شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
قیمت کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو طبیعی چقدر است؟

امروزه ابروهای پرپشت طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند. افرادی که ابروهای نازک و کم‌مو دارند ممکن است از چهره خود ناراضی باشند و به دنبال راه‌حلی برای پرپشت کردن ابروهای خود بگردند. بعضی ممکن است به این منظور ساعت‌ها وقت خود را صرف کشیدن مداد کنند و بعضی به فکر تاتو و هاشور زدن ابروهایشان بیفتند.

اما این راه‌ها موقتی بوده و ظاهر غیرطبیعی برای چهره فرد ایجاد می‌کنند. کاشت ابرو به عنوان یک راه‌حل دائمی با نتیجه‌ای طبیعی به افرادی که از کم‌پشتی و نازکی ابروهای خود رنج می‌برند، پیشنهاد می‌شود. یکی از مهم‌ترین مسائلی که ذهن این افراد را درگیر خود می‌کند، هزینه کاشت ابرو است.

شاید بگویید هزینه اولیه تاتو بسیار کمتر از کاشت مو است. اما باید توجه کنید که تاتو یک روش موقتی است که با گذشت زمان کم‌رنگ شده و نیازمند ترمیم دوره‌ای با پرداخت مجدد است. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که قیمت کاشت ابرو طبیعی چقدر است؟ آیا هزینه کاشت ابرو نسبت به تاتو و سایر روش‌ها بیشتر است؟ در این مقاله به تمام پرسش‌های شما پیرامون هزینه کاشت ابرو طبیعی می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

کاشت ابرو طبیعی یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو از بانک مو برداشته شده و در ناحیه ابرو مطابق با سلیقه مشتری و در جهت مناسب کاشته می‌شوند. کاشت ابرو مانند هر عمل زیبایی دیگری تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. براساس تعرفه وزارت بهداشت هزینه کاشت ابرو با توجه به تعداد گرافت‌های کاشته شده، محاسبه می‌شود.

مهارت و هنر پزشک و کیفیت مواد مورد استفاده در رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار موثر است. بنابراین از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه این عمل تجربه پزشک متخصص است. طبق برآوردهای کلینیک صدف، هزینه کاشت ابرو بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان محاسبه شده ‌است. کاشت ابرو با هزینه کمتر صرفا به دلیل غیرمجاز بودن کلینیک کاشت ابرو و عدم رعایت موارد بهداشتی و استانداردها است که منجر به بروز عفونت و ریزش موهای ابرو و دیگر عوارض جانبی کاشت ابرو می‌شود.

هزینه کاشت ابرو به روش FUT چقدر است؟

FUT از قدیمی‌ترین و بهترین روش‌های کاشت ابرو است. در این روش فولیکول‌های مو از پشت سر به صورت نواری از پوست برداشته شده و بعد از آماده سازی در زیر میکروسکوپ، در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند. برداشت نواری باعث ایجاد زخم‌های ناخوشایندی در پوست سر می‌شود. هزینه کاشت ابرو به روش FUT مانند دیگر روش‌های کاشت است. چرا که روش کاشت هیچ تاثیری در هزینه نهایی کاشت ابرو ندارد.

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به روش FIT چقدر است؟

کاشت ابرو به روش FIT یا FUE نسبت به FUT جدیدتر و دارای عوارض کمتری است. در این روش از ابزارهای خاص و کاراتر برای برداشت فولیکول استفاده می‌شود و بعد از آماده‌سازی به ناحیه ابرو پیوند داده می‌شوند. استفاده از ابزارهای دقیق و حساس، که به آن پانچ می‌گویند، باعث ایجاد زخم نمی‌شود. هزینه کاشت ابرو به روش FIT مانند سایر روش‌ها از ۸ تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است.

هزینه کاشت ابرو برای مردان چقدر است؟

کاشت ابرو فقط مختص خانم‌ها نیست. آقایانی که دچار ریزش ابرو هستند یا ابروهای کم‌پشت و نازکی دارند هم می‌توانند نسبت به کاشت ابرو اقدام کنند. کاشت ابرو در آقایان دقیقا مانند کاشت ابرو در خانم‌ها است. با استفاده از روش‌های FIT و SUT کاشت مو در آقایان انجام می‌شود. قیمت کاشت ابرو مردانه هم با توجه به تعداد گرافت‌های کاشته شده از ۸ تا ۱۰ میلیون تومان محاسبه می‌شود.

آیا هزینه کردن برای کاشت ابرو ارزش دارد؟

کاشت ابرو طبیعی یک راه‌حل دائمی برای مقابله با ریزش ابرو و پوشش دادن جاهای خالی در ناحیه ابرو انجام می‌شود. سایر روش‌های پرپشت کردن ابرو شامل تاتو، هاشور و… راه‌های موقتی و غیرطبیعی برای پر کردن و پرپشت نشان دادن ابرو است که در اثر گذشت زمان از بین می‌روند و چهره فرد را ناپسند می‌کنند.

هزینه تاتو ابرو

هزینه اولیه تاتو یا میکروبلیدینگ ابرو بسیار کمتر از هزینه کاشت ابرو طبیعی است. ولی تاتو و سایر روش‌های موقتی نیازمند ترمیم‌های دوره‌ای هستند که در هر دوره باید حداقل یک میلیون تومان برای ترمیم پرداخت شود. مجموع هزینه‌های غیردائمی در طول عمر انسان چند برابر هزینه کاشت ابروی طبیعی خواهد شد.

چرا که کاشت ابروی طبیعی فقط یک بار نیازمند پرداخت هزینه است و بعد از آن موهای کاشته شده به صورت دائمی به رشد طبیعی خود ادامه خواهند داد. از طرفی نتیجه کاشت ابرو کاملا طبیعی و مانند ابروهای خود فرد است و برخلاف تاتو هیچ‌کس متوجه کاشت ابروی او نخواهد شد.

هزینه‌های قبل و بعد از عمل کاشت ابرو چقدر است؟

کاشت ابرو قبل و بعد از عمل نیاز به هزینه خاصی ندارد. تنها کاری که قبل از کاشت ابرو باید انجام شود، مشاوره با پزشک و انجام آزمایش‌های لازم است. مشاوره قبل از کاشت ابرو در کلینیک صدف رایگان است. آزمایش‌هایی مانند هپاتیت، ایدز، اسکن ریه و CPR برای آزمایش کرونا باید قبل از کاشت ابرو انجام شوند.

هزینه‌های بعد از کاشت ابرو شامل داروهای تقویتی بوده که معمولا به صورت بسته‌بندی‌هایی به متقاضی داده می‌شود. برای رشد و تقویت موهای کاشته شده می‌توانید از مزوتراپی هم استفاده کنید.

هزینه های قبل و بعد کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو در تهران و سایر شهرستان ها چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو در تهران بیشتر به تخصص، مهارت و تجربه پزشک در این زمینه بستگی دارد. هر چه تخصص او در این عمل بیشتر باشد، نتیجه عمل باکیفیت‌تر و طبیعتا هزینه عمل هم بیشتر خواهد بود. زیرا پزشک بهترین روش کاشت ابرو را برای فرد انتخاب می‌کند. هزینه کاشت ابرو در شهرستان‌ها به مراتب پایین‌تر از تهران است. چرا که کاشت ابرو در شهرستان‌ها بیشتر به روش‌های FUT و FIT و به صورت تجربی انجام می‌شود.

چرا کلینیک صدف انتخاب مناسبی برای کاشت ابرو طبیعی است؟

کلینیک صدف دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. این کلینیک با رعایت کامل استانداردها و اصول بهداشتی از مطمئن‌ترین کلینیک‌های کاشت ابرو و مو در تهران است. سابقه فعالیت کلینیک صدف به بیش از ۱۰ سال می‌رسد. این کلینیک با استفاده از تجهیزات روز دنیا شامل دستگاه‌ها و روش نوین آمریکایی توانسته است به بیش از ۴۰ هزار مشتری ارائه خدمت کرده و رضایت بیش از ۹۸ درصد آنان را جلب کند. تیم پزشکی کلینیک صدف از اساتید مجرب و شناس دانشگاه‌های ایران و امارات با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری تشکیل شده ‌است.

برای مشاهده نمونه روش های کاشت ابروی کلینیک صدف در اینستاگرام کلیک کنید

کاشت ابرو تضمینی با ارائه بیمه نامه در کلینیک صدف

کلینیک صدف به ازای هر عمل کاشت یک برگه بیمه‌نامه ایران به مشتری ارائه می‌دهد. بیمه ایران در این ضمانت‌نامه متعهد می‌شود که چنان‌چه ۵۰ درصد موهای کاشته شده در اثر اشتباه کادر درمانی کلینیک دچار ریزش شوند یا رشد نکنند، ۵۰ درصد هزینه را به مشتری برگرداند.

از آنجایی که کاشت ابرو جزو عمل‌های زیبایی است و تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد، کلینیک صدف امکان کاشت ابرو اقساطی را فراهم کرده است. به این منظور مبلغ اولیه نقدی پرداخت شده و مابقی به صورت چک به نام خود شخص و طی ۵ تا ۶ ماه باید پاس شود. مشاوره آنلاین و تلفنی (قبل و بعد از عمل) و پاسخگویی ۲۴ ساعت از دیگر خدمات کلینیک صدف است.

کاشت ابرو طبیعی

کلام آخر

اگر ابروهایتان دیگر به پرپشتی سابق نیست یا از ابتدا از نازکی و کم‌پشتی ابروهای خود ناراحت بوده‌اید، کاشت ابرو طبیعی بهترین راه برای شماست. ممکن است فکر کنید تاتو با قیمت ارزان‌تر می‌تواند نتیجه دلخواه را برایتان به ارمغان بیاورد. اما این اصلا فکر درستی نیست. چرا که کاشت ابرو یک راه‌حل دائمی برای پرپشت کردن ابروهایتان است و موهای کاشته شده به صورت طبیعی تا پایان عمر رشد خواهند کرد ولی تاتو یک راه‌حل موقتی و البته با ظاهری غیرطبیعی است.

تاتو نیاز به ترمیم‌های دوره‌ای داشته که در هر دوره باید مبلغ مشخصی پول پرداخت کنید؛ به طوری که در مجموع هزینه کل ترمیم تاتو از هزینه یک بار کاشت ابرو فراتر خواهد رفت. نظر شما چیست؟ آیا حاضرید یک بار برای همیشه کاشت مو انجام دهید یا هر ساله پول خود را صرف هزینه‌های تاتو کنید؟

سوالات متداول

آیا تضمینی برای موفقیت‌آمیز بودن کاشت ابرو وجود دارد؟

حدودا سه هفته بعد از کاشت ابرو موهای کاشته شده دچار ریزش می‌شوند. اما از ماه سوم یا چهارم به بعد فولیکول‌های کاشته شده مجددا شروع به رشد می‌کنند. معمولا ابروها بعد از ۶ ماه پروسه خود را کامل می‌کنند. اگر بعد از این مدت نتیجه رضایت‌بخش نبود و نیاز به کاشت مجدد باشد، امکان کاشت ابرو به صورت رایگان در کلینیک صدف فراهم شده است.

علت ارزان بودن کاشت ابرو در بعضی کلینیک‌ها و مراکز کاشت مو چیست؟

قیمت کاشت ابرو مطابق تعرفه وزارت بهداشت و براساس تعداد گرفت‌های کاشته شده برآورد می‌شود. این هزینه از ۸ تا ۱۰ میلیون تومان متفاوت است که تجربه و مهارت پزشک هم در آن دخالت دارد. اما به یاد داشته باشید که در خدمات زیبایی و بهداشتی هیچ قیمت پایینی بی‌دلیل نیست.

زیرا تمام هزینه‌هایی که صرف می‌شود برای کادر درمانی، تیم پزشکی و مواد مصرفی باکیفیت است. کاشت ابرو با قیمت‌های پایین‌تر از این حدود قطعا به دلیل غیراستاندارد بودن کلینیک و تیم درمان آن یا به دلیل استفاده از مواد بی‌کیفیت است که عوارض خطرناک و غیرقابل جبرانی را می‌تواند به همراه داشته باشد.

بعد از کاشت ابرو چه مراقبت‌هایی لازم است؟

مراقبت از ابروهای کاشته شده از دیگر عوامل مهم در رسیدن به نتیجه دلخواه است. بنابراین توصیه می‌کنیم تا دو هفته بعد از کاشت ابرو از برخورد مستقیم فشار آب با ابروهای کاشته شده پرهیز کنید. سعی کنید دست یا هر چیز دیگری با ابروهایتان تماس نداشته باشد. از کندن و خاراندن آن‌ها اجتناب کنید. برای رشد بهتر و تقویت فولیکول‌ها از داروهای تقویتی تجویز شده و رژیم غذایی مناسب استفاده کنید.

نتایج کاشت ابرو تا چه مدت بعد از انجام عمل قابل مشاهده است؟

موهای کاشته شده سه هفته بعد از کاشت شروع به ریزش می‌کنند. این اتفاق یک پدیده طبیعی است که به تقویت و استحکام فولیکول‌های مو کمک می‌کند. از ماه سوم و چهارم به بعد رشد فولیکول‌ها از سر گرفته می‌شود و شاهد درآمدن تارهای موی جدید در ناحیه ابرو خواهید بود. از ماه ششم بعد از کاشت ابرو تارهای مو شروع به ضخیم شدن می‌کنند. بهترین نتیجه کاشت ابرو یک سال بعد از کاشت به راحتی قابل مشاهده است.

Leave a Comment