شماره بهره برداری ۱۹۰۴۲۴_۳

به اشتراک بگذارید
بهترین لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای هر فرد چیست؟

تا حالا به این موضوع فکر کرده‌اید که هر ماه چند ساعت از زمان خود را صرف اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد می‌کنید؟ اصلاح موهای زائد یکی از دردناک‌ترین و حتی ناخوشایندترین کارهایی است که ما برای نظافت و زیبایی انجام می‌دهیم. اما عدم اصلاح موها هم مشکلات خاص خود را دارد. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال یک راه برای موزدایی هستند که نتیجه‌ای دائمی داشته باشد. لیزر موهای زائد یکی از محبوب‌ترین روش‌های موزدایی است که تاثیر آن بر همه اثبات شده است. اما وجود انواع دستگاه لیزر موهای زائد ممکن است فرد را سردرگم کند.  خوب است بدانید که هر فرد با توجه به نوع موها و رنگ پوست خود می‌تواند بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را انتخاب کند و به نتیجه مطلوب خود برسد. اگر شما هم قصد استفاده از این روش زیبایی را دارید، اما هنوز نتوانسته‌اید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را برای خود انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

لیزر ای پی ال

ای پی ال در واقع یک فناوری نور پالسی شدید است که برای حذف موهای زائد از طیف گسترده‌ای از نور با طول موج‌های مختلف استفاده می‌کند. یعنی لیزر ای پی ال برخلاف سایر لیزرها انرژی غیرمتمرکزی به سمت پوست و مو می‌فرستد. پس انرژی ای پی ال پراکنده و بسیار ضعیف‌تر از سایر لیزرها است. نور ای پی ال با طول موج ۷۵۵ نانومتر جذب ملانین پوست می‌شود و موهای زائد را از بین می‌برد.

ای پی ال بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای کسانی است که از روزاسه و قرمزی پوست رنج می‌برند و قصد دارند ضمن درمان این مشکلات، موهای زائد خود را از بین ببرند. این نوع لیزر برای موزدایی کامل به ۶ تا ۸ جلسه درمانی نیاز دارد. البته که موزدایی با لیزر ای پی ال معمولا اثربخشی کمتری نسبت به سایر لیزرها دارد و به همین خاطر هزینه آن پایین‌تر است.

 

لیزر دایود

استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد دایود یکی از موثرترین روش‌ها برای موزدایی طولانی‌مدت است که حداقل درد و ناراحتی را به همراه دارد. با استفاده از لیزر دایود بسته به ناحیه تحت‌درمان می‌توانید نتایج قابل‌توجهی را بعد از سه تا پنج جلسه درمان مشاهده کنید. با توجه به اینکه پالس‌های لیزری دایود قابل‌تنظیم است می‌توانیم آن را ایمن‌ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای نواحی صورت و حساس بدانیم.

لیزر دایود با هدف قرار دادن ملانین موجود در فولیکول مو آن را گرم کرده و تبخیر می‌کند. پس موهایی که در آن زمان در چرخه رشد قرار دارد، از بین می‌روند. به گفته یک مقاله علمی در سایت Pubmed، دستگاه لیزر موهای زائد با طول موج ۸۱۰ نانومتر یکی از بی‌خطرترین دستگاه‌های لیزر است که برای موزدایی از صورت و بدن کاملا ایمن و موثر است. هزینه لیزر دایود با توجه به ناحیه‌های تحت‌درمان و منطقه جغرافیایی کلینیک تعیین می‌شود.

لیزر موهای زائد

لیزر ان دی یاگ

لیزر ان دی یاگ یکی از جدیدترین فناوری‌های برای موزدایی است. ان دی یاگ را از آن جهت که روی تمام انواع پوست حتی پوست‌های تیره و برنزه موثر است، می‌توانیم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدانیم. اما هنوز نتایج ایده‌آلی از لیزر موهای نازک یا روشن به دست نیامده است. از دیگر معایب این لیزر دردناک بودن آن است. با این حال، دستگاه لیزر موهای زائد ان دیاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر و سرعت ۱۰ هرتز یکی از سریع‌ترین دستگاه‌ها است که می‌تواند ناحیه وسیعی از پوست را به‌سرعت موزدایی کند. هزینه موزدایی با لیزر ان دیاگ هم مانند سایر لیزرها با توجه به عوامل مختلفی مانند ناحیه تحت درمان و وسعت آن تعیین می‌شود.

 

لیزر  ICE Platinum

لیزر ICE Platinum از سه طول موج مختلف برای موزدایی از انواع پوست استفاده می‌کند. تکنولوژی این دستگاه باعث نفوذ و جذب بهینه برای از بین بردن موهای زائد می‌شود. لیزر ICE Platinum که از فناوی ثبت اختراع SHR Alma Laser بهره می‌برد به‌تدریج پوست را گرم کرده و بدون آسیب به بافت‌های اطراف، فولیکول‌های مو را از بین می‌برد.

دستگاه لیزر موهای زائد ICE Platinum به‌طور مکرر روی پوست حرکت داده می‌شود و با طول موج ۸۱۰ نانومتر فولیکول‌های مو را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. از آنجایی که این دستگاه مجهز به خنک‌کننده است که درد ناشی از لیزر را به حداقل می‌رساند. مراجعان معمولا بعد از ۸ تا ۱۰ جلسه درمانی دیگر شاهد رشد موهای زائد در ناحیه‌های موردنظر نیستند. لیزر ICE Platinum بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای نواحی کوچک و ظریف صورت مانند گوش‌ها و سوراخ‌های بینی است.

لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت یکی از پرکاربردترین لیزرهای رفع موهای زائد است که با طول موجی معادل ۷۵۵ نانومتر عمل می‌کند. الکساندرایت می‌تواند بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای افرادی با رنگ پوست روشن تا زیتونی بسیار موثر است و یکی از سریع‌ترین لیزرها به حساب می‌آید. همچنین این نوع لیزر روی موهای ظریف‌تر و نازک‌تر که سایر دستگاه‌ها قادر به از بین بردنشان نیستند هم موثر است. از دیگر مزایای این دستگاه، داشتن سیستم خنک‌کننده است که درد ناشی از لیزر را کاهش می‌دهد.

بسیاری از مراجعه‌کنندگان بعد از سه ماه درمان شاهد ریزش حدود ۹۰ درصد از موهای زائد خود بوده‌اند. هزینه لیزر با دستگاه الکساندرایت مانند سایر لیزرها بر اساس نوع و وسعت ناحیه تحت درمان تعیین می‌شود. با وجود اثربخشی زیاد این دستگاه، استفاده از آن برای افراد با پوست برنزه توصیه نمی‌شود.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نوع دیگری از دستگاه‌های لیزر هستند که امکان موزدایی با لیزر را در خانه برای شما فراهم می‌کنند. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید به کلینیک‌های پوست و مو برای لیزر مراجعه کنید، این دستگاه‌ها می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. این دستگاه‌ها با طول موج پایین‌تر و پالس‌های کمتر می‌توانند هر بار، بخشی از فولیکول‌های شما را از بین ببرند.

دستگاه‌های خانگی خروجی انرژی بسیار پایین‌تری نسبت به دستگاه‌های حرفه‌ای دارند که باعث می‌شود ایمن‌تر باشند. با این حال،‌ عوارضی مانند ایجاد زخم با استفاده از این دستگاه‌ها ممکن است و نباید آن‌ها را روی نواحی حساس مانند صورت و گردن خود استفاده کنید. البته دستگاه‌های خانگی هم انواع مختلفی دارند که باید با توجه به نوع پوست و موی خود و با مشورت پزشک، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را برای خود انتخاب کنید. هزینه خرید دستگاه‌های خانگی لیزر می‌تواند از مجموع هزینه جلسات متعدد لیزر در کلینیک به‌صرفه‌تر باشد.

لیزر موهای زائد خانگی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای رنگ پوست های مختلف چیست؟

همان‌طور که گفتیم لیزر ان دی یاگ می‌تواند بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای انواع رنگ پوست‌های مختلف حتی برنزه باشد. اما هنگام مراجعه به کلینیک، پزشک با توجه به رنگ پوست شما لیزر موهای زائد را برایتان انجام می‌دهد. اما اگر می‌خواهید خودتان یک دستگاه لیزر خانگی بخرید، سایت expert reviews دستگاه Iluminage Touch را پیشنهاد می‌کند. این دستگاه لیزر موهای زائد با استفاده از یک فناوری هوشمندانه، نور IPL و فرکانس رادیویی (RF) را ترکیب می‌کند و به رفع موهای زائد بدون درد می‌پردازد.

شدت دستگاه لیزر موهای زائد Iluminage Touch را می‌توانید تنظیم کنید و حتی موهای نواحی حساس مانند بالای لب یا اطراف خال و خالکوبی‌ها را هدف قرار دهید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه سرعت بالای آن است. شما می‌توانید کل بدن خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه به‌طور کامل موزدایی کنید. برای پرداخت هزینه این دستگاه هم می‌توانید آن را با یکی از دوستانتان به‌طور اشتراکی استفاده کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست های حساس چیست؟

بعضی از افراد دارای پوست‌های حساسی هستند که ممکن است در اثر لیزر به راحتی دچار سوختگی و جای زخم شوند. لیزر موهای زائد در این افراد باید با دستگاه‌هایی انجام شود که قابلیت تنظیم قدرت داشته باشند و متناسب با پوست آن‌ها، عمل کند. در بیشتر کلینیک‌ها، تکنسین لیزر قدرت دستگاه را با توجه به حساسیت پوست و آستانه تحمل درد شما تنظیم می‌کند. اما اگر می‌خواهید از دستگاه لیزر موهای زائد خانگی استفاده کنید و پوست حساسی دارید، سایت birdie دستگاه لیزر Silk’n Infinity را به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست‌های حساس معرفی می‌کند. چرا که قدرت این دستگاه را می‌توان به پنج روش تنظیم کنید.

بهترین لیزر موهای زائد بدن

جدول مقایسه کلی دستگاه های لیزر موهای زائد

با استفاده از جدول زیر می‌تواند ویژگی‌های کلی دستگاه‌های لیزر موهای زائد را با یکدیگر مقایسه کنید:

نام دستگاه لیزر طول موج میزان درد مناسب برای…
لیزر ای پی ال ۷۵۵ نانومتر پایین پوست روشن، موی تیره
لیزر دایود ۸۱۰ نانومتر بسیار پایین پوست‌های روشن و تیره
لیزر ان دی یاگ ۱۰۶۴ نانومتر بالا پوست‌های روشن و تیره
لیزر ICE Platinum ۸۱۰ نانومتر پایین انواع پوست‌ها و موها
لیزر الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر پایین پوست‌های روشن تا زیتونی

 

چرا کلینیک صدف انتخاب مناسبی برای لیزر موهای زائد است؟

کلینیک صدف یکی از معتبرترین و مجهزترین کلینیک‌های تخصصی پوست و مو در تهران است که برای ارائه انواع خدمات تخصصی پوست و مو مجوز رسمی از وزارت بهداشت دارد. این کلینیک با تشکیل یک تیم پزشکی ماهر و تهیه به‌روزترین دستگاه‌ها و تجهیزات خدمات پوست و مو را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد و توانسته است رضایت نزدیک به ۱۰۰ درصد مشتریان خود را به دست آورد. کلینیک صدف از دستگاه لیزر موهای زائد الکس پلاس ۲۰۱۹ که برای تمام انواع رنگ‌های پوست موثر است، استفاده می‌کند.

کلام آخر

با خواندن این مقاله احتمالا متوجه شده‌اید که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای انواع پوست‌ها و کاربردها وجود ندارد و هر دستگاه می‌تواند بسته به نوع پوست و موی شما و همچنین با توجه به هدفی که دارید، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای شما باشد. پس توصیه می‌کنیم به تبلیغات دروغین مانند موزدایی با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد اهمیتی ندهید و برای انجام این کار حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک می‌تواند با معاینه شما دستگاهی را به شما معرفی کند که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد. تجربه شما در ارتباط با لیزر موهای زائد چیست؟ آیا شما بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را برای خود پیدا کرده‌اید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Leave a Comment