش‌های استاندارد و تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه انجام شود، حداقل عوارض جانبی و ریزش مجدد مو را خواهد داشت. بنابراین با این روش شما مجددا شاهد پرپشتی و زیبایی موهای خود خواهید بود.

۳- آیا کلینیک صدف کاشت مو را با ضمانت انجام خواهد داد؟

بله، کلینیک صدف با ارائه یک ضمانت‌نامه به‌ازای هر عمل کاشت مو تعهد می‌دهد درصورتی که فرد از نتیجه عمل خود راضی نبوده و موهای او دچار ریزش یا عدم رشد شوند و کوتاهی از جانب کلینیک باشد، ۵۰ درصد مبلغ هزینه شده را به فرد مرجوع خواهد کرد. این ضمانت‌نامه بعد از عمل و با ارائه یک شماره تخصصی به بیمار داده می‌شود.

۴- هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف چگونه است؟

هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف متفاوت است. قیمت متوسط این عمل جراحی در آمریکا حدود ۸ هزار و ۲۰۰ دلار  و در اسپانیا ۴ هزار و ۵۰۰ دلار است. پس از آن فرانسه و مالزی به‌ترتیب با قیمت ۲هزار و ۹۰۰ دلار و ۲هزار و ۷۵۰ دلار مقرون به‌صرفه هستند. روش ترمیم موی مصنوعی با قیمت مناسب در ترکیه ۲هزار و ۳۰۰ دلار است. و اما هند با تنها هزار و ۱۰۰ دلار، ارزان‌ترین عمل کاشت مو در جهان را دارد.

۵- آیا هزینه‌های کاشت مو تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند؟

عمل‌های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند؛ از آن‌جا که کاشت مو یک عمل زیبایی محسوب می‌شود، بیمه به آن تعلق نمی‌گیرد؛ در برخی موارد ممکن است بیمه‌های تکمیلی که دارای بند زیبایی هستند، آن را تحت پوشش قرار دهند.

البته بیمه ایران با ارائه ضمانت‌نامه، درصورت ریزش یا عدم رشد موهای کاشته شده ۵۰ درصد مبلغ کاشت مو را به شما پس خواهد داد.

۱۶ comments

ژاله رحمانی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹

کاشت مو تو خانوما با توجه به اینکه موهاشون نازکتر و بلندتره هزینه‌اش بیشتره؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

سلام. ارتباطی به بلندی مو نداره ولی خانم‌ها از کاشت انتظار موهای پرتری دارن به همین دلیل نیاز به گرافت‌های بشتری هست و همین باعث میشه هزینه کاشت بیشتر بشه البته در صورتی که بانک موی مناسبی داشته باشن

Reply
پرهام پولادی ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳

هزینه کاشت به روش Fut بیشتره یا روش fue?

Reply
کلینیک صدف ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

اصولا هزینه Fut کمتره چون با سرعت بیشتری انجام میشه

Reply
فرشاد بهروزی ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰

دلیل اینکه بعضی روش‌ها هزینه بیشتری دارن چیه؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

سلام
این روش‌ها سختتر و زمانبرتر هستن

Reply
زیبا خالقی ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰

چرا هزینه کاشت ابرو بیشتر از کاشت مو هستش؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

کاشت ابرو به خاطر اهمیت زاویه کاشت هر تار ابرو و … بسیار سخت و زمانبر هست به همین دلیل شاید بخش کوچکی باشه ولی هزینه بالایی داره

Reply
فریده بهبودی ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

اگه فقط یه قسمت از سر نیاز به کاشت داشته باشه ممکنه هزینه کاشت کمتر از ۴ میلیون بشه؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

بستگی به وسعت ناحیه داره. اگه ناحیه خیلی کوچیک باشه پزشک معاینه میکنه و با توجه به دلیل ریزش موی شما درباره نوع درمان تصمیم میگیره

Reply
محسن خزایی ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲

گفتین هزینه کاشت هر تار مو ۱۰۰۰ تومن هست. این فقط هزینه کاشت هر تار هست یا هزینه‌های جانبی هم لحاظ شده؟

Reply
کلینیک صدف ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

سلام این قیمت فقط هزینه کاشت هر تار هست. هزینه اتاق عمل، داروها و … جداگانه حساب میشه

Reply
Arman ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

سلام
من یه قسمت تو سرم ب اضلاع ۲×۲ کلا مو نداشته… یعنی مادر زادیه!
اگ بخام بیشترین تعداد ممکن را بکارم
چقد هزینه میبره؟؟؟

Reply
کلینیک صدف ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

با سلام با توجه به اینکه ناحیه موردنظر کوچیک هست هزینه بالا نخواهد بود ولی بهتره توسط پزشک ویزیت بشید تا با توجه به تراکم موهای سرتون تراکم موها برای کاشت انتخاب بشه. با توجه به تراکم ممکنه هزینه متفاوت باشه

Reply
محمد ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳

با سلام
لطفا بفرمایید کل هزینه کاشت ۲۰ تا ۳۰ تار مو براای ریش چقدر میشه
ممنون

Reply
کلینیک صدف ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

با سلام هرینه کاشت ریش بین ۷ تا ۱۰ میلیون هست اما بهتره توسط پزشک بررسی بشه تا دقیقتر بهتون هزینه رو بگن

Reply

Leave a Comment